logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Hand Made: spot dla D-Vitum z Magdaleną Różczką

  PR 20.02.2020, przeczytano 2060 razy
ilustracja

W lutym ruszyła kampania reklamowa marki D-Vitum (Oleofarm), której  ambasadorką została Magdalena Różczka — znana aktorka, od lat wspierająca działania na rzecz Interwencyjnych Ośrodków Preadopcyjnych. Hand Made odpowiada za koncept kreatywny i realizację spotu reklamowego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-hand-made%3A-spot-dla-d-vitum-z-magdalena-rozczka,385774,artykul.html

Głównym celem kampanii jest zwiększenie świadomości marki D-Vitum, wspierającej prawidłowy rozwój dzieci od pierwszych dni życia. D-Vitum posiada szeroką gamę produktów z witaminą D, które idealnie dopasowane są do ich rosnących potrzeb, jak również rozwiązania skierowane stricte do dorosłych.

- D-Vitum to niekwestionowany lider na rynku suplementów bogatych w witaminę D. W naszej kreacji chcieliśmy nie tylko pokazać jego ekspercki wizerunek, ale przede wszystkim podkreślić fakt, że marka dzieli się tym, co dobre – w dosłownym i bardziej metaforycznym znaczeniu. Mówimy tu zarówno o bogatym wachlarzu dobroczynnych produktów, jak i charytatywnych działaniach na rzecz Fundacji Rodzin Adopcyjnych – mówi Katarzyna Brych, Creative Group Head w Hand Made.

Istotnym elementem kampanii jest zwrócenie uwagi na misję społeczną firmy Oleofarm, która to część zysków ze sprzedaży produktów D-Vitum, przeznacza na wsparcie Fundacji Rodzin Adopcyjnych.

Kampania przygotowana przez Hand Made prowadzona jest w wiodących stacjach telewizyjnych i radiowych. Produkcję telewizyjną zrealizował Feelmovie. To kolejny efekt owocnej współpracy Hand Made i firmy Oleofarm. Agencja jest autorem kampanii telewizyjnych dla Collaflexu i D-Vitum Forte K2.

D-Vitum (Oleofarm) to marka, która od wielu lat dostarcza ludziom witaminę D w wielu postaciach, by dzieci mogły zdrowo rosnąć, a dorośli – pozostać w dobrym zdrowiu.

Źródło: Hand Made

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764