logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Haier partnerem rozgrywek ATP Tour w Europie

  PR 30.05.2023, przeczytano 642 razy
ilustracjastrzałka

Firma Haier, marka numer jeden na świecie w produkcji sprzętu AGD*, daje się poznać w świecie profesjonalnego tenisa jako oficjalny partner czołowych turniejów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/haier-partnerem-rozgrywek-atp-tour-w-europie,400194,artykul.html

Umowa sponsoringowa pomiędzy firmą Haier, ATP Tour oraz Francuską Federacją Tenisową (FFT) obejmuje wielkoszlemowy turniej Roland Garros, mistrzostwa Nitto ATP Finals, dwa turnieje ATP Masters 1000 (Internazionali BNL d’Italia oraz Rolex Paris Masters) i trzy turnieje ATP 500 (Barcelona Open Banc Sabadell, cinch Championship oraz Hamburg European Open) w 2023 r.

Jest to kolejne ważne partnerstwo w ramach strategii światowej ekspansji firmy Haier i w obszarze sportu, które w istotnym stopniu przyczyni się do kształtowania tej przodującej marki w epoce postglobalizacji.

Marka Haier będzie widoczna na kortach, na stadionach i na terenie obiektów podczas imprez, co będzie okazją do promocji najświeższych innowacji oraz inicjatyw na rzecz zrównoważonego rozwoju wśród miłośników tenisa. Marka Haier będzie też widoczna w kanałach cyfrowych ATP Tour.

Partnerstwo z ATP Tour i FFT doskonale wpisuje się w strategię wzrostu firmy Haier Europe, która stara się wejść do pierwszej trójki producentów w branży AGD, a także zostać preferowaną marką wśród nabywców rozwiązań inteligentnych.

Tenis jest czwartym pod względem popularności sportem na świecie — ma ponad miliard fanów. W związku z tym partnerstwo to odzwierciedla firmową filozofię zerowego dystansu, która zakłada jeszcze bliższy kontakt z grupą docelową — w tym przypadku wśród miłośników tenisa na całym świecie. Dzięki potędze tenisa marka Haier staje się bliższa klientom ceniącym wyjątkową jakość działania, urządzenia dostosowane do indywidualnych potrzeb, a także możliwości stwarzane przez ekosystem produktów. Tenis kojarzy się z koncentracją, przedsiębiorczością, innowacyjnością i modą — cechami pasującymi do wizji i filozofii marki Haier.

Dzięki temu sponsoringowi Haier potwierdza wysoką klasę oraz siłę swojej marki z myślą o połączeniu wszystkich pokoleń dzięki potędze tenisa. Współpraca marki Haier i organizatorów najważniejszych imprez tenisowych nie ogranicza się do reklamy — obejmuje też wzajemne uznanie i wsparcie koncepcyjne, co będzie korzystne dla obu stron. Dzięki globalnej i regionalnej obecności marki Haier kultura tenisowa może pokonywać granice pojedynczej dyscypliny i wkroczyć na szerszą scenę codziennego życia. Zachęci to użytkowników na całym świecie do poznawania tenisa i aktywnego uczestnictwa w tym sporcie.

- Z entuzjazmem wkraczamy do świata tenisa, charakteryzującego się pasją, ambicją i pragnieniem rozwoju. Cechy te wyróżniają też markę Haier, dzięki czemu jest numerem jeden na świecie pod względem produkcji sprzętu AGD — powiedział Yannick Fierling, dyrektor generalny Haier Europe. - Jestem przekonany, że filozofia korporacyjna Haier Europe będzie doskonale współgrać z wartościami promowanymi przez tenis oraz duchem konkurencyjności najlepszych zawodników na świecie. Nasze partnerstwo będzie też wspierać nadawanie turniejom nowego wymiaru technologicznego, a jednocześnie zachowanie tego, co stanowi o ich sile: zaangażowania, tradycji i wyników.

Inwestycja firmy w świecie sportu to strategiczna okazja do globalnego rozwoju firmy Haier, a nawiązana po raz pierwszy współpraca z ATP Tour i FFT jest zgodna ze strategią internacjonalizacji, która zakłada konsolidację obecności marki w Europie, ponieważ oferuje wszystkim entuzjastom tenisa autentyczny komfort korzystania z inteligentnych urządzeń AGD połączonych z Internetem.

W trakcie sezonu, podczas poszczególnych turniejów będą prowadzone działania marketingowe i public relations.  Za komunikację pr odpowiada agencja Studio 111, za kampanię digitalową (w tym również współpracę z influencerami) agencja FromUp, natomiast mediaplan dotyczący emisji telewizyjnej przygotowało Star Media.

Źródło: Haier Europe

www.haier-europe.com

Dodatkowe informacje:

*według Euromonitor International Limited

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Jesteśmy przyszłością druku” – Mimaki na targach drupa
Firma Mimaki Europe, producent technologii druku atramentowego i cięcia, ogłosiła dzisiaj, że będzie obecna na targach drupa (Dusseldorf, Niemcy, 28 maja – 7 czerwca 2024 r.) wraz ze swoimi globalnymi parterami i nadrzędną marką Mimaki Engineering Co. Ltd. Zgodnie z hasłem targów drupa „Tworzymy przyszłość”, firma Mimaki wykorzysta swoje...
Kerris z obsługą mediową dla Andermatt Polska
Do grona klientów KERRIS dołączył Andermatt Polska, światowy lider w rozwoju, produkcji i dystrybucji biologicznych rozwiązań dla rolnictwa. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze performance marketingu i social ads.
Hanna Dworak awansowała w agencji Enyo
Hanna Dworak awansowała w strukturach agencji Enyo – obecnie jako Senior Project Manager zarządza 8-osobowym zespołem. W Enyo pracuje od roku, do tej pory na stanowisku Project Manager. Jednym z jej pierwszych zadań w nowej roli była produkcja sesji zdjęciowej ogłaszającej nową ambasadorkę Lancôme - Igę Świątek.
Salestube rozpoczyna współpracę z Notino
Spółka MarTech & e-commerce connected Salestube została wybrana przez największy beauty e-shop w Europie markę Notino na partnera w obszarze MarTech. Salestube dostarczy klientowi licencję Google Analytics 360 oraz zapewni wsparcie analityczne ze strony ekspertów w dziedzinie Web Analytics oraz Data Science dla zespołu marketingowego perfumerii w zakresie wykorzystania...
Kampania społeczna „Teraz mnie widzisz” dostrzeżona i doceniona
Niewidzialność osób z niepełnosprawnościami była tematem przewodnim szóstej kampanii społecznej Fundacji Avalon, która właśnie dobiegła końca. Jej celem było sprowokowanie społeczeństwa do otwarcia oczu na potrzeby tej największej mniejszości, będącej jego integralną częścią i posiadającą takie sama prawa i potrzeby jak każdy z nas.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764