logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Hama dystrybutorem Manfrott

  PR 05.12.2014, przeczytano 650 razy
ilustracjastrzałka

Hama została dystrybutorem włoskiej firmy Manfrotto. To marka mająca wielu zwolenników wśród fotografów, również w Polsce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/hama-dystrybutorem-manfrott,23416,artykul.html

Hama rozszerza portfolio produktów przeznaczonych dla fanów fotografii. Niemiecka firma włączy do swojej oferty torby, statywy, mini statywy, monopody oraz futerały Manfrotto. Włoski producent działa na rynku akcesoriów fotograficznych od ponad czterdziestu lat, a jej założycielem jest Lino Manfrotto – niegdyś zawodowy fotoreporter. Produkty Manfrotto dostępne są aż w 65 krajach świata. Oprócz Europy można je znaleźć m.in. w Stanach Zjednoczonych, Chinach czy Japonii. Firma inwestuje w nowe technologie, podążając za rynkowymi trendami i potrzebami swoich klientów. Jej akcesoria cechują się wysoką jakością oraz przyjaznymi cenami.

Spośród licznej grupy produktów na uwagę zasługują statywy Compact Advanced - propozycja dla bardziej zaawansowanych fanów fotografii. Urządzanie posiada trójkierunkową głowicę z dwoma rączkami: jedna kontroluje ruch panoramiczny i horyzontalny, zaś druga służy do kontrolowania przechyłu. Statyw można łatwo składać, dzięki czemu jest wygodny w transporcie. Producent rekomenduje statyw właścicielom lustrzanek z obiektywami o ogniskowej do 200 mm i łącznej masie do 3 kg. Cena Compact Advanced wynosi 419 złotych. Warto podkreślić, że jest to najdroższy produkt Manfrotto oferowany przez Hamę. 

Fani fotografii powinni zainteresować się także eleganckimi i funkcjonalnymi torbami Bella. Modułowe przegródki oraz liczne kieszenie pozwalają na dopasowanie wnętrza do indywidualnych potrzeb oraz łatwe rozmieszczenie akcesoriów. Torba, w zależności od wersji, pomieści cyfrową lustrzankę z dołączonym obiektywem 18-105 mm oraz 1-2 dodatkowe obiektywy lub 24-120 mm i 2-3 obiektywy. Użytkownik znajdzie też miejsce na kable, karty itp. Bella jest zamykana przy użyciu zamka lub klamry. Torby dostępne są w kolorze czarnym oraz beżowym. Ceny tego modelu wynoszą 159 złotych oraz 179 złotych. 

Manfrotto posiada w swojej ofercie także etui Piccolo przeznaczone dla kompaktowych i średnich aparatów. Można je nosić na szyi lub przymocować do paska wokół talii. Zewnętrzna rama zabezpiecza aparat przed uszkodzeniami, natomiast miękka wyściółka chroni ekran LCD. Etui wykonano z wodoodpornego materiału. Jego cena wynosi 49 złotych. Należy dodać, że Manfrotto oferuje możliwość darmowego wydłużenia 2 letniej gwarancji. W tym celu 

wystarczy zarejestrować produkt na stronie  http://www.manfrotto.com/warranty w ciągu 12 miesięcy od daty zakupu. W przypadku produktów Manfrotto oferowanych przez Hamę, okres wydłużonej gwarancji wynosi 5 lat od daty zakupu.

- Nasi klienci docenią nie tylko jakość i funkcjonalność produktów Manfrotto, ale również bardzo przystępne ceny. To profesjonalne wyposażenie adresowane do amatorów fotografii. Akcesoria dla tej grupy fanów cieszą się w Polsce dużym popytem, dlatego wierzę w sukces tej marki na rodzimym rynku – mówi Maciej Kramer z Hama Polska. 

Źródło: Hama Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764