logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

HairProtest dla Korei Północnej: kampania Amnesty International

  PR 19.03.2013, przeczytano 8351 razy
ilustracjastrzałka
Strona hairprotest.org

Niecały miesiąc od momentu, w którym świat obiegły doniesienia o wprowadzeniu w Korei Północnej oficjalnej listy 28 fryzur dla kobiet i mężczyzn, rusza międzynarodowa kampania społeczna, zainicjowana przez Amnesty International Polska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/hairprotest-dla-korei-polnocnej%3A-kampania-amnesty-international,18248,artykul.html

#HairProtest jest nie tylko bezpośrednią odpowiedzią na upokarzające obywateli ograniczenie prawa do decydowania o własnym wyglądzie. Jest to okazja do wyrażenia protestu przeciwko całej machinie represji w północnej części Półwyspu Koreańskiego.

Korea Północna jest okrutnym państwem totalitarnym, którego obywatele poddawani są stałej kontroli. Karne obozy pracy, w których ludzie są torturowani, wykonywanie egzekucji, stosowanie odpowiedzialności zbiorowej za najmniejsze przewinienie, ograniczenie wolności wypowiedzi i przemieszczania się – to tylko niektóre przykłady polityki władz wobec mieszkańców tego kraju.

Nasza akcja ma charakter internetowy i skierowana jest  do ludzi na całym świecie. Na stronie hairprotest.org każdy może dodać swoje zdjęcie i powiększyć listę fryzur, pomagając nam stworzyć najdłuższą fotopetycję w historii! Będzie ona głosem sprzeciwu wobec politycznego ograniczania wolności wypowiedzi, protestem przeciwko łamaniu praw człowieka. Po zakończeniu akcji fotopetycja zostanie wysłana do Kim Dzong Una i przedstawicieli władz północnokoreańskich. Za stworzenie koncepcji akcji i produkcję strony internetowej odpowiada agencja Grey Group.

Miałem okazję żyć w komunistycznej Polsce i wierzę, że każde działanie które uświadamia szerokiemu odbiorcy absurdy tego systemu jest warte wysiłku – mówi Krzysztof Kosz, Digital Creative Director w GreyGroup. Ostatnio władze Korei Północnej umożliwiły obcokrajowcom korzystanie z Internetu. Akcja Amnesty International Polska będzie promowana na całym świecie, więc mamy nadzieję, że dotrze też do obywateli Korei Północnej.

Rozpoczęta przez nas międzynarodowa akcja ma uzmysławiać osobom na co dzień korzystającym z wolności wypowiadania się, że wciąż istnieją kraje, których władze ingerują w najbardziej intymne aspekty życia osobistego. #HairProtest pozwala w prosty sposób wyrazić solidarność z obywatelami Korei Północnej. Jest jednocześnie apelem i formą nacisku społeczności międzynarodowej na światowych przywódców, by podjęli bardziej zdecydowane działania zmierzające do poprawy sytuacji mieszkańców Korei Północnej – powiedziała Draginja Nadaždin, Dyrektorka Amnesty International Polska.

Źródło: Grey Group

www.hairprotest.org

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764