logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Gwiazdy w cyklu wideo „Poznaj mojego psa”

  PR 18.10.2019, przeczytano 481 razy
ilustracjastrzałka

W nowym programie serwisu Pudelek.pl gwiazdy prezentują swoich czworonożnych przyjaciół. W pierwszym odcinku „Poznaj mojego psa” wystąpiła Małgorzata Rozenek-Majdan. Emisja już w piątek, 18 października. Format powstaje w ramach akcji #zerwijmyłańcuchy. Redakcja i gwiazdy zachęcają w niej do zbiórki pieniędzy na nowe budy, miski i elastyczne linki, które zastąpią ciężkie łańcuchy najbardziej potrzebującym pomocy psom.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gwiazdy-w-cyklu-wideo-_poznaj-mojego-psa_,384400,artykul.html

„Poznaj mojego psa” to nowy format wideo przygotowywany przez Pudelek.pl w ramach corocznej akcji #zerwijmyłańcuchy. Gwiazdy prezentują w nim swoje mniej znane zwierzęta, które towarzyszą im w codziennym życiu. Opowiadają historie związane z nimi, pokazują, jaką miłością są one obdarzane w ich domach, a przede wszystkim zachęcają innych, by pomóc psom uwięzionym na łańcuchach. Pierwszy odcinek z Małgorzatą Rozenek-Majdan już w piątek, 18 października, kolejne publikowane będą co tydzień. Wystąpią w nich m.in. Gabi Drzewiecka, Leszek Stanek i Joanna Krupa.

Poznaj mojego psa

Pudelek.pl dołączył do wyzwania #zerwijmyłańcuchy, które organizuje portal psy.pl. Łańcuch, na którym wiele psów spędza całe życie, waży minimum 2 kilogramy. To tak, jakby mieć powieszoną u szyi dwulitrową butelkę wody mineralnej. Wyzwanie pozwala odczuć ciężar na własnej szyi i zarazem zachęcić do zrobienia czegoś dobrego dla krzywdzonych zwierząt. Ambasadorką akcji została Kasia Moś.

– Pudelek to miejsce, w którym oprócz rozrywki i informacji z życia gwiazd, redakcja porusza ważne dla Polaków problemy społeczne. Wspieranie takich inicjatyw jak akcja #zerwijmyłańcuchy jest dla nas bardzo ważne. Nasze ogromne zasięgi chcemy wykorzystać do szerzenia świadomości w tematyce m.in. humanitarnego traktowania zwierząt – mówi Agnieszka Rowicka, manager ds. rozwoju show-biznes w WP.

Gwiazdy w „Poznaj mojego psa” zachęcają do wsparcia dowolną kwotą zbiórki dostępnej pod adresem pomagam.pl/zerwijmylancuchy. Pieniądze zebrane podczas akcji zostaną przeznaczone na zakup wyprawek dla psów łańcuchowych. To ocieplana buda, miękka obroża, długa i lekka linka oraz metalowe miski. Koszt jednego zestawu wynosi tysiąc złotych.

– O udział w projekcie poprosiliśmy największe polskie gwiazdy i influencerów. Co budujące, zgodzili się prawie wszyscy. Odpowiedź naszej pierwszej bohaterki, Małgorzaty Rozenek-Majdan, była wręcz błyskawiczna. Zatem „Poznajcie ich psy” – mówi Łukasz Zając, wydawca serwisu i producent programu.

13. edycja akcji #zerwijmyłańcuchy to apel o humanitarne traktowanie psów łańcuchowych. Wraz ze zbiórką organizuje ją portal psy.pl, który współpracuje z Towarzystwem Opieki nad Zwierzętami w Polsce oraz innymi markami. Wyprawki trafią do najbardziej potrzebujących psów. Akcja potrwa do końca grudnia 2019.

Pudelka każdego miesiąca odwiedza ponad 5 mln realnych użytkowników, a redakcja codziennie pisze o gwiazdach i najgorętszych tematach w show-biznesie. Swoją rozpoznawalność i unikatowy charakter wykorzystuje w szczytnym celu. W kwietniu tego roku dziennikarze serwisu prowadzili akcję „Kundelek Tygodnia”, dzięki której trzy psy w podeszłym wieku znalazły nowe domy, a do schronisk dotarły koce, dziesiątki kilogramów żywności i ponad 12 tys. złotych. Organizacja zbiórki i promowanie adopcji zwierząt spotkały się z entuzjastyczną reakcją użytkowników.

Źródło: Wirtualna Polska

www.wp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764