logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Gwiazdy TVN Grupa Discovery wystąpiły w uświadamiającym projekcie Bunt

  PR 28.01.2022, przeczytano 495 razy
ilustracja

Jak wyglądałby świat, gdybyśmy się nie buntowali? Czy możliwe by były zmiany? W specjalnym projekcie społecznym udział wzięli Krzysztof Piątkowski, Dawid Woliński, Zuzanna Jabłońska, Dobra Faza, Sophie Mokhar, Bartek Kloch, Liroy, Anna Dec, Jacek Jelonek oraz Daniel Kuczaj, którzy reprezentują różne rodzaje buntu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gwiazdy-tvn-grupa-discovery-wystapily-w-uswiadamiajacym-projekcie-bunt,394568,artykul.html

Tych form sprzeciwu jest więcej, każdy z nas nosi go w sobie wobec spraw, z którymi się nie zgadza. Mamy prawo być buntownikami i zmieniać naszą rzeczywistość. To właśnie bunt daje nam moc sprawczą w walce o nas.

Serial "Bunt", który już 31 stycznia zagości na antenie TVN był inspiracją do stworzenia spotu, który ma na celu uświadomić nam, jak ważne jest to, by dzielić się z innymi naszymi problemami. By nie zamykać się na świat, który wciąż ewoluuje. Akcja społeczna zwraca uwagę, jak ważnym elementem jest zachowanie równowagii emocjonalnej. Razem możemy więcej.

"Bunt!" już od poniedziałku 31 stycznia o godz. 18:25 w TVN i Playerze

Źródło: TVN S.A.

www.tvn.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764