logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Halfprice przedstawia świąteczną kampanię

  PR 07.12.2022, przeczytano 1457 razy
ilustracjastrzałka

Pewnie choinka, pierniczki i prezenty są niezmiernie ważne, jednak w HalfPrice uważamy, że święta to dobra okazja, żeby celebrować wszystko to, co nas różni. W nowej kampanii HalfPrice ducha świąt szukamy w różnorodności. Pomogą w tym superokazje dostępne w HalfPrice (nie tylko od święta).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/halfprice-przedstawia-swiateczna-kampanie,398262,artykul.html

W nowej kampanii, będącej drugą świąteczną w historii HalfPrice, miejsce modeli i influencerów zajęli pracownicy naszych sklepów oraz biura. Wcielając się w rolę łowców okazji – głównego konceptu komunikacji marki – pracujące na sukces brandu HalfPrice osoby pokazują, że łowiąc okazje w naszych sklepach można poczuć się swobodnie, wyrażać siebie, a przy tym doskonale się bawić. W święta i nie tylko.

Od Uli z HR i Ani z marketingu, aż po śledzącego trendy i dbającego o różnorodność asortymentu kupca Kubę czy pracownicę sklepu Monikę, różnorodność obsadzonych w kampanii osób oddaje dystans do siebie i dostępność dla klienta marki HalfPrice. Za zdjęcia kampanijne odpowiada fotografka Zuza Krajewska, znana z wrażliwości, świadomości detalu i umiejętności oddania emocji. Powstałe podczas sesji zdjęcia oddają to, co udzieliło się nam wszystkim na planie: atmosferę dobrej zabawy.

ilustracjastrzałka

Przy kampanii pracowali

  • Photographer: Zuza Krajewska
  • Video: Michał Piotrowski | Art Faces
  • Production: Visual Crafters
  • Set design: Nina Utrata
  • Stylist: Michał Koszek | Visual Crafters
  • MakeUp: Iza Kućmierowska | Visual Crafters
  • Hair Artist: Daniel Gryszke | D’vision
  • Talent: Anna Kulicka, Wiktoria Wyrwa, Grzegorz Przybylski, Aleksandra Habela, Małgorzata Osuch, Bartosz Kończak, Ula Glińska, Anna Krawczyk, Bartosz Mniszko, Alicja Gulbinowicz, Anita Dziuba, Ada Kocon, Bartek Kiliński, Jakub Skrzypczak, Jadwiga Tarka, Jagoda Madej, Monika Wieja, Aleksandra Wójtowicz, Kuba Mosior, Paulina Bagińska

Źródło: HalfPrice

www.halfprice.eu

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764