logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Haier rusza z pierwszą na polskim rynku kampanią w TV

  PR 27.09.2017, przeczytano 330 razy

18 września do emisji trafił spot wizerunkowy promujący największego na świecie producenta AGD, firmę Haier. Kampania telewizyjna, oparta na haśle „We take you Haier” to kolejny krok w rozwoju marki na polskim rynku. Koncept spotu został opracowany przez polski oddział Haier, produkcją zajęło się studio Grape Film, za zakup mediów i działania koordynacyjne kampanii odpowiada agencja ClickAd Interactive, a działania PR prowadzi agencja Best Brands PR.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/haier-rusza-z-pierwsza-na-polskim-rynku-kampania-w-tv,33889,artykul.html

Od poniedziałku 18 września ruszyła pierwsza na polskim rynku kampania telewizyjna marki Haier. Spot promocyjny, w którym podkreślono wszechstronność oferty i innowacyjne rozwiązania technologiczne, ma charakter wizerunkowy. Zaprezentowane w nim 2 główne produkty – chłodziarko-zamrażarka A3FE742CMJ oraz pralka HW70-14636S są dostępne na polskim rynku i zostały wyposażone w rozwiązania prezentowane w reklamie.

„We take you Haier” to hasło przewodnie kampanii telewizyjnej marki Haier. Odwołuje się do wcześniejszych działań komunikacyjnych polskiego oddziału największego producenta AGD na świecie. Jak tłumaczy dyrektor generalny Haier w Polsce Bartosz Jeziorański, odzwierciedla ono podejście Haiera do relacji z konsumentem.

- Klient jest zawsze w centrum naszego zainteresowania, dlatego konsekwentnie rozwijamy komunikację pod hasłem „We take you Haier”. Oddaje ono cel, jaki przyświeca naszym działaniom marketingowym, w których stawiamy na oryginalność, emocje i zapewnianie odbiorcom marki niezapomnianych przeżyć. Jest także odzwierciedleniem oferty Haier, którą stale poszerzamy o nowe produkty wyposażone w rozwiązania ułatwiające codzienne życie – mówi Bartosz Jeziorański.

Kampania telewizyjna skupia się wokół głównych linii produktowych marki Haier: chłodziarko-zamrażarek, zwłaszcza z segmentu urządzeń wielodrzwiowych, pralek oraz chłodziarek do wina. Spot będzie emitowany przez 4 tygodnie – do 15 października 2017 r. Kampania poprzedza wprowadzenie na rynek nowej linii energooszczędnych pralek o klasie energetycznej A+++ i małej głębokości (typu slim): HW60-12829 i HW70-12829.

Dotychczas marka Haier prezentowała się polskiemu klientowi przede wszystkim w obszarze komunikacji online w projektach nieszablonowych, takich jak wyrzucenie lodówki przez balkon, wyburzenie ściany mieszkania przez Roberta Burneikę (Hardkorowego Koksa), czy humorystycznych i odważnych filmików realizowanych wspólnie z producentem wody mineralnej Vytautas. Od roku współpracuje również z organizatorem cyklu biegów Runmageddon. Kampania telewizyjna otwiera nowy obszar w działaniach marketingowych marki Haier na polskim rynku.

Źródło: Best Brands PR

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sugestywny film na premierę nowego Jeepa Renegade’a i Compassa 4xe
Z okazji premiery nowych Jeepów marka zrealizowała film, na którym pokazuje, jak wyglądały testy Jeepa Renegade’a i Compassa 4xe. Ponadto marka ogłosiła, że salony Jeep dostępne są dla klientów za pośrednictwem aplikacji.
Dentsu z własną pasieką na dachu biurowca X2
Są jednym z największych sprzymierzeńców człowieka. Szacuje się, że dostarczane przez nie surowce stanowią 1/3 spożywanych posiłków, a globalna wartość ekonomiczna ich pracy wyceniana jest na 265 mln euro rocznie. Pszczoły, bo o nich mowa, zagościły właśnie na dachu siedziby Dentsu Aegis Network Polska.
Spółka VDX.tv, globalne przedsiębiorstwo prowadzące działalność w sektorze technologii reklamowych przekształcające sposób nawiązywania przez marki kontaktu z odpowiednimi odbiorcami, uruchomiła w dniu dzisiejszym inicjatywę polegającą na publikowaniu reklam społecznych (ang. Public Service Announcement, PSA) w postaci filmów, które pomogą zwiększyć świadomość...
Vanilla night&day z nowym logo
Polska marka odzieży nocnej Vanilla night&day przechodzi rebranding. Prezentuje logo w nowej odsłonie.
27 marca odbyła się video konferencja zorganizowana przez World Out of Home Organization, w której uczestniczyło 29 przedstawicieli organizacji i stowarzyszeń narodowych z branży OOH ze wszystkich kontynentów, w tym również przedstawiciel IGRZ. Tematem przewodnim były przewidywania co do skutków epidemii wirusa covid-19 dla społeczeństwa i dla biznesu na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764