WIADOMOŚCI

Hand Made digitalowo dla Nestlé Polska

Mateusz Zawiślak  PR 10.01.2017, przeczytano 220 razy

Agencja reklamowa Hand Made wygrała przetarg na obsługę digitalową marki NESCAFÉ Dolce Gusto, należącej do Nestlé Polska. Agencja będzie wspierać markę kreatywnie i strategicznie


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/hand-made-digitalowo-dla-nestlé-polska,31039,artykul.html

NESCAFÉ Dolce Gusto to jedna z kluczowych marek Nestlé Polska. Agencja Hand Made będzie zajmować się kompleksową obsługą marki w digitalu. Całość działań obejmie strategię obecności w Internecie, kreację oraz obsługę mediów społecznościowych.

- O wyborze agencji zadecydował bardzo dobry pomysł kreatywny, wynikający z zaprezentowanej strategii, który idealnie wpisał się w tonality marki NESCAFÉ Dolce Gusto oraz kompleksowo odpowiadał na brief. Nie bez znaczenia były również możliwości graficzne agencji - komentuje Bartosz Orszulak, Group Product Manager w Nestlé Polska.

Współpraca strategiczno - kreatywna rozpoczęła się z wraz z początkiem roku.

Źródło: Hand Made

www.hand-made.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

R E K L A M A

Komentarze

 
niedziela 18.02.2018, 158 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone