logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Hand Made dla Mlekołaków

  PR 24.05.2007, przeczytano 1186 razy
ilustracjastrzałka

W pierwszej połowie maja rozpoczęła się kampania prasowa płatków ryżowych Mlekołaki. Autorem kampanii jest agencja Hand Made, która pozyskała zlecenie w wyniku przetargu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/hand-made-dla-mlekolakow,5615,artykul.html

Celem komunikacji jest wprowadzenie innowacji produktowej Mlekołaków - płatków ryżowych. Layout przedstawia dwójkę dzieci, które bawiąc się przy śniadaniu – robią charakterystyczne, orientalne oczy. Całość zamyka hasło kampanii: „Ryżowe spojrzenie na śniadanie”. W Hand Made projekt przygotowany został przez zespół: Karolina Reimus (account manager); Agnieszka Trzeciak (graphic designer) i Miłosz Sroka (copywriter).

Kampania nowego produktu Mlekołaków prowadzona jest w najpopularniejszych tytułach prasy kobiecej i w prasie adresowanej do rodziców.

Płatki ryżowe to nowość w portfolio Mlekołaków, których szata graficzna na początku roku uległa zmianie. W miejsce kosmicznych postaci „Mlekołaków” pojawiły się komiksowe rysunki dzieci („M team” – Moja paczka).

Źródło: Hand Made

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Piotr Sierpiński ambasadorem marki Syoss w Polsce
Na początku lutego br. wystartowała kampania marki Syoss, której ambasadorem został znany stylista fryzur, Piotr Sierpiński. W ramach współpracy fryzjer promuje flagowe produkty tej marki do pielęgnacji, stylizacji i koloryzacji włosów. Kampania prowadzona jest przede wszystkim w Internecie, a także u partnerów handlowych (materiały POS, promocje i konkursy...
Drogerie Natura jako pierwsza marka w swojej kategorii wdrożyła na kampaniach SEM narzędzia Local Inventory Ads (LIA) i Store Visits. Projekt został zrealizowany przez agencje SalesTube i Mediaplus. Premierowe wdrożenia na rynku polskim w kategorii beauty & personal care to duży krok w kontekście omnichannelu i realnego łączenia światów online i offline.
W styczniu More Bananas nawiązało współpracę barterową z PassionHR. W zamian za pomoc w rekrutacji na stanowisko account managera, krakowska agencja zajmuje się reklamą ekspertów od human resources w sieci Google.
Mariusz Kałamaga i Dziadek Henryk o bilansowaniu i tokenizacji energii
Ruszyła nowa kampania reklamowa Columbus, w której możemy zobaczyć duet znany z wcześniejszych kreacji marki. Mariusz Kałamaga i Dziadek Henryk prezentują przełomową na rynku usługę bilansowania energii oraz możliwość przekazywania jej przy wykorzystaniu technologii blockchain.
Nowe płyty z tworzyw w ofercie Igepa
Igepa Polska dodała do swojego portfolio tworzyw sztucznych kolejne warte zainteresowania płyty PVC, PVC spienione, marki Brett Martin oraz płyty Hips Economy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764