logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Hand Made dla Nowego Premium

  PR 03.04.2007, przeczytano 874 razy

W miniony weekend rozpoczęła się kampania reklamowa odświeżonej linii jogurtów Bakoma Premium. Kampania prowadzona jest w telewizji i radio. Kreację przygotowała agencja Hand Made.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/hand-made-dla-nowego-premium,5359,artykul.html

Jogurty Premium to sztandarowa marka w portfolio Bakomy. Od początku bieżącego roku prowadzone zostały prace mające na celu odświeżenie zarówno szaty graficznej, jak i samego produktu. Efektem intensywnych działań na obu płaszczyznach jest nowe, ekskluzywne opakowanie Premium, którego nadruk wykonano na profesjonalnej folii sleeve.
Zasadniczej poprawie uległa również warstwa produktowa. Nowe Premium zostało stworzone w oparciu o badania konsumenckie, na podstawie których smak, aromat i konsystencja jogurtu zostały zmienione zgodnie z preferencjami konsumentów. Wszystkie smaki Premium wzbogacone zostały większą ilością owoców – obecnie jest ich 20% więcej. Nowe Premium pojawiło się w dystrybucji na początku marca.

Odświeżona wersja Premium będzie mocno komunikowana w telewizji. Kreacja spotu telewizyjnego zbudowana została wokół atrybutów Nowego Premium. Detale nowego opakowania, podkreślenie zwiększonej zawartości owoców oraz apetyczne ujęcia produktowe prowadzą komunikat do konkluzji zawartej w nowym sloganie Bakomy Premium – Premium wśród jogurtów. Autorem kreacji nowego spotu jest agencja Hand Made, która obsługuje markę Premium od jesieni ubiegłego roku. Film wyreżyserował Andrzej Sawczuk, a produkcję przeprowadziło ITI Film Studio.

Spoty Nowego Premium emitowane są z dużą intensywnością we wszystkich wiodących stacjach telewizyjnych (TVP1, TVP2, TVN, TVN7, Polsat, TV4). Kampania telewizyjna wspierana jest silną kampanią radiową (RMF, RMF MAX i Radiostacja) oraz nowymi materiałami POS. Media do kampanii Premium zakupił Macroscope OMD.

Nowe Premium to jedna z czterech kampanii telewizyjnych, przygotowanych przez Hand Made, które emitowane są obecnie w telewizji. Równolegle trwają komunikacje marek: Trachisept (preparat na gardło), Sidolux (środki do mycia i pielęgnacji podłóg), Satino (deser mleczny Bakomy).
Poza bieżącymi realizacjami Hand Made zdobyła w ostatnim czasie kilku nowych Klientów, m.in. Mieszko (marka Zozole), Woseba, Kucharek (przyprawa uniwersalna oraz zupy), Felix Polska (nowy produkt).

Źródło: Hand Made

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764