logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Hanami Communications dla sieci komórkowej Viva! Mobile

  PR 27.08.2019, przeczytano 771 razy
ilustracjastrzałka
fot. Dorota Majcher

Z początkiem sierpnia agencja public relations „Hanami Communications” wspiera nowo powstały projekt - sieć komórkową „Viva! Mobile”.  Viva! Mobile to wynik współpracy Fundacji Viva! oraz dostawcy usług telekomunikacyjnych „Next Mobile”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/hanami-communications-dla-sieci-komorkowej-viva%21-mobile,383730,artykul.html

Prezes Fundacji Viva Cezary Wyszyński powiedział: – Podejmujemy najtrudniejsze interwencje ratujące setki zwierząt oraz działania systemowe i edukacyjne, których realizacja wymaga znacznych nakładów finansowych. Dlatego szukamy dodatkowego wsparcia - w tym wypadku niestandarowego, czyli powołania do życia naszej własnej sieci komórkowej "Viva! Mobile".

Partnerem technologicznym jest dostawca usług telekomunikacyjnych firma „Next Mobile”, który będzie technicznym operatorem tej sieci. Przewiduje się, że nawet 30% kwoty comiesięcznego abonamentu firma będzie przeznaczać na pomoc zwierzętom, będącym pod opieką Fundacji Viva.

– To zaszczyt dla naszej firmy, iż w taki sposób możemy wspomagać wysiłki ludzi pomagających Fundacji Viva! To działanie znakomicie wpisuje się w DNA naszej firmy. Jednym z jego elementów jest wyczulenie na potrzeby społeczne, otaczającego nas środowiska oraz tworzenie innowacyjnych narzędzi, które umożliwiają pomoc innym. Wszystkie informacje można znaleźć na stronie www.vivamobile.pl – powiedział Rafał Kozłowski, Prezes Next Mobile.  

Agencja „Hanami Communications” będzie odpowiadała za obsługę komunikacyjną nowego projektu. Do głównych obowiązków agencji należy, m.in. bieżące doradztwo strategiczne Viva! Mobile, koordynację biura prasowego, media relations oraz wsparcie komunikacji wewnętrznej.

– Jesteśmy bardzo wyczuleni na sprawy związane z losem zwierząt w Polsce i na świecie. Tak więc możliwość pracy przy takim projekcie, traktujemy jako wyróżnienie oraz misję. – stwierdził Jerzy Ciszewski, prezes Hanami Communications.

Współpracę nawiązano w drodze rekomendacji.

Źródło: Hanami Communications

www.hanamicommunications.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764