logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Hand Made dla Mleka Hej

   29.11.2010, przeczytano 1079 razy

Agencja Hand Made przygotowała nową reklamę telewizyjną mleka Hej. Wykonany w technice tradycyjnej z elementami 3D spot ''Góralska opowieść'' to pierwsza komunikacja marki Hej w telewizji od 2002 roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/hand-made-dla-mleka-hej,11632,artykul.html

Reklama powstała w wyniku wygranego przez agencję przetargu ogłoszonego wspólnie przez OSM Radomsko (właściciela marki Hej) oraz TetraPak. Razem z Hand Made produkcją spotu zajął się dom produkcyjny Papaya Films, za postprodukcję odpowiada studio postprodukcyjne Televisor, reżyserem i operatorem był Piotr Janowski.

Scenariusz zakładał fotorealistyczne oddanie ruchu krowy, a sytuacja, w której zwierzę się znajduje jest, według twórców, na tyle nietypowa, że zwraca tym większą uwagę na animację.

Reklama podkreślać ma zarówno ''siłę płynącą z gór'', jak i góralską troskę o krowy, co przekłada się na walory mleka. Spot emitowany jest m.in. w stacjach TVP1, TVP2, TVN, Polsat i stacjach tematycznych.

Po stronie Klienta za projekt odpowiadają Mariusz Broniszewski i Agata Kasperkiewicz (OSM Radomsko) oraz Urszula Sękowska (TetraPak). W agencji Hand Made nad projektem pracowali: Irina Jackiewicz (koordynacja) oraz Dominik Koza i Łukasz Kułakowski (kreacja).

Źródło: Hand Made

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764