Pewnie choinka, pierniczki i prezenty są niezmiernie ważne, jednak w HalfPrice uważamy, że święta to dobra okazja, żeby celebrować wszystko to, co nas różni. W nowej kampanii HalfPrice ducha świąt szukamy w różnorodności. Pomogą w tym superokazje dostępne w HalfPrice (nie tylko od święta).
W nowej kampanii, będącej drugą świąteczną w historii HalfPrice, miejsce modeli i influencerów zajęli pracownicy naszych sklepów oraz biura. Wcielając się w rolę łowców okazji – głównego konceptu komunikacji marki – pracujące na sukces brandu HalfPrice osoby pokazują, że łowiąc okazje w naszych sklepach można poczuć się swobodnie, wyrażać siebie, a przy tym doskonale się bawić. W święta i nie tylko.
Od Uli z HR i Ani z marketingu, aż po śledzącego trendy i dbającego o różnorodność asortymentu kupca Kubę czy pracownicę sklepu Monikę, różnorodność obsadzonych w kampanii osób oddaje dystans do siebie i dostępność dla klienta marki HalfPrice. Za zdjęcia kampanijne odpowiada fotografka Zuza Krajewska, znana z wrażliwości, świadomości detalu i umiejętności oddania emocji. Powstałe podczas sesji zdjęcia oddają to, co udzieliło się nam wszystkim na planie: atmosferę dobrej zabawy.
Przy kampanii pracowali
- Photographer: Zuza Krajewska
- Video: Michał Piotrowski | Art Faces
- Production: Visual Crafters
- Set design: Nina Utrata
- Stylist: Michał Koszek | Visual Crafters
- MakeUp: Iza Kućmierowska | Visual Crafters
- Hair Artist: Daniel Gryszke | D’vision
- Talent: Anna Kulicka, Wiktoria Wyrwa, Grzegorz Przybylski, Aleksandra Habela, Małgorzata Osuch, Bartosz Kończak, Ula Glińska, Anna Krawczyk, Bartosz Mniszko, Alicja Gulbinowicz, Anita Dziuba, Ada Kocon, Bartek Kiliński, Jakub Skrzypczak, Jadwiga Tarka, Jagoda Madej, Monika Wieja, Aleksandra Wójtowicz, Kuba Mosior, Paulina Bagińska
Źródło: HalfPrice