logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Hala Koszyki z Walk

  PR 30.05.2016, przeczytano 800 razy
ilustracjastrzałka

Hala Koszyki, nowy na mapie Warszawy punkt towarzyski i kulinarny, nawiązała współpracę 360 st. z Grupą WALK. WALK odpowiada za przygotowanie koncepcji strategiczno-kreatywnej, w tym stworzenie nowego logotypu, a także realizację działań w obszarze PR, social media czy digital. Otwarcie Hali Koszyki przewidziano na wrzesień 2016 r.; działania komunikacyjne rozpoczynają się w maju br.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/hala-koszyki-z-walk,28715,artykul.html

Hala Koszyki – flagowa inwestycja Griffin Real Estate, zlokalizowana w centrum Warszawy przy ul. Koszykowej, to miejsce gdzie się jada, robi zakupy i spędza czas, odnajdując inspiracje nie tylko kulinarne – koncept podobny do znanych z innych światowych metropolii, jak Nowy Jork, Londyn, Oslo, Rotterdam czy Florencja. Różnorodność usług dostępnych w Hali Koszyki sprawi, że każdy z odwiedzających znajdzie tam coś dla siebie: różne kuchnie świata i wydarzenia kulturalno-towarzyskie związane z wyjątkowym charakterem tego miejsca. Na terenie Hali Koszyki znajdzie się m.in.: 18 konceptów kulinarnych, 11 sklepów spożywczych, drogeria, księgarnia czy sklep z wyposażeniem kuchennym.

Na uwagę zasługuje architektoniczny aspekt powstania nowej Hali Koszyki. Koncepcja Hali Koszyki zakłada rekonstrukcję pierwotnej, charakterystycznej bryły. Odtworzony został jej układ, rytm, kubatura oraz elementy i wszystkie materiały, które po demontażu nadawały się do ponownego wykorzystania. Spełnione zostały wszystkie wymogi i zalecenia określone przez Stołecznego Konserwatora Zabytków. Odtworzono m.in. ceglane ściany, wykorzystując oryginalne cegły ze zdemontowanej Hali. Odrestaurowano secesyjne fasady budynków bramnych czy historyczne stalowe kratownice, odmalowane na pierwotnie występujący w różnych elementach Hali zielony kolor. W Hali Koszyki będą również prezentowane oryginalne elementy klatki schodowej, balustrady, okna czy elementy ceramiczne z odpowiednim opisem historycznym.

Hala Koszyki chce stać się na stałe żywym elementem tkanki miejskiej, by być kulinarnym, towarzyskim i kulturalnym centrum miasta – warszawskim tyglem, przyciągającym do siebie ludzi, którzy wspólnie stworzą jego energię i wartość.

Projekt Hali Koszyki przygotowała pracownia architektoniczna JEMS Architekci, a koncepcję wnętrz - studio projektowe Medusa Group. Generalnym wykonawcą jest firma Erbud, zaś bankiem finansującym BGK.

Źródło: WALK

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764