logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Gwiazdy w najnowszej kampanii Oranżady Hellena: Viki Gabor, Roxie Węgiel i… Oranżada Hellena Party

  PR 20.11.2020, przeczytano 626 razy

Oranżada Hellena zadbała, by o jej nowości było głośno, jak na wystrzałowy produkt przystało! Do współpracy przy największej kampanii telewizyjnej w historii kategorii szampanów dla dzieci zaangażowała najpopularniejsze artystki młodego pokolenia: Viki Gabor i Roxie Węgiel. W spotach, promujących bezalkoholowy szampan o niepowtarzalnym landrynkowym smaku, piosenkarki zgodnie twierdzą, że Oranżada Hellena Party to gwiazda każdej imprezy! Nastolatki przytaczają różne okazje spożycia napoju. Viki Gabor przyznaje, że urodziny i domówka najlepiej smakują z Oranżadą Hellena Party, a święta i karnawał bez niej uważa za wręcz niemożliwe. Wtóruje jej Roxie Węgiel, która poleca nową odsłonę kultowego napoju na epicką imprezę, street party, piknik czy na bal.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gwiazdy-w-najnowszej-kampanii-oranzady-hellena%3A-viki-gabor%2C-roxie-wegiel-i%E2%80%A6-oranzada-hellena-party,389274,artykul.html

Emisję spotów z autentycznie najlepszą Oranżadą Hellena Party zaplanowano w największych, ogólnopolskich stacjach telewizyjnych: TVP, Polsat, TVN i kanałach tematycznych. Imprezowa nowość będzie promowana również w Internecie – w kanałach social media Oranżady Hellena oraz na profilach instagramowych wokalistek: Viki Gabor i Roxie Węgiel. Ponadto w ramach kampanii przewidziano reklamy w prasie handlowej oraz działania public relations.

Autentycznie najlepszy bezalkoholowy szampan uzyska całoroczne silne wsparcie w punktach sprzedaży. W placówkach handlowych pojawią się specjalne ekspozytory m.in. w postaci oryginalnych standów w kształcie tortu. Nie zabraknie tzw. potykaczy, umożliwiających zrobienie sobie zdjęcia z ulubioną gwiazdą! Dodatkowo do zakupu Oranżady Hellena Party będą zachęcały wobblery, foldery i plakaty, które z pewnością przyciągną uwagę nie tylko najmłodszych i nastoletnich konsumentów.

Kreację na potrzeby kampanii przygotowała agencja Grandes Kochonos. Media zakupił dom mediowy Initiative Media. Działania PR prowadzi agencja Kolterman Media Communications.

Źródło: Colian Sp. z o.o.

www.colian.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

Jaka kokakola takie gwiazdy.

avatar użytkownika
,

To nie jest napój typu cola. Równie dobrze można porównywać koniak z piwem i krytykować kampanię piwa za to że nie pasowałaby do koniaku.  

,

A cóż rodzaj napoju zmienia w kwestii osób określonych jako gwiazdy?

Podpowiem.
NIC.
  

avatar użytkownika
,

Tylko dyletant sądzi że gwiazdą jest się dla każdej widowni i że każda widownia jest adresatem dla każdego produktu. Być może w siermiężnym komunizmie tak bywa, ale w gospodarce rynkowej każda grupa odbiorców ma własne preferencje, dostosowane do nich produkty - i uwiarygadniające je w reklamach gwiazdy.  

Najnowsze w tym dziale

Żywiec Zdrój w kampanii wizerunkowej o osiągnięciu neutralności plastikowej
Trwa kampania "Z natury dla natury" Żywiec Zdrój (Danone). Marka kolejny raz podejmuje temat neutralności plastikowej. Kampania jest prowadzona z wykorzystaniem telewizji, digitalu, OOH oraz we współpracy z influencerami. VMLY&R odpowiada za koncept, kreację oraz działania w Internecie.
Agencja Space Cat Industries powstała, by pomagać markom w komunikacji z Pokoleniem Z. Misją firmy jest ciągła eksploracja nowych trendów i poszukiwanie wartości w nieustannie zmieniającym się digitalowym uniwersum. Space Cat Industries specjalizuje się w TikTok marketingu, współpracy z influencerami, produkcji audio i short video oraz TikTok Adsach.
Podsumowanie kampanii „Moc Polskich Warzyw” w 2022 roku
Biuro prasowe kampanii „Moc Polskich Warzyw” opublikowało podsumowanie ubiegłego roku. Rezultaty znacznie przewyższyły oczekiwania. Prowadzony od kilku lat projekt ma na celu propagowanie zdrowego stylu życia i zrównoważonej diety opartej na polskich warzywach sezonowych.

Warka wprowadza na rynek produkt wykraczający poza segment piw bezalkoholowych. Nowe piwo to rewolucyjny mix orzeźwiającej Warki 0.0%, lemoniady, naturalnej kofeiny i ekstraktu z żeń-szenia. W sprzedaży pojawią się dwa nowe smaki: Mango i Cytrusy oraz Ananas i Marakuja. Pierwszy z nich właśnie trafił do sieci Biedronka, a pod koniec lutego obydwa produkty będą już dostępne w...
Wyświetlacze LG na targach ISE 2023 pod hasłem „Life, Be Bloomed”
Zaawansowane wyświetlacze LG, w tym ekran Micro LED 8K, prezentowane są na interaktywnej wystawie wraz z wciągającą sztuką multimedialną i cyfrowymi przestrzeniami dla różnych branż
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764