WIADOMOŚCI

Hand Made digitalowo dla Nestlé Polska

Mateusz Zawiślak  PR - bezpłatny materiał PR | 10.01.2017, przeczytano 148 razy

Agencja reklamowa Hand Made wygrała przetarg na obsługę digitalową marki NESCAFÉ Dolce Gusto, należącej do Nestlé Polska. Agencja będzie wspierać markę kreatywnie i strategicznie


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/hand-made-digitalowo-dla-nestlé-polska,31039,artykul.html

NESCAFÉ Dolce Gusto to jedna z kluczowych marek Nestlé Polska. Agencja Hand Made będzie zajmować się kompleksową obsługą marki w digitalu. Całość działań obejmie strategię obecności w Internecie, kreację oraz obsługę mediów społecznościowych.

- O wyborze agencji zadecydował bardzo dobry pomysł kreatywny, wynikający z zaprezentowanej strategii, który idealnie wpisał się w tonality marki NESCAFÉ Dolce Gusto oraz kompleksowo odpowiadał na brief. Nie bez znaczenia były również możliwości graficzne agencji - komentuje Bartosz Orszulak, Group Product Manager w Nestlé Polska.

Współpraca strategiczno - kreatywna rozpoczęła się z wraz z początkiem roku.

Źródło: Hand Made

www.hand-made.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

R E K L A M A

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
 
sobota 29.04.2017, 72 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2017 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone