Kristofer Hivju, gwiazda serialu „Gra o tron” jest twarzą nowej, globalnej kampanii reklamowej marki MOWI. W Polsce spoty z udziałem serialowego Tormunda Giantsbane'a zaplanowano w Internecie i w telewizji.
Nakręcona na Lofotach w Norwegii kampania w humorystyczny sposób wykorzystuje stereotypy norweskiej kultury, w tym zainteresowanie i troskę o środowisko naturalne. Smakujący łososia Kristofer Hivju jest naturalną i wiarygodną emanacją tego wszystkiego, co w Skandynawii najlepsze, czyli pysznych i zdrowych ryb.
„Salmon is good. MOWI is goodness” - to reklamowe przesłanie Mowi. Firma jest jedyną globalną marką, która kontroluje cały proces produkcji wyrobów z łososia, począwszy od zapłodnienia ryb, poprzez ich hodowlę, karmienie i przetwórstwo. Dzięki temu, że może wpływać na każdy etap produkcji ryby, zapewnia jej najwyższą jakość na każdym z rynków, na których obecna jest marka MOWI.
Cel kampanii, realizowanej poprzez wielokanałową komunikację to dalsze wzmocnienie świadomości marki i kreowanie jej pozytywnego wizerunku.
Za kreację kampanii odpowiada agencja MOTOR Kommunikation z Niemiec. Adaptację polskiej wersji spotów przygotowała agencja Ten Zacharski. Za planowanie i zakup mediów w Polsce odpowiada dom mediowy Media Plus.
Oprócz kampanii telewizyjnej i na wybranych portalach internetowych, 11 miniklipów pojawi się także w mediach społecznościowych Mowi. Partnerem strategicznym Mowi w zakresie obecności marki w mediach społecznościowych jest agencja Beeffective.
Start spotów telewizyjnych zaplanowano na 28 listopada br. Reklamy zaplanowano także m.in. w aplikacjach mobilnych.
Pozycjonowany w segmencie premium łosoś MOWI, jako marka od 2019 roku obecny jest na rynku polskim, włoskim, francuskim, hiszpańskim, angielskim i amerykańskim. Zaznacza swoją obecność także na rynkach azjatyckich.
Źródło: MOWI