logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Gwiazdy na inauguracji akcji Opalamsiebezpiecznie

  PR 27.06.2016, przeczytano 1694 razy
ilustracja

Joanna Moro, Paulina Drażba, Monika Mrozowska, Aneta Todorczuk-Perchuć, Anna Wendzikowska, Violetta Arlak oraz JANKES poparli ogólnopolski program edukacyjno-społeczny #OpalamSieBezpiecznie marki DAX Sun, którego głównym celem jest propagowanie wiedzy wśród Polaków o tym, jak bezpiecznie korzystać ze słońca, a także informowanie o zagrożeniach wynikających z nieumiejętnego opalania się i nadmiernej ekspozycji na promieniowanie UV. Gwiazdy wzięły udział w inauguracji akcji w sobotę 25 czerwca w Złotych Tarasach, podczas której jako pierwsze przebadały swoją skórę zachęcając do tego Polaków.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gwiazdy-na-inauguracji-akcji-opalamsiebezpiecznie,29091,artykul.html

25 czerwca br. w warszawskich Złotych Trasach, odbyła się inauguracja ogólnopolskiego programu edukacyjno-społecznego DAX Sun #OpalamSieBezpiecznie, którą poprowadzili: ambasadorka akcji, Paulina Drażba oraz Krzysztof „JANKES” Jankowski. W wydarzeniu wzięły udział wszystkie tegoroczne ambasadorki #OpalamSieBezpiecznie: Joanna Moro, Monika Mrozowska oraz Aneta Todorczuk-Perchuć, które zachęcały Polaków do skorzystania z porad lekarza dermatologa i przygotowania się na letnią ekspozycję na promieniowanie UV, czerpiąc radość ze słońca, unikając jednocześnie poparzeń, przebarwień i ograniczając starzenie się skóry.

Podczas inauguracji akcji obecne były również: Anna Wendzikowska, Violetta Arlak, projektantka mody Aleksandra Kmiecik oraz Magdalena Soszyńska wraz z prowadzoną przez nią grupą taneczną Egurrola Dance Studio. Zarówno tancerki jak i Bokwa Fitness Team Polska rozgrzały i tak gorącą tego dnia scenę. Wśród gości specjalnych była także autorka bloga Suzy Life, Magdalena Suzynowicz, która wraz z TAttoo Bijoux zaprezentowała hit tego latach – białe tatuaże. Pokaz letnich kolekcji dla gości Złotych Tarasów przygotowały marki: TOPSHOP oraz Marks & Spencer. Dzięki Centrum Medycznemu POLMED gwiazdy oraz wszyscy obecni tego dnia w centrum handlowym mogli bezpłatnie przebadać swoją skórę i znamiona oraz dopasować wysokość faktora w kosmetykach do ochrony skóry przed słońcem.

#OpalamSieBezpiecznie 2016

W tym roku już po raz piąty dzięki marce DAX Sun z ponad 25-letnim doświadczeniem w produkcji kosmetyków do ochrony skóry przed słońcem, Polacy będą mogli bezpłatnie przebadać skórę i znamiona. Akcja edukacyjno-społeczna #OpalamSieBezpiecznie zawita w tym roku do 10 najczęściej odwiedzanych nadmorskich kurortów: Świnoujście, Międzyzdroje, Kamień Pomorski, Kołobrzeg, Darłowo, Ustka, Puck, Gdynia, Gdańsk, Sopot. Finał akcji odbędzie się 17 lipca w Manufakturze w Łodzi. 

Znakiem rozpoznawczym będzie Melanobus DAX Sun – camper oznaczony logo akcji oraz namioty, w których będzie można skonsultować dobór odpowiedniego poziomu ochrony z przeszkolonym personelem. Każda osoba, która przebada skórę otrzyma w prezencie próbkę kremu z wysokim filtrem oraz poradnik pt. „Rak skóry, czerniak i znamiona skóry” opracowany w ramach Programu Edukacji Onkologicznej.

Nowotwory skóry spośród wszystkich nowotworów złośliwych należą do najprostszych w wykrywaniu, ale też zapobieganiu. Każdy z nas może zmniejszyć ryzyko poprzez ograniczenie ekspozycji na promieniowanie ultrafioletowe, ale także obserwując i badając wszelkie zmiany na swojej skórze. Dlatego na całej trasie akcji #OpalamSieBezpiecznie, będzie można skonsultować się bezpłatnie z naszymi specjalistami, lekarzami dermatologami. W ten sposób chcemy pokazać jak ważna jest profilaktyka i zaprzyjaźnić Polaków z regularnymi badaniami skóry” – powiedział lek. med. Radosław Szubert, Prezes Zarządu POLMED S.A.

Oprócz badań, w każdej miejscowości w czasie trwania całodniowych eventów zaplanowane są dodatkowe atrakcje. Na trasie Melanobusa program #OpalamSieBezpiecznie, będzie wspierało Radio ESKA w ramach corocznej wakacyjnej akcji ESKA Summer City. Na antenie radia, będzie można usłyszeć relacje ze wspólnych działań z DAX Sun Patrolem w nadmorskich kurortach. Bieżące informacje będą aktualizowane na Facebooku Dax Sun oraz na www.dax.com.pl, jak również na eska.pl oraz profilach Radia ESKA oraz ESKA TV i na Facebooku Eska. O akcji informować będzie Interia.pl w specjalnej sekcji DAX Sun #OpalamSieBezpiecznie w serwisie Pogoda, gdzie znajdą się artykuły i porady eksperta na temat bezpiecznego opalania się i ochrony skóry, a także informacje o trasie Melanobusa i aktualnych miejscach jego stacjonowania. Na trasie campera o akcji informować będą bilbordy partnera programu, Ströer.

Ostatnim punktem na trasie Melanobusa będzie Łódź, gdzie w Manufakturze, w sklepie sieci Rossmann, partnera akcji, podsumowana zostanie tegoroczna edycja programu DAX Sun #OpalamSieBezpiecznie. Będzie to ostatni dzwonek na bezpłatne przebadanie skóry i znamion, ale i czas na beztroskie korzystanie z letniego słońca wraz z DAX Sun. W ramach eventu organizator akcji zaprasza na lekcje skimboardingu oraz uwiecznienie wakacyjnych chwil w fotobudce.

Tylko w 2015 roku w akcji DAX Sun #OpalamSieBezpiecznie wzięło udział blisko 8 000 osób, z czego dokładnie przebadano 2660 Polaków. W trakcie trwania 3. edycji programu wykryto 220 przypadków czerniaka - nowotworu złośliwego skóry. Szacuje się, że w Polsce na czerniaka zapada około 2 500 osób rocznie, więc można przyjąć, że dzięki akcji #OpalamSieBezpiecznie" wykrywanych jest w danym roku około 5% zachorowań w naszym kraju.

Większość nowotworów skóry może być wyleczona, jeśli zostanie odpowiednio wcześnie zdiagnozowana. Dlatego sprawdzanie swojej skóry pod kątem niepokojących znamion, pieprzyków jest bardzo ważnym elementem w profilaktyce wczesnego wykrywania raka skóry. A najlepszą metodą zapobiegania rakowi skóry jest ochrona przed słońcem. Lekarze dermatolodzy sugerują, że bez względu na wiek powinniśmy ograniczać przebywanie na słońcu oraz korzystać z kremów z odpowiednim filtrem dopasowanym do indywidualnych potrzeb i właśnie takie bezpieczne opalanie wspiera marka DAX Sun.

Źródło: DAX Cosmetics

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764