logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Hand Made agencją marek Drontal i Dronspot

  PR 25.02.2021, przeczytano 562 razy
ilustracjastrzałka

Hand Made nawiązała współpracę z markami Drontal i Dronspot, należącymi do koncernu Vetoquinol. Agencja zajmuje się kompleksową obsługą obu brandów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/hand-made-agencja-marek-drontal-i-dronspot,390355,artykul.html

Z końcem 2020 r. agencja Hand Made w ramach wygranego przetargu nawiązała długofalową współpracę z markami Drontal i Dronspot, dedykowanymi naszym pupilom. Hand Made odpowiada za opracowanie idei kreatywnych, haseł oraz nowych Key Visuali, zachęcających do korzystania z produktów na odrobaczanie zwierzaków. Kompleksowa obsługa obejmuje również tworzenie kampanii digitalowych i materiałów do social media, przygotowywanie materiałów BTL, POS oraz reklam prasowych, a także koncepcję i produkcję materiałów VOD. Część efektów tych działań zobaczyć można już dziś.

Przewagą rynkową brandów Drontal i Dronspot jest unikalna forma produktów: w postaci smakowej kostki dla psów oraz łatwych w aplikacji kropel dla kotów, co znalazło odzwierciedlenie w idei i kreacjach.

– W domu i na spacerach psy wciąż dostają to jedno, retoryczne pytanie: „A kto jest dobrym pieskiem?”. Retoryczne, bo przecież wiemy, że wszystkie psy to dobre pieski! Dlatego zadajemy ważniejsze: „Kto jest dobrym panem?” – i na tej parafrazie opieramy nasze kreacje, zwracając właścicielom zwierząt uwagę, że dobry pan dba o regularne odrobaczanie pupila. Budujemy w ten sposób emocjonalny content, bazujący na relacji zwierzę-właściciel. W narracji eksponujemy zdrowego pupila – szczęśliwego i dumnego ze swojego pana, regularnie stosującego produkty Vetoquinol – tłumaczy Zosia Tarnawczyk, senior copywriter w Hand Made, autorka koncepcji.

Nowe kreacje zauważyć już można m.in. w mediach branżowych (zoologicznych i weterynaryjnych), a także mediach własnych Vetoquinol – na www.mojszczesliwyzwierzak.pl i na Facebooku.

– Koncepcja zaproponowana przez Hand Made od razu skradła nasze serca. Widać, że doskonale rozumieją brand, dzięki czemu współpraca układa się znakomicie. Wierzymy, że to dopiero początek wspólnych, owocnych działań – podkreśla Katarzyna Szałęga, product manager ds. rynku pozaweterynaryjnego w Vetoquinol.

Źródło: Hand Made

www.hand-made.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764