logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Gwiazdy kontra plotki w nowym programie „Plotkersi” na Plotek.pl

  PR 11.09.2020, przeczytano 211 razy
ilustracja

Jak się zachowają gwiazdy, gdy przyjdzie im zmierzyć się z negatywnymi komentarzami na swój temat? O tym przekonają się widzowie nowego programu serwisu Plotek.pl - „Plotkersi". Premiera już w najbliższą niedzielę, 13 września br.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gwiazdy-kontra-plotki-w-nowym-programie-_plotkersi_-na-plotek.pl,388408,artykul.html

- Nowy format na Plotek.pl będQzie niezwykłym doświadczeniem nie tylko dla naszych fanów, ale też dla gwiazd i influencerów, którzy wezmą w nim udział. Mierzenie się z komentarzami czy artykułami na swój temat rozśmiesza, czasem wzrusza, a nawet doprowadza gwiazdy do złości. Dlatego format zaprezentuje cały wachlarz emocji gwiazd, czyli dokładnie to, czego oczekują nasi widzowie – tłumaczy Nina Cieślińska, producentka programu.

Studyjny format "Plotkersi" to spotkania dziennikarzy Plotek.pl z osobami ze świata show-biznesu, które będą odpowiadać na często niewygodne pytania, komentować medialne doniesienia na swój temat, a na koniec każdego programu odbędą wideo-rozmowę z jednym ze swoich fanów. Po emisji każdego odcinka na profilu serwisu na Instagramie odbędzie się konkurs, do którego nagrodę przygotuje gwiazda programu.

Gościem pierwszego odcinka „Plotkersów” będzie modelka i influencerka Sandra Kubicka. W kolejnych pojawią się m.in. Joanna Przetakiewicz, Karolina Pisarek oraz Magda Bereda.  

Producentką programu jest Nina Cieślińska, odpowiedzialna m.in. za sukces innego formatu Plotek.pl – „Koło Plotka”. Prowadzącymi „Plotkersów” zostali Cezary Wiśniewski i Aleksandra „Guova” Głowińska, dziennikarze serwisu.  

Premiera formatu została zaplanowana na 13 września na godz. 17:00. Pierwszy odcinek będzie można zobaczyć na stronie Plotek.pl i kanale serwisu na platformie YouTube.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

WP Pilot rusza z kampanią wizerunkową
Hasłem przewodnim jesiennej kampanii wizerunkowej platformy do odbioru tradycyjnej telewizji w wersji online jest „WP Pilot – Nowy sposób na telewizję bez kabla”. W centrum działań promocyjnych jest spot wideo z udziałem brand hero marki, różowego pączka.
Od dwóch dekad Bankier.pl systematycznie zwiększa grono odbiorców oraz umacnia rynkową pozycję. Obecnie co miesiąc gromadzi średnio 3 miliony użytkowników, którzy generują ponad 80 milionów odsłon. Z okazji jubileuszu zyskał nowy layout strony głównej.
Gazeta.pl po raz kolejny wspiera akcję „Adoptuj Pszczołę”
Już jutro, 18 września br. strona główna Gazeta.pl opanowana zostanie przez pszczoły i trzmiele. W tym roku dołączą do nich także motyle, bo - jak zwraca uwagę Greenpeace Polska - zmniejsza się ich populacja. Gazeta.pl została głównym patronem medialnym akcji „Adoptuj Pszczołę”. Redakcja serwisu już po raz 6. angażuje się w inicjatywę Fundacji...
Agencja Melonet w Top20 stron traktujących o marketingu według Senuto
We wrześniu została wydana druga edycja raportu „TOP100 najlepiej widocznych serwisów marketingowych w Google” od Senuto – dostawcy wiodących aplikacji wspomagających działania SEO w sieci. Jego pierwsze wydanie pojawiło się w kwietniu 2019 roku ciesząc się zainteresowaniem w branży, stąd odsłona na rok 2020.
Pierwsze badanie polskich użytkowników Pinteresta
Pinterest coraz mocniej otwiera się na e-commerce w Polsce. Rośnie więc potrzeba poznania użytkowników tego medium. Jacy są polscy Pinnersi? Czy platforma ma potencjał sprzedażowy? Open Mobi przedstawia wnioski z przeprowadzonego niedawno badania.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764