logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Halfprice przedstawia świąteczną kampanię

  PR 07.12.2022, przeczytano 414 razy
ilustracjastrzałka

Pewnie choinka, pierniczki i prezenty są niezmiernie ważne, jednak w HalfPrice uważamy, że święta to dobra okazja, żeby celebrować wszystko to, co nas różni. W nowej kampanii HalfPrice ducha świąt szukamy w różnorodności. Pomogą w tym superokazje dostępne w HalfPrice (nie tylko od święta).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/halfprice-przedstawia-swiateczna-kampanie,398262,artykul.html

W nowej kampanii, będącej drugą świąteczną w historii HalfPrice, miejsce modeli i influencerów zajęli pracownicy naszych sklepów oraz biura. Wcielając się w rolę łowców okazji – głównego konceptu komunikacji marki – pracujące na sukces brandu HalfPrice osoby pokazują, że łowiąc okazje w naszych sklepach można poczuć się swobodnie, wyrażać siebie, a przy tym doskonale się bawić. W święta i nie tylko.

Od Uli z HR i Ani z marketingu, aż po śledzącego trendy i dbającego o różnorodność asortymentu kupca Kubę czy pracownicę sklepu Monikę, różnorodność obsadzonych w kampanii osób oddaje dystans do siebie i dostępność dla klienta marki HalfPrice. Za zdjęcia kampanijne odpowiada fotografka Zuza Krajewska, znana z wrażliwości, świadomości detalu i umiejętności oddania emocji. Powstałe podczas sesji zdjęcia oddają to, co udzieliło się nam wszystkim na planie: atmosferę dobrej zabawy.

ilustracjastrzałka

Przy kampanii pracowali

  • Photographer: Zuza Krajewska
  • Video: Michał Piotrowski | Art Faces
  • Production: Visual Crafters
  • Set design: Nina Utrata
  • Stylist: Michał Koszek | Visual Crafters
  • MakeUp: Iza Kućmierowska | Visual Crafters
  • Hair Artist: Daniel Gryszke | D’vision
  • Talent: Anna Kulicka, Wiktoria Wyrwa, Grzegorz Przybylski, Aleksandra Habela, Małgorzata Osuch, Bartosz Kończak, Ula Glińska, Anna Krawczyk, Bartosz Mniszko, Alicja Gulbinowicz, Anita Dziuba, Ada Kocon, Bartek Kiliński, Jakub Skrzypczak, Jadwiga Tarka, Jagoda Madej, Monika Wieja, Aleksandra Wójtowicz, Kuba Mosior, Paulina Bagińska

Źródło: HalfPrice

www.halfprice.eu

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Monitor graficzny Eizo Coloredge CS2400S
EIZO wprowadza do sprzedaży 24.1” monitor graficzny nowej generacji ze złączem USB-C
Doubleverify likwiduje pierwszy wielkoskalowy schemat oszustw dotyczących emitowania reklam na platformach audio
DoubleVerify, wiodąca platforma oprogramowania do pomiaru, danych i analiz mediów cyfrowych, ogłosiła właśnie odkrycie „BeatSting”, pierwszego wielkoskalowego schematu oszustw związanego z emisją reklam w zasobach reklamowych audio. Od czasu, gdy laboratorium DV Fraud Lab po raz pierwszy zidentyfikowało tę rodzinę oszustw w 2019 roku, szacuje się, że reklamodawcom ukradziono w...
Agencja Red8 wybrana przez firmę Velvet CARE do opracowania nowej platformy komunikacji dla swojej marki Velvet - lidera w kategorii markowych produktów higieny papierowej na polskim rynku.
Durex wchodzi w świat gamingu i oferuje sekspozytywne poradnictwo na Discordzie
Marka poszerza swoje działania edukacyjne związane z promowaniem bezpieczniejszego i bardziej odpowiedzialnego seksu, sięgając po kolejne kanały komunikacji z młodymi odbiorcami. Tym razem chce dotrzeć do społeczności gamingowej, która jest obecna na cieszącej się rosnącą popularnością platformie Discord.
Oreo prezentuje limitowaną edycję ciastek przygotowaną we współpracy z Xboxem
Oreo i Xbox przedstawiają limitowaną wersję ciastek z emblematami tego giganta branży gamingowej i zapraszają do ogólnopolskiej loterii konsumenckiej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764