logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Hand Made - Event dla Weber Saint-Gobain

  PR 28.02.2020, przeczytano 2134 razy

Agencja reklamowa Hand Made odpowiada za koncept kreatywny i realizację jubileuszu firmy Weber Saint-Gobain Polska. Marka już od 25 lat wraz ze swoimi Partnerami współtworzy na polskim rynku obiekty budowlane i zapewnia komfort dzięki materiałom budowlanym Weber.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-hand-made---event-dla-weber-saint-gobain,385867,artykul.html

W styczniu 2020 roku w Vienna House Andel’s w Łodzi marka Weber świętowała swoją 25-letnią obecność na polskim rynku. Z tej okazji Hand Made przygotowała szczególne wydarzenie dla jej Partnerów, z którymi współpracuje już od wielu lat. Oprócz części merytorycznej poświęconej podsumowaniu osiągnięć firmy, agencja Hand Made zadbała o wyjątkową oprawę Gali 25-lecia i wieczornych atrakcji. Uroczystemu wieczorowi połączonemu z kolacją towarzyszyły estetyczne doznania w postaci występów artystycznych, scenografii florystycznej, niezwykłych kwiatowych wizualizacji i muzyki.

W trakcie jubileuszowej Gali marka Weber doceniła swoich Partnerów. Przedstawiciele wyróżnionych firm otrzymali specjalnie zaprojektowane złote statuetki w kształcie liści monstery – rośliny, która była głównym motywem wyjątkowych, kwiatowych dekoracji na Gali 25-lecia.

Salę balową w hotelu na ten jeden wieczór zalała tropikalna roślinność oraz złote i czarne dekoracje, które stworzyły elegancką, ciepłą atmosferę.

- Rośliny to otoczenie, w którym czujemy się naturalnie i komfortowo. Tworząc aranżację w stylu jungle glamour, chcieliśmy w symboliczny sposób pokazać naszym Klientom, że są dla nas ważni, jesteśmy blisko nich, troszczymy się o ich potrzeby i chcemy na nie odpowiadać zapewniając wygodę, wsparcie i bezpieczeństwo - mówi Monika Mychlewicz, dyrektor marketingu Weber Saint-Gobain.

Głównym punktem programu Gali 25-lecia Weber Saint-Gobain w Polsce było spektakularne show akrobatyczno-artystyczne krakowskiej grupy Art Color Ballet. Zespół artystów zaprezentował autorski performance wykorzystujący światła UV, muzykę instrumentalną, taniec, bodypainting oraz zjawiskową choreografię.

Oprawę muzyczną wieczoru zapewniły charyzmatyczne i energetyczne artystki z zespołu Ladies of Power, które zagrzewały do tańca, łącząc autorskie brzmienia z najnowszymi, światowymi trendami muzyki klubowej. Wspólne rozmowy i zabawę uprzyjemniała muzyka płynąca z DJskich setów.

Źródło: Hand Made

www.hand-made.pl

Galeria: Hand Made dla Weber Saint-Gobain

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764