logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Gwiazdy w kampanii wizerunkowej TVP VOD - Dołącz do Nas

  PR 23.10.2020, przeczytano 253 razy
ilustracja

19 października ruszyła ogólnopolska kampania wizerunkowa TVP VOD, której celem jest wzmocnienie rozpoznawalności oraz wizerunku marki. W spocie promocyjnym do oglądania TVP VOD zapraszają gwiazdy: artystki – Urszula Dudziak i Reni Jusis oraz aktorzy – Andrzej Hausner i Przemysław Stippa.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gwiazdy-w-kampanii-wizerunkowej-tvp-vod---dolacz-do-nas,388919,artykul.html

Postaci występujące w kampanii na co dzień można oglądać w produkcjach dostępnych w TVP VOD – Urszulę Dudziak m.in. jako jurorkę i trenerkę „The Voice of Poland”, Andrzeja Hausnera w roli Kazimierza Wielkiego w serialu „Korona Królów”, koncert promujący najnowszy album Reni Jusis dostępny jest w ramach projektu „Scena alternatywna”,a Przemysława Stippę podziwiać można m.in. w roli Hamleta w spektaklu Teatru Telewizji. Reprezentują oni różnorodność treści biblioteki TVP VOD, w tym najbardziej popularne seriale i filmy, programy rozrywkowe, festiwale i koncerty oraz kulturę wysoką – często możliwe do obejrzenia w swojej unikalnej formie wyłącznie w TVP VOD.

W ofercie TVP VOD dominują popularne seriale polskie oglądane przez miliony widzów (całe sezony, premiery i ekskluzywny dostęp do przedpremier odcinków, m.in. „M jak miłość”, „O mnie się nie martw”, „Na dobre i na złe”, czy najnowszych produkcji „Ludzi i bogów” i „Uzdrowiska”), seriale zagraniczne (wielkie produkcje amerykańskie, tureckie hity, realizowane z rozmachem formaty BBC, m.in. „Lato szpiegów”, „Z krwi i kości”, „Sanditon”, „Hotel Zacisze”, „`Allo,`Allo!”), programy rozrywkowe (np. „The Voice of Poland”, „Anything goes. Ale jazda!”, „Przyjaciele na zawsze”), ambitne kino polskie, europejskie i światowe (w tym klasyka kina polskiego i unikatowe „perły archiwum”, m.in. „Kabaret Starszych Panów”, „Alternaty 4”, „Zawrócony”, „Hydrozagadka”, „W labiryncie”, filmy po rekonstrukcji cyfrowej), nagradzane dokumenty (m.in. „Efekt motylka” i „Wieloryb z Lorino” od 30 października br., „Call Me Tony”), filmy krótkometrażowe i animacje.

TVP VOD dla koneserów kultury wysokiej

Na szczególną uwagę zasługują unikalne pozycje, które wyróżniają TVP VOD spośród innych platform dostępnych na rynku – są to propozycje z kategorii tzw. kultury wysokiej: wyjątkowe spektakle Teatru Telewizji (zarówno klasyka ze Złotej Setki Teatru Telewizji – np. „Makbet”, „Trzy siostry”, „Matka”, jak i inscenizacje współczesne – np. „Halo, halo, tu mówi Warszawa”, „Bezdech”), wysmakowane widowiska operowe i baletowe (m.in. Polskiej Opery Królewskiej, Berlin State Opera, Teatru Bolszoj). Miłośnicy muzyki znajdą tu zarówno koncerty i festiwale polskie z szeroką paletą gatunków (m. in. AudioRiver, Eufonie, Jarocin Festival, Ostróda Reggae Festival, Festival Filmu i Sztuki Dwa Brzegi, Festiwal Sacrum Profanum), w tym szeroką prezentację polskiej sceny alternatywnej (z udziałem m.in. Błażeja Króla, Sorry Boys, Zamilskiej, Mazolewskiego/Portera, Pablopavo i Ludzików), a także niezwykłe koncerty i festiwale międzynarodowe (w tym Glastonbury Festival z plejadą największych światowych gwiazd, m.in. Adele, Hoziera, Billie Eilish czy The Cure).

Każdego miesiąca vod.tvp.pl odwiedzają miliony użytkowników. Najpopularniejsze treści odtwarzane są setki tysięcy razy. Obecnie platforma TVP jest liderem na rynku VOD pod względem ilości spędzanego czasu – w sierpniu 2020 r. średni czas na użytkownika wyniósł ponad 5 godzin. To największe w Polsce legalne źródło doskonałych jakościowo treści, z bezpłatnym dostępem do większości materiałów.

Kampania wizerunkowa potrwa do 31 grudnia. Będzie dostępna w telewizji, radiu i Internecie, a także na nośnikach outdoorowych. Autorem kreacji jest Lemon Film, strategię przygotował dom mediowy Value Media, który również odpowiada za zakup reklamy. Kampanii wizerunkowej towarzyszy kampania produktowa.

Źródło: TVP S.A.

www.tvp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Noizz.pl otrzymał srebrną statuetkę w kategorii Best of Facebook za akcję #RealInfluencers. Wyniki konkursu poznaliśmy podczas Gali KTR.
W skład grup roboczych IAB Polska wchodzą eksperci naszych firm członkowskich. To dzięki ich wiedzy i zaangażowaniu tworzymy zaplecze merytoryczne naszej organizacji. Jesień to zawsze początek prac grup roboczych w nowym sezonie. Kto będzie przewodził poszczególnym grupom i czym będą się zajmować przez najbliższy rok? Sprawdźcie w naszym artykule.
Prezenty, choinki i świąteczna atmosfera w Radiu Pogoda
"Radio Pogoda prezentuje" - pod takim hasłem w poniedziałek, 30 listopada br. ruszy przedświąteczna akcja Radia Pogoda, w której słuchacze będą mogli obdarować swoich bliskich. Redakcja stacji będzie też szukać prawdziwie "Pogodnej choinki" i zaprosi wszystkich do głosowania na najpiękniejszą świąteczną melodię.
Opinie pracowników w mediach społecznościowych o swojej firmie to jedno z najbardziej wiarygodnych źródeł informacji o pracodawcy. Posty pracowników dotyczące organizacji to także magnes dla partnerów biznesowych i kandydatów do pracy – szacuje się, że osiem na dziesięć osób ufa rekomendacjom szeregowych pracowników, a nie ich szefom. To powód, by starania o wizerunek...
Radio Złote Przeboje znów połączy słuchaczy na święta
Już od najbliższego poniedziałku, 30 listopada br. aż do świąt Bożego Narodzenia słuchacze Radia Złote Przeboje będą mogli sprawić niespodziankę swoim bliskim. Kolejna edycja akcji "Radio Złote Przeboje łączy ludzi na święta" pozwoli im przekazać na antenie życzenia świąteczne oraz podarować wskazanej osobie choinkę.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764