logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Gwiazdorska kampania burgerów Maestro

  PR 05.02.2020, przeczytano 2410 razy
ilustracja

Wszystko, czego chcesz od burgera, znajdziesz w McDonald’s. 5 lutego startuje niestandardowa kampania promująca powracającą do oferty linię burgerów Maestro, w której Tomasz Karolak wraz z McDonald’s wkręca swoją koleżankę, znaną aktorkę – Katarzynę Zielińską.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gwiazdorska-kampania-burgerow-maestro,385572,artykul.html

Od 5 lutego w ofercie spod znaku złotych łuków po raz kolejny pojawią się wyjątkowe burgery z linii Maestro – znane z unikalnej kompozycji smakowej, solidnej porcji wołowiny, wyrazistych dodatków i charakterystycznego sposobu podania.

Maestro Grilled Cheese to 100% soczystej wołowiny zamkniętej w świetnie wypieczonej bułce. Kompozycję smakową zapewniają dobrze dobrane dodatki: prażona cebula, wyraziste pikle, grillowany camembert, topiony ser cheddar oraz sosy: musztarda amerykańska i ketchup. To uczta dla prawdziwych miłośników burgerów.

Z kolei Maestro Red Hot Chili to gratka dla fanów ostrych smaków. Wołowina serwowana jest w towarzystwie świeżej rukoli, pikli i pikantnej papryki. Ostrość burgera podkreślają dwa sosy: aksamitny jogurtowy oraz piekielnie pikantny pomidorowy. Wraz z Maestro do oferty powracają kartofelki podawane z sosem śmietanowym.

Linia burgerów Maestro to prawdziwa gwiazda w restauracjach McDonald’s. Dlatego też zasługuje na gwiazdorską kampanię. W ramach nieszablonowej komunikacji, Tomasz Karolak z pomocą McDonald’s wkręcił swoją koleżankę - Kasię Zielińską zabierając ją na pysznego burgera do miejsca, którego raczej się nie spodziewała.

To kolejny spot z wyróżniającej się serii, utrzymanej w klimacie eksperymentu. W poprzednich realizacjach goście małych burgerowni zaskakiwani byli wyjątkowym smakiem burgera Maestro. W najnowszej kampanii sprawdzamy, jak gwiazda, mająca wysokie oczekiwania, zareaguje w sytuacji, gdy dobry znajomy postawi przed nią tacę z burgerem Maestro.

W pełnej 6-minutowej wersji filmu widzowie poznają dokładny przebieg spotkania Tomasza Karolaka i Katarzyny Zielińskiej. Realizacją, we współpracy z aktorem, zajął się Jan Komasa, reżyser nominowany do Oscara. Skrót filmu będzie emitowany jako reklama telewizyjna.

Za strategię i koncepcję kreatywną kampanii odpowiada DDB Warszawa, za zakup mediów OMD, komunikację PR zrealizowała agencja 24/7Communication. Produkcję video zrealizowało OTO Film.

Źródło: 24/7Communication

www.247.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764