logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Hähnel Inspire LiveView do bezprzewodowego sterowania lustrzanką

   17.12.2010, przeczytano 2958 razy
ilustracjastrzałka

Pilot Hähnel Inspire LiveView pozwala na bezprzewodowy podgląd i sterowanie aparatem fotograficznym z odległości do 60 metrów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/h%C3%A4hnel-inspire-liveview-do-bezprzewodowego-sterowania-lustrzanka,11776,artykul.html

3,5-calowy, kolorowy wyświetlacz Hähnel Inspire LiveView o rozdzielczości 320x240 pozwala na podglądanie obrazu z lustrzanki w sposób analogiczny do trybu podglądu na żywo. Pozwala także na jednoczesną kontrolę czterech różnych aparatów.

Wbudowana w odbiornik LiveView kamera daje niezależny, szerokokątny obraz na 3,5-calowym ekranie i umożliwia obserwowanie całej sceny, także w przypadku używania obiektywu o długiej ogniskowej.

Pilot dedykowany jest przede wszystkim fotografom studyjnym, a także do fotografii przyrodniczej lub sportowej.

Urządzenie dostępne jest dla lustrzanek marek Canon i Nikon. Sugerowana cena detaliczna to ok. 1000 zł.

Źródło: Hähnel


REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

Moim skromnym zdaniem raczej zbędny gadżet. Lepiej te 1000pln dołożyć do obiektywu albo w ogóle nie wydawać.

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764