logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

H88 S.A. przejmuje Active24.pl

  PR 15.02.2017, przeczytano 1013 razy

Poznańska spółka H88 S.A., która w swoim portfelu posiada takie marki, jak: Domeny.pl, Hekko.pl, Ogicom czy Superhost.pl, dokonała kolejnej udanej akwizycji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/h88-s.a.-przejmuje-active24.pl,31460,artykul.html

W styczniu 2017 roku do H88 S.A. dołączyła spółka Active24 Sp. z o.o.,  będąca dotychczas częścią międzynarodowej Grupy ACTIVE24 - jednej z największych w Europie firm oferujących rejestrację domen i usługi hostingowe. W wyniku transakcji H88 S.A. umocniła się na pozycji wicelidera w Polsce, zgodnie z rankingiem wht.pl „TOP 100 w Polsce”. Na serwerach DNS wszystkich marek spółki jest już łącznie ponad 345 tys. polskich domen internetowych.

- Inwestycja w Active24.pl to kolejny krok realizujący strategię budowy zorientowanej rynkowo, dynamicznej i profesjonalnej firmy hostingowej, będącej liderem w Polsce. Zwiększamy nie tylko wolumen obsługiwanych klientów, ale wzmacniamy również nasze kompetencje, bogacąc je o cenne praktyki i doświadczenia kolejnego zespołu. Wierzymy, że pozwoli nam to jeszcze lepiej obsługiwać naszych klientów - powiedział Jakub Dwernicki, prezes zarządu H88 S.A.

W Polsce Active24.pl działa od 2002 roku. Specjalizuje się w rejestracji domen i obsłudze hostingowej. Wśród klientów firmy można znaleźć m.in. Telewizję Polsat S.A., Raiffeisen Bank Polska S.A, Piotr i Paweł Sp. z o.o. i inne. Z kolei H88 S.A. skupia w swoim portfelu takie marki, jak: Domeny.pl, Hekko.pl, Superhost.pl, Biznes-host.pl, Netdc.pl, Mintshost,pl czy Ogicom. Spółka specjalizuje się w oferowaniu domen, usługach hostingu współdzielonego, serwerach VPS oraz serwerach dedykowanych. Działając na rynku międzynarodowym pod marką ssl4less.eu, w ponad 180 krajach sprzedaje certyfikaty SSL, na wszystkich poziomach walidacji. Przypomnijmy, że w październiku 2016 roku w spółkę H88 S.A. zainwestował 3TS - jeden z wiodących funduszy inwestycyjnych na rynku europejskim.

Źródło: H88 S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764