logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Gwiazdy wspierają akcję „Zasiej dobro, uratuj pszczoły”

  PR 14.05.2020, przeczytano 470 razy
ilustracjastrzałka

Olga Bołądź, Kasia Zielińska, Sonia Bohosiewicz, Zofia Zborowska, Magdalena Lamparska, Maria Dębska  oraz wiele innych gwiazd i influencerek włączyło się do akcji „Wysokie Obcasy Extra dla klimatu: zasiej dobro, uratuj pszczoły”, której celem jest pomoc w ratowaniu pszczół przed wyginięciem. W ramach tej inicjatywy zespół „Wysokich Obcasów Extra” we współpracy z firmą PNOS  do majowo-czerwcowego wydania miesięcznika dołączył  nasiona miododajnego chabra bławatka, które czytelniczki i czytelnicy mogą  zasiać w swoich ogródkach i na balkonach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gwiazdy-wspieraja-akcje-_zasiej-dobro%2C-uratuj-pszczoly_,387000,artykul.html

W Polsce żyje 470 gatunków pszczół, aż 222 z nich jest zagrożonych wyginięciem. Aby pomóc w ich ratowaniu powstała inicjatywa „Wysokie Obcasy Extra dla klimatu: - zasiej dobro, uratuj pszczoły”, której celem jest ochrona pszczół i stworzenie dla nich łąk i miejsc do zapylania. Aby zachęcić czytelniczki i czytelników do wspólnego działania, zespół „Wysokich Obcasów Extra” wraz z  partnerem akcji firmą PNOS dołączył do majowo-czerwcowego wydania miesięcznika 130 tys. torebek z nasionami kwiatów chabra bławatka, który jest rośliną niezwykle przyjazną pszczołom, dzięki swoim właściwościom miododajnym. Dzięki tej inicjatywie może powstać chabrowa łąka o powierzchni porównywalnej do 500 boisk piłkarskich.

Do akcji dołączyły polskie aktorki, modelki, aktywistki i influencerki m.in. Olga Bołądź, Kasia Zielińska, Sonia Bohosiewicz, Zofia Zborowska, Magdalena Lamparska, Maria Dębska, Lara Gessler, Areta Szpura, Marta Dyks, Basia Starecka, Eliza Morawska-Kmita (@whiteplatecom), Daria Rogowska (@ekocentryczka) i Kasia Wągrowska (@kasia_ograniczamsie), które zasiały nasiona na swoich balkonach oraz w ogrodach, zachęcając do włączenia się do inicjatywy na swoich profilach w mediach społecznościowych.

Akcja promowana jest również na Facebooku „Wysokich Obcasów”, gdzie redakcja planuje organizację wspólnego sadzenia kwiatów.

Majowo-czerwcowe wydanie „Wysokich Obcasów Extra” wraz z nasionami chabra bławatka - w punktach sprzedaży prasy są dostępne od 5 maja do 18 czerwca br. w cenie 9,99 zł.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„People first. Not cookies” - Grupa Wyborcza z nowym hasłem
Grupa Wyborcza, która zajmuje się sprzedażą reklam marki Wyborcza, podkreśla w swoich działaniach nowe hasło - „People first. Not cookies”. Nawiązuje w ten sposób do skoncentrowania działań marki wokół prawdziwych odbiorców – czytelników, użytkowników i subskrybentów Wyborcza.pl, a w wymiarze reklamowym – na...
Nowa strategia rozwoju platformy informacyjnej Newsme.pl
Po trzech latach obecności na rynku mediów newsme.pl ze swoją aktywną i oddaną społecznością budowaną przez cały ten czas decyduje się na intensyfikację oraz dynamizację działań. W tym celu przedstawia nową strategię rozwoju z zachowaniem esencji ducha marki – tak wewnątrz, jak i zewnątrz. To kompleksowy i gruntowny proces rozbudowy, wykorzystujący dotychczasowy...
Awanse i zmiany w zespole komunikacji korporacyjnej Agory
Od kwietnia 2021 r. Agata Staniszewska, rzecznik prasowy Agory jest jednocześnie zastępcą dyrektora ds. komunikacji korporacyjnej spółki. Dyrektorem komunikacji Agory jest od wielu lat Nina Graboś, łącząca od listopada 2020 r. zadania szefowej zespołu ds. PR i relacji inwestorskich z rolą szefa biura zarządu Agory. Oprócz tego od lutego 2021 r. Anna Fidos jako...
Treści i reklamy audio zyskują na znaczeniu
W ubiegłym roku wydatki na reklamę poza internetem wzrosły jedynie w radiu, które mimo pandemii obroniło swoją pozycję. W I półroczu ub.r. codziennie włączało je ponad 69 proc. Polaków, czyli ok. 21 mln osób. Pandemia przyspieszyła także rozwój podcastów i muzycznych serwisów streamingowych, dzięki czemu zarówno treści, jak...
Agencja reklamowa X-MediaGroup dołączyła do programu Allegro Ads Partner, stając się tym samym jednym z certyfikowanych Partnerów największej polskiej platformy e-commerce. Dla firmy stanowi to doskonałą okazję do pozyskania nowych potencjalnych klientów, których nie brakuje wśród ponad 100 tys. w pełni profesjonalnych sprzedawców i marek...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764