logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Gwiazdorska kampania odświeży wizerunek marek Boss i Hugo

  PR 28.01.2022, przeczytano 935 razy
ilustracjastrzałka

HUGO BOSS uruchamia dwie jednoczesne kampanie promocyjne swoich marek BOSS i HUGO, w których udział wezmą liczne gwiazdy. Przedsięwzięcie stanowi pierwsze w historii marki odświeżenie jej wizerunku. Po niemal 50 latach istnienia HUGO BOSS wprowadza nowe logo dla swojej flagowej marki, czyli BOSS, jednocześnie dokonując jej rebrandingu we wszystkich punktach styczności z klientem. Po raz pierwszy od początku lat 90. zmianie ulegnie również strona wizualna marki HUGO. W obu nowych logach zastosowano wyraźnie pogrubiona czcionkę, która nadaje im bardziej współczesny charakter i większą wyrazistość.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gwiazdorska-kampania-odswiezy-wizerunek-marek-boss-i-hugo,394572,artykul.html

Zgodnie z realizowaną przez spółkę strategią rozwojową „CLAIM 5” zarówno BOSS, jak i HUGO otrzymają nowocześniejszą tożsamość, która w większym stopniu skupia się na młodszej i bardziej międzynarodowej grupie odbiorców. Design całej kolekcji, sposoby jej prezentowania w sklepach i związane z nią doświadczenia zakupowe w sprzedaży omnichannel zdominuje żywsza i luźniejsza estetyka. Zachowana przy tym zostanie fundamentalna wartość, która przyświeca marce, jaką jest doskonałość w ubiorze.

- Odświeżenie marek i uruchomienie kampanii z udziałem licznych gwiazd to wstęp do nowej ery w historii BOSS i HUGO. Naszym celem jest przyciągnięcie zainteresowania nowych i młodszych grup odbiorców oraz sprawienie, by stali się oni fanami naszej marki. Obie kampanie stanowią zatem ważny krok w kierunku zwiększenia istotności marki i realizacji naszego celu, jakim jest wejście do grona 100 największych światowych marek w najbliższych latach - oznajmił Daniel Grieder, dyrektor generalny spółki HUGO BOSS AG.

Dla klientów odświeżona zostanie również szata graficzna i treści zawarte na stronie hugoboss.com. Dzięki jeszcze większej ilości materiałów graficznych, filmowych i inspirujących treści klienci będą mogli zanurzyć się w świecie nowych produktów, co sprawi, że zakupy na stronie będą jeszcze przyjemniejszym doświadczeniem. Poprawa funkcjonalności strony będzie sprzyjać rozwojowi segmentu elektronicznego marki. Co więcej, w 2022 r. spółka planuje wprowadzić jeszcze więcej usług cyfrowych i multichannel.

Kampania BOSS: #BEYOUROWNBOSS („bądź swoim szefem”)

BOSS prezentuje grono gwiazd, które będą twarzą prowadzonej wiosną/zimą 2022 r. kampanii# BeYourOwnBOSS. Bazująca na mediach społecznościowych kampania, do której zdjęcia przygotował uznany fotograf modowy Mikael Jansson, powstała na planach zdjęciowych na całym świecie.

Ogłoszono również strategiczne partnerstwo pomiędzy marką BOSS i supergwiazdą TikToka Khabym Lame’em. Na ostatnich targach odzieży Milan Fashion Week w Mediolanie Lame zadebiutował na wybiegu, prezentując markę BOSS. Po wydarzeniu, które w zaledwie 4 dni odnotowało 4 mld wyświetleń, co stanowi absolutny rekord, BOSS i Lame nawiązali współpracę ambasadorską w zakresie wspólnie zaprojektowanych kolekcji „capsule”.

W kampanii #BeYourOwnBOSS udział biorą top modelki Kendall Jenner, Hailey Bieber i Joan Smalls, słynny amerykański raper Future, międzynarodowa gwiazda TikToka Khaby Lame, południowokoreański piosenkarz i aktor Lee Min-ho, brytyjski bokser Anthony Joshua, utytułowany włoski tenisista Matteo Berrettini oraz niemiecka biegaczka Alica Schmidt.

Poza ogólnoświatową kampanią stworzono bogaty zasób interesujących treści przeznaczonych do mediów społecznościowych w formie podcastów, zdjęć i nagrań zakulisowych, a także stories i rolek. Kampania uruchomiona zostanie na całym świecie we wszystkich punktach styczności z klientem, zarówno w mediach społecznościowych, jak i w formie reklam zewnętrznych, które pojawią się w przestrzeniach 35 metropolii na całym świecie.

W dniu uruchomienia kampanii, 26 stycznia, marka zaznaczyła swoją aktywność w mediach cyfrowych za pośrednictwem imponującej grupy 200 talentów, w tym znakomitości, które wzięły udział w sesjach zdjęciowych i nagraniowych. Będą one zamieszczać stories dotyczące marki BOSS na Instagramie, Weibo, Red i WeChat, w których zaprezentują się w charakterystycznych bluzach z kapturem z logiem BOSS.

- Jesteśmy absolutnie zachwyceni niesamowitą obsadą, jaką ma kampania BOSS. Będące twarzą kampanii talenty i osobowości doskonale reprezentują to, co znaczy dzisiaj bycie szefem. Dzięki głębszej refleksji nad osobistymi, emocjonalnymi i kontemplatywnymi aspektami bycia szefem we współczesnym świecie możemy nawiązać uchwytną i namacalną więź z millenialsami - wyjaśnia Daniel Grieder.

Kampania HUGO: #HOWdoyouHugo („jak leci, Hugo”)

W kampanii #HowDoYouHUGO, w której autorem zdjęć również jest uznany fotograf Mikael Jansson, swojego wizerunku udzieliły takie osobistości, jak topowa modelka z Sudanu Południowego Adut Akech, raperzy Big Matthew i SAINt JHN oraz amerykańska tancerka Maddie Ziegler. Jest to pierwsza kampania, w której razem wystąpią Akech i SAIt JHN, prywatnie będący parą.

Poza materiałami zdjęciowymi i filmowymi z udziałem światowych gwiazd na potrzeby działań w mediach społecznościowych przygotowano rozmaite treści związane ze światami tańca i muzyki w formie materiałów zakulisowych, wywiadów i wyzwań na TikToku. Prowadzona w modelu 360 stopni kampania uruchomiona zostanie we wszystkich kanałach, w tym przede wszystkim na TikToku, a ponadto obejmować będzie marketing partyzancki, murale oraz reklamy na autobusach i tramwajach w kilku miastach na całym świecie. Twarz marki, Big Matthew oraz Vik White, twórca treści na TikToku, opracowali choreografię do wyzwania tanecznego pod hasłem #HowDoYouHUGO, którego wydźwięk dodatkowo wzmocni 60 znanych osobistości z Tiktoka, przyciągając zainteresowanie i angażując użytkowników tej platformy.

- Obecnie bardziej niż kiedykolwiek ważne jest podążanie własną ścieżką. Zasada ta leży u podstaw platformy marki HUGO. HUGO to marka dla młodych, niekonwencjonalnych i postępowych ludzi, którzy żyją według własnych zasad - dodał Daniel Grieder.

Źródło: Hugo Boss

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764