logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Gwiazda „Gry o Tron” twarzą kampanii Mowi

  PR 23.11.2022, przeczytano 1228 razy
ilustracjastrzałka

Kristofer Hivju, gwiazda serialu „Gra o tron” jest twarzą nowej, globalnej kampanii reklamowej marki MOWI. W Polsce spoty z udziałem serialowego Tormunda Giantsbane'a zaplanowano w Internecie i w telewizji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gwiazda-_gry-o-tron_-twarza-kampanii-mowi,398095,artykul.html

Nakręcona na Lofotach w Norwegii kampania w  humorystyczny sposób wykorzystuje stereotypy norweskiej kultury, w tym zainteresowanie i troskę o środowisko naturalne. Smakujący łososia Kristofer Hivju jest  naturalną i  wiarygodną emanacją tego wszystkiego, co w Skandynawii najlepsze, czyli pysznych i zdrowych ryb.  

Salmon is good. MOWI is goodness”  - to reklamowe przesłanie Mowi. Firma jest jedyną globalną marką, która kontroluje cały proces produkcji wyrobów z łososia, począwszy od zapłodnienia ryb, poprzez ich hodowlę, karmienie i przetwórstwo. Dzięki temu, że może wpływać na każdy etap produkcji ryby, zapewnia jej najwyższą jakość na każdym z rynków, na których obecna jest marka MOWI.  

Cel kampanii, realizowanej poprzez wielokanałową komunikację to dalsze wzmocnienie świadomości marki i  kreowanie jej pozytywnego wizerunku.  

Za kreację kampanii odpowiada agencja MOTOR Kommunikation z Niemiec. Adaptację polskiej wersji spotów przygotowała agencja Ten Zacharski. Za planowanie i zakup mediów w Polsce odpowiada dom mediowy Media Plus.

Oprócz kampanii telewizyjnej i na wybranych portalach internetowych, 11 miniklipów pojawi się także w mediach społecznościowych Mowi. Partnerem strategicznym Mowi w zakresie obecności marki w mediach społecznościowych jest agencja Beeffective.

Start spotów telewizyjnych zaplanowano na 28 listopada br. Reklamy zaplanowano także m.in. w aplikacjach mobilnych.

Pozycjonowany w segmencie premium łosoś MOWI, jako marka od 2019 roku obecny jest na rynku polskim, włoskim, francuskim, hiszpańskim, angielskim i amerykańskim. Zaznacza swoją obecność także na rynkach azjatyckich.

Źródło: MOWI

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764