logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Gwiazdy w najnowszej kampanii Oranżady Hellena: Viki Gabor, Roxie Węgiel i… Oranżada Hellena Party

  PR 20.11.2020, przeczytano 684 razy

Oranżada Hellena zadbała, by o jej nowości było głośno, jak na wystrzałowy produkt przystało! Do współpracy przy największej kampanii telewizyjnej w historii kategorii szampanów dla dzieci zaangażowała najpopularniejsze artystki młodego pokolenia: Viki Gabor i Roxie Węgiel. W spotach, promujących bezalkoholowy szampan o niepowtarzalnym landrynkowym smaku, piosenkarki zgodnie twierdzą, że Oranżada Hellena Party to gwiazda każdej imprezy! Nastolatki przytaczają różne okazje spożycia napoju. Viki Gabor przyznaje, że urodziny i domówka najlepiej smakują z Oranżadą Hellena Party, a święta i karnawał bez niej uważa za wręcz niemożliwe. Wtóruje jej Roxie Węgiel, która poleca nową odsłonę kultowego napoju na epicką imprezę, street party, piknik czy na bal.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gwiazdy-w-najnowszej-kampanii-oranzady-hellena%3A-viki-gabor%2C-roxie-wegiel-i%E2%80%A6-oranzada-hellena-party,389274,artykul.html

Emisję spotów z autentycznie najlepszą Oranżadą Hellena Party zaplanowano w największych, ogólnopolskich stacjach telewizyjnych: TVP, Polsat, TVN i kanałach tematycznych. Imprezowa nowość będzie promowana również w Internecie – w kanałach social media Oranżady Hellena oraz na profilach instagramowych wokalistek: Viki Gabor i Roxie Węgiel. Ponadto w ramach kampanii przewidziano reklamy w prasie handlowej oraz działania public relations.

Autentycznie najlepszy bezalkoholowy szampan uzyska całoroczne silne wsparcie w punktach sprzedaży. W placówkach handlowych pojawią się specjalne ekspozytory m.in. w postaci oryginalnych standów w kształcie tortu. Nie zabraknie tzw. potykaczy, umożliwiających zrobienie sobie zdjęcia z ulubioną gwiazdą! Dodatkowo do zakupu Oranżady Hellena Party będą zachęcały wobblery, foldery i plakaty, które z pewnością przyciągną uwagę nie tylko najmłodszych i nastoletnich konsumentów.

Kreację na potrzeby kampanii przygotowała agencja Grandes Kochonos. Media zakupił dom mediowy Initiative Media. Działania PR prowadzi agencja Kolterman Media Communications.

Źródło: Colian Sp. z o.o.

www.colian.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764