logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Hand Made - nowa agencja reklamowa na rynku

  PR 20.10.2005, przeczytano 4629 razy

Hand Made to nowa agencja reklamowa, która zajmuje się kompleksową obsługą strategiczną i komunikacyjną marek. Agencja ma na swoim koncie już pierwsze wygrane przetargi, a zaproszenia do kolejnych chce uzyskać oferując klientom wieloletnie doświadczenie swoich pracowników oraz "niefabryczne" podejście do tworzenia i rozwoju marki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/hand-made---nowa-agencja-reklamowa-na-rynku,3163,artykul.html

Hand Made została założona przez Marcina Palarczyka i Artura Lalewicza, byłych pracowników DEMO. Założyciele oraz ośmioosobowa załoga agencji to wyspecializowane w komunikacji marketingowej osoby o olbrzymim doświadczeniu zdobytym przy obsłudze największych polskich marek, w tym m.in.: Bakomy, Kamis, Mieszko (brandy - Klejnoty, Zozole), Ludwika, mleka Białego, Helleny, Gellwe, Fortuny-Karotki, Plivy Kraków.

"Mamy za sobą ponad 8 lat doświadczeń na rynku reklamowym i to, co proponujemy klientom, to najwyższej jakości usługi. Obejmują one analizę rynku i przygotowanie strategii komunikacji, usługi kreatywne oraz pełny nadzór nad realizacją kampanii reklamowej. Dodatkowo oferujemy klientom pełne doradztwo na każdym etapie, w tym doradztwo przy zakupie mediów i współpracę w kwestiach medialnych z wiodącymi domami mediowymi" - mówi Artur Lalewicz, Client Director w agencji Hand Made.

"Nazwa agencji nie powstała bez przyczyny. Hand Made to profesjonalne i nietypowe podejście do tworzenia i rozwoju marki. Praca taka wymaga drobiazgowego i w pełni profesjonalnego podejścia. Liczy się każdy szczegół. Dlatego wkładamy maksimum zaangażowania, aby dokładnie przeanalizować, zaplanować i zrealizować każdy projekt. Nie jesteśmy wielka agencją, która działa na utartych schematach i traktuje klientów mechanicznie. Każdego klienta traktujemy indywidualnie, a efekt jest taki, że tworzone przez nas kampanie to nie produkt z fabryki, tylko ręczna robota" - mówi Marcin Palarczyk, Creative Director w agencji Hand Made.

Hand Made powstała niedawno, ale dzisiaj ma w swoim portfolio już 4 dużych klientów, których pozyskała w przetargach. Ostatnim sukcesem agencji było zdobycie budżetu telewizyjnego marki Sidolux, środka do pielęgnacji podłóg firmy Lakma SA. Agencja na razie nie ujawnia jeszcze żadnych szczegółów o planowanej kampanii Sidoluxa, ani o innych ostatnio wygranych przetargach. Dane kontaktowe do Hand Made są dostępne na stronie: www.hand-made.com.pl

Źródło: PR Solutions

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764