logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Haier rusza z pierwszą na polskim rynku kampanią w TV

  PR 27.09.2017, przeczytano 351 razy

18 września do emisji trafił spot wizerunkowy promujący największego na świecie producenta AGD, firmę Haier. Kampania telewizyjna, oparta na haśle „We take you Haier” to kolejny krok w rozwoju marki na polskim rynku. Koncept spotu został opracowany przez polski oddział Haier, produkcją zajęło się studio Grape Film, za zakup mediów i działania koordynacyjne kampanii odpowiada agencja ClickAd Interactive, a działania PR prowadzi agencja Best Brands PR.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/haier-rusza-z-pierwsza-na-polskim-rynku-kampania-w-tv,33889,artykul.html

Od poniedziałku 18 września ruszyła pierwsza na polskim rynku kampania telewizyjna marki Haier. Spot promocyjny, w którym podkreślono wszechstronność oferty i innowacyjne rozwiązania technologiczne, ma charakter wizerunkowy. Zaprezentowane w nim 2 główne produkty – chłodziarko-zamrażarka A3FE742CMJ oraz pralka HW70-14636S są dostępne na polskim rynku i zostały wyposażone w rozwiązania prezentowane w reklamie.

„We take you Haier” to hasło przewodnie kampanii telewizyjnej marki Haier. Odwołuje się do wcześniejszych działań komunikacyjnych polskiego oddziału największego producenta AGD na świecie. Jak tłumaczy dyrektor generalny Haier w Polsce Bartosz Jeziorański, odzwierciedla ono podejście Haiera do relacji z konsumentem.

- Klient jest zawsze w centrum naszego zainteresowania, dlatego konsekwentnie rozwijamy komunikację pod hasłem „We take you Haier”. Oddaje ono cel, jaki przyświeca naszym działaniom marketingowym, w których stawiamy na oryginalność, emocje i zapewnianie odbiorcom marki niezapomnianych przeżyć. Jest także odzwierciedleniem oferty Haier, którą stale poszerzamy o nowe produkty wyposażone w rozwiązania ułatwiające codzienne życie – mówi Bartosz Jeziorański.

Kampania telewizyjna skupia się wokół głównych linii produktowych marki Haier: chłodziarko-zamrażarek, zwłaszcza z segmentu urządzeń wielodrzwiowych, pralek oraz chłodziarek do wina. Spot będzie emitowany przez 4 tygodnie – do 15 października 2017 r. Kampania poprzedza wprowadzenie na rynek nowej linii energooszczędnych pralek o klasie energetycznej A+++ i małej głębokości (typu slim): HW60-12829 i HW70-12829.

Dotychczas marka Haier prezentowała się polskiemu klientowi przede wszystkim w obszarze komunikacji online w projektach nieszablonowych, takich jak wyrzucenie lodówki przez balkon, wyburzenie ściany mieszkania przez Roberta Burneikę (Hardkorowego Koksa), czy humorystycznych i odważnych filmików realizowanych wspólnie z producentem wody mineralnej Vytautas. Od roku współpracuje również z organizatorem cyklu biegów Runmageddon. Kampania telewizyjna otwiera nowy obszar w działaniach marketingowych marki Haier na polskim rynku.

Źródło: Best Brands PR

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ruszyła rejestracja na wrześniowe targi Festiwaldruku.pl
W czerwcu rząd opublikował informacje, na które czekała cała branża: ponowna możliwość organizacji targów, spotkań oraz kongresów. Tym samym prace nad targami FestiwalDruku.pl ruszyły pełną parą. Zwiedzający mogą też już rejestrować się na to wydarzenie. Rejestracja jest bezpłatna dla przedstawicieli branży.
Drukarki Epson Colorworks z gwarancją na 3 lata
Nabywcy nowych urządzeń drukarek do etykiet z serii ColorWorks, którzy dokonają zakupu między 01.07.2020, a do 30 września 2020, mogą bezpłatnie wydłużyć okres gwarancyjny o dodatkowe 24 miesiące.
#Kobiecehistorie – inspirująca akcja marki Porta
PORTA chce być blisko kobiet, słuchać je i poznawać. Dlatego oddaje w ich ręce swoje kanały social media i zaprasza do tworzenia cyklu #KobieceHistorie. Opowieści wspaniałych kobiet od połowy lipca będzie można usłyszeć i obserwować na Instagramie.
Monday – agencja komunikacji w ramach współpracy z Wolt Polska odpowiada za wsparcie komunikacji korporacyjnej i marketingowej oraz doradztwo strategiczne w obszarze Public Relations i Public Affairs. Projekt po stronie Monday koordynuje Michał Czekański – Public Affairs Director.
Komunikacja+ wspiera Billennium w zakresie EB i SM
Grupa Komunikacja+ nawiązała współpracę z Billennium S.A., firmą oferującą innowacyjne rozwiązania i usługi IT dla biznesu. Działania GK+ skupiają się na dwóch obszarach: employer branding oraz social media.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764