logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Gwiazda „Gry o Tron” twarzą kampanii Mowi

  PR 23.11.2022, przeczytano 224 razy
ilustracjastrzałka

Kristofer Hivju, gwiazda serialu „Gra o tron” jest twarzą nowej, globalnej kampanii reklamowej marki MOWI. W Polsce spoty z udziałem serialowego Tormunda Giantsbane'a zaplanowano w Internecie i w telewizji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gwiazda-_gry-o-tron_-twarza-kampanii-mowi,398095,artykul.html

Nakręcona na Lofotach w Norwegii kampania w  humorystyczny sposób wykorzystuje stereotypy norweskiej kultury, w tym zainteresowanie i troskę o środowisko naturalne. Smakujący łososia Kristofer Hivju jest  naturalną i  wiarygodną emanacją tego wszystkiego, co w Skandynawii najlepsze, czyli pysznych i zdrowych ryb.  

Salmon is good. MOWI is goodness”  - to reklamowe przesłanie Mowi. Firma jest jedyną globalną marką, która kontroluje cały proces produkcji wyrobów z łososia, począwszy od zapłodnienia ryb, poprzez ich hodowlę, karmienie i przetwórstwo. Dzięki temu, że może wpływać na każdy etap produkcji ryby, zapewnia jej najwyższą jakość na każdym z rynków, na których obecna jest marka MOWI.  

Cel kampanii, realizowanej poprzez wielokanałową komunikację to dalsze wzmocnienie świadomości marki i  kreowanie jej pozytywnego wizerunku.  

Za kreację kampanii odpowiada agencja MOTOR Kommunikation z Niemiec. Adaptację polskiej wersji spotów przygotowała agencja Ten Zacharski. Za planowanie i zakup mediów w Polsce odpowiada dom mediowy Media Plus.

Oprócz kampanii telewizyjnej i na wybranych portalach internetowych, 11 miniklipów pojawi się także w mediach społecznościowych Mowi. Partnerem strategicznym Mowi w zakresie obecności marki w mediach społecznościowych jest agencja Beeffective.

Start spotów telewizyjnych zaplanowano na 28 listopada br. Reklamy zaplanowano także m.in. w aplikacjach mobilnych.

Pozycjonowany w segmencie premium łosoś MOWI, jako marka od 2019 roku obecny jest na rynku polskim, włoskim, francuskim, hiszpańskim, angielskim i amerykańskim. Zaznacza swoją obecność także na rynkach azjatyckich.

Źródło: MOWI

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kiwi.com w zimowej kampanii Land in Beauty
Kampania inspiruje turystów m.in. z  Polski do odkrywania Mediolanu i regionu Lombardii w sezonie zimowym
Media do druku na nowej stronie API.PL!
Firma API.PL, dystrybutor produktów poligraficznych otwiera całkiem nową stronę internetową prezentującą pełną ofertę podłoży do druku. Mediadodruku.pl to zbiór podłoży o bardzo zróżnicowanych właściwościach i strukturach.
Monitory interaktywne Newline z USB-C
Zgodnie z obowiązującą dyrektywą Parlamentu Europejskiego od 2024 roku USB-C będzie jedynym portem ładowania stosowanym w przenośnych urządzeniach na terenie Unii Europejskiej. Do nowych wymogów od 2026 roku będą musieli się dostosować również producenci laptopów. Dzięki temu wszystkie urządzenia będzie można ładować jedną ładowarką. Ta standaryzacja ma na celu...
Na co dzień #KarmiąWiedzą i #KarmiąEmocjami w krakowskiej agencji marketingowej. Teraz postanowili umilić czas oczekiwania na święta wypuszczając marketingowy kalendarz adwentowy. A w nim prezenty, ciekawostki z branży i materiały premium. More Bananas rusza z bananową wersją kalendarza adwentowego.
Veovee wzmacnia client service
Do zespołu client service Veovee, butikowej agencji digitalowej, dołączyły dwie osoby - Hubert Skubij jako Senior Account Manager oraz Jolanta Kozak na stanowisku Account Manager. Oboje będą odpowiadać za prowadzenie projektów z obszaru mobile marketingu dla domów mediowych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764