logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Hand Made dla Hepatilu Complex

   21.04.2011, przeczytano 2170 razy

28 marca wystartowała kampania reklamowa wprowadzająca na rynek nowość w kategorii preparatów na wątrobę - Hepatil Complex. Kampania obejmuje spot telewizyjny (30'' i 15''), reklamę prasową, materiały POS, kampanię odsłonową w internecie oraz stronę WWW.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/hand-made-dla-hepatilu-complex,12423,artykul.html

Spot reklamowy w nowoczesny sposób prezentuje kluczowe atrybuty produktu i unikatowy na rynku skład specyfiku. Motywem przewodnim filmu stały się promienie pomarańczowego lasera, które w futurystyczny sposób budują w czasie rzeczywistym komponowany przez naukowców produkt. Wizualna strona filmu ograniczona jest do biało-pomarańczowego kodu kolorystycznego, który koresponduje z kolorystyką opakowania preparatu. Podobne zabiegi zostały zastosowane przy tworzeniu pierwszej w historii marki strony internetowej.
 
Działania ATL prowadzone są w ogólnopolskich oraz tematycznych stacjach telewizyjnych (m.in. TVP, Polsat, TVN, AT Media) i na łamach magazynów (m.in. Twój Styl, Wysokie Obcasy, Viva, Wprost, Zwierciadło). Komunikację wspierają materiały POS w aptekach.
 
Projekt od strony klienta prowadzą Marta Sierpińska-Kopyt (Dyrektor Marketingu OTC) oraz Tamara Prusinowska (Starszy Kierownik Marki), a  za koncept kreatywny odpowiedzialny jest zespół agencji reklamowej Hand Made w składzie: Mariusz Lipiński (strategia), Agnieszka Trzeciak i Miłosz Sroka (kreacja) oraz Katarzyna Mietniowska i Irina Jackiewicz (koordynacja). Działania w internecie koordynowała Dorota Sokół wraz z zespołem agencji interaktywnej Hand Made Flow. Za produkcję odpowiadał dom produkcyjny M5, a za zakup mediów Media Concept.

Źródło: Hand Made

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Heads Advertising z kampanią dla Oleju Wielkopolskiego
Ruszyła ogólnopolska kampania Oleju Wielkopolskiego przygotowana przez agencję Heads Advertising, pod hasłem „Wielkopolski WIE”.
„499 sekund” – wystawa dźwiękowa Agnieszki Słodownik i Karoliny Wlazło-Malinowskiej w galerii Art Walk na placu Europejskim
Ghelamco Poland i Fundacja Sztuka w Mieście zapraszają na niecodzienną wystawę galerii Art Walk. „499 sekund” to narracja dźwiękowa, którą widzowie eksplorują, używając własnych smartfonów i słuchawek. Już 8 grudnia artystki opowiedzą o powstawaniu wystawy w ramach autorskiego oprowadzania po ekspozycji.
Cheetos zachęca do wspólnej rodzinnej zabawy w towarzystwie limitowanej edycji chrupek
„A Ty co ułożysz z Cheetos Hashtags?” to hasło ogólnopolskiej kampanii, w której Cheetos prezentuje dwie nowości o oryginalnym kształcie chrupek w postaci hashtagu. Limitowana edycja Cheetos to odpowiedź na oczekiwania współczesnych konsumentów, którzy poszukują ciekawych smaków i okazji do spędzania czasu w rodzinnym gronie. Aby zainspirować i zaangażować do wspólnej...
ASB Poland ponownie stawia na Skylight
Firma ASB Poland, zakończyła proces zwiększenia i aranżacji powierzchni w budynku Skylight. W efekcie dotychczasowe biuro przeszło metamorfozę, a inspirowaną naturą przestrzeń biurową stworzono na 16 i 20 piętrze. Za zarządzanie procesem aranżacji, o łącznej powierzchni ponad 1900 mkw., odpowiadał dział Workplaces w firmie Globalworth, która jest właścicielem i...
Cykl szkoleniowy CAD Projekt Design z Grupą Tubądzin
Projektowanie to proces wymagający szerokiej wiedzy i profesjonalnego podejścia. Dlatego w realizacji najbardziej wyszukanych wizji pomagają dziś zaawansowane programy, takie jak CAD decor PRO. Autorzy aplikacji wraz z Grupą Tubądzin przeprowadzili cykl szkoleń w największych miastach w Polsce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764