logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Hand Made dla Hepatilu Complex

   21.04.2011, przeczytano 2247 razy

28 marca wystartowała kampania reklamowa wprowadzająca na rynek nowość w kategorii preparatów na wątrobę - Hepatil Complex. Kampania obejmuje spot telewizyjny (30'' i 15''), reklamę prasową, materiały POS, kampanię odsłonową w internecie oraz stronę WWW.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/hand-made-dla-hepatilu-complex,12423,artykul.html

Spot reklamowy w nowoczesny sposób prezentuje kluczowe atrybuty produktu i unikatowy na rynku skład specyfiku. Motywem przewodnim filmu stały się promienie pomarańczowego lasera, które w futurystyczny sposób budują w czasie rzeczywistym komponowany przez naukowców produkt. Wizualna strona filmu ograniczona jest do biało-pomarańczowego kodu kolorystycznego, który koresponduje z kolorystyką opakowania preparatu. Podobne zabiegi zostały zastosowane przy tworzeniu pierwszej w historii marki strony internetowej.
 
Działania ATL prowadzone są w ogólnopolskich oraz tematycznych stacjach telewizyjnych (m.in. TVP, Polsat, TVN, AT Media) i na łamach magazynów (m.in. Twój Styl, Wysokie Obcasy, Viva, Wprost, Zwierciadło). Komunikację wspierają materiały POS w aptekach.
 
Projekt od strony klienta prowadzą Marta Sierpińska-Kopyt (Dyrektor Marketingu OTC) oraz Tamara Prusinowska (Starszy Kierownik Marki), a  za koncept kreatywny odpowiedzialny jest zespół agencji reklamowej Hand Made w składzie: Mariusz Lipiński (strategia), Agnieszka Trzeciak i Miłosz Sroka (kreacja) oraz Katarzyna Mietniowska i Irina Jackiewicz (koordynacja). Działania w internecie koordynowała Dorota Sokół wraz z zespołem agencji interaktywnej Hand Made Flow. Za produkcję odpowiadał dom produkcyjny M5, a za zakup mediów Media Concept.

Źródło: Hand Made

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„W skrócie” – kampania poszerzająca wiedzę o HIV
9 na 10 Polaków uważa, że HIV ich nie dotyczy, jednak prawda jest inna – wirusem może zakazić się każdy z nas, kto jest aktywny seksualnie. Ten ważny temat został poruszony w najnowszej, ogólnopolskiej kampanii Fundacji Edukacji Społecznej, a powodem jest stale rosnąca liczba zakażeń. Poprzez kampanię, FES wraz z partnerami, chce zbudować świadomość na...
Cukier Królewski rozwija akcję „Piecz, Przerabiaj, Podziel się”
Marka Cukier Królewski wzmacnia i rozwija kampanię „Piecz, Przerabiaj, Podziel się” o kolejne aktywacje, mające mobilizować Polaków do niemarnowania żywności. Dotychczasowe działania prowadzone były w sieci. Teraz „Królewski” idzie o krok dalej i w myśl hasła „Gdzie dobro króluje, nic się nie marnuje”, wspólnie z...
Tomasz „Owca” Zieliński i Helena Smoczny w agencji Endless
Endless zyskała kolejnych specjalistów. Do zespołu kreatywnego agencji dołączyli Tomasz „Owca” Zieliński, jeden z bardziej doświadczonych copywriterów w kraju oraz Helena Smoczny, obejmując stanowisko Senior Art Director. Zespołem kreacji Endless zarządzają wspólnie Franek Toeplitz z Tytusem Klepaczem.
Debiut agencji SEM House
Globalna spółka MarTech, RTB House, dostarczająca innowacyjne rozwiązania marketingowe, ogłosiła powstanie agencji digitalowej SEM House, skupiającej się przede wszystkim na planowaniu i realizacji usług marketingu w wyszukiwarkach internetowych. Rozwój narzędzi opartych o sztuczną inteligencję ułatwił proces tworzenia treści. To, czym...
Superbet wchodzi na Spotify
Najpierw Bałkanica, potem DJ Tiësto, a na koniec dobrze znany fanom disco polo Akcent i jego hit „Przez Twe Oczy Zielone” – to piosenki znajdujące się na jednej z playlist na nowym kanale Spotify uruchomionym przez Superbet. Jej autorem jest ambasador marki Sławomir Peszko, a nosi ona tytuł „Imprezuj z Peszkinem”. To tylko ułamek szeroko zakrojonej...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764