logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Hand Made dla Nowego Premium

  PR 03.04.2007, przeczytano 724 razy

W miniony weekend rozpoczęła się kampania reklamowa odświeżonej linii jogurtów Bakoma Premium. Kampania prowadzona jest w telewizji i radio. Kreację przygotowała agencja Hand Made.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/hand-made-dla-nowego-premium,5359,artykul.html

Jogurty Premium to sztandarowa marka w portfolio Bakomy. Od początku bieżącego roku prowadzone zostały prace mające na celu odświeżenie zarówno szaty graficznej, jak i samego produktu. Efektem intensywnych działań na obu płaszczyznach jest nowe, ekskluzywne opakowanie Premium, którego nadruk wykonano na profesjonalnej folii sleeve.
Zasadniczej poprawie uległa również warstwa produktowa. Nowe Premium zostało stworzone w oparciu o badania konsumenckie, na podstawie których smak, aromat i konsystencja jogurtu zostały zmienione zgodnie z preferencjami konsumentów. Wszystkie smaki Premium wzbogacone zostały większą ilością owoców – obecnie jest ich 20% więcej. Nowe Premium pojawiło się w dystrybucji na początku marca.

Odświeżona wersja Premium będzie mocno komunikowana w telewizji. Kreacja spotu telewizyjnego zbudowana została wokół atrybutów Nowego Premium. Detale nowego opakowania, podkreślenie zwiększonej zawartości owoców oraz apetyczne ujęcia produktowe prowadzą komunikat do konkluzji zawartej w nowym sloganie Bakomy Premium – Premium wśród jogurtów. Autorem kreacji nowego spotu jest agencja Hand Made, która obsługuje markę Premium od jesieni ubiegłego roku. Film wyreżyserował Andrzej Sawczuk, a produkcję przeprowadziło ITI Film Studio.

Spoty Nowego Premium emitowane są z dużą intensywnością we wszystkich wiodących stacjach telewizyjnych (TVP1, TVP2, TVN, TVN7, Polsat, TV4). Kampania telewizyjna wspierana jest silną kampanią radiową (RMF, RMF MAX i Radiostacja) oraz nowymi materiałami POS. Media do kampanii Premium zakupił Macroscope OMD.

Nowe Premium to jedna z czterech kampanii telewizyjnych, przygotowanych przez Hand Made, które emitowane są obecnie w telewizji. Równolegle trwają komunikacje marek: Trachisept (preparat na gardło), Sidolux (środki do mycia i pielęgnacji podłóg), Satino (deser mleczny Bakomy).
Poza bieżącymi realizacjami Hand Made zdobyła w ostatnim czasie kilku nowych Klientów, m.in. Mieszko (marka Zozole), Woseba, Kucharek (przyprawa uniwersalna oraz zupy), Felix Polska (nowy produkt).

Źródło: Hand Made

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Roadshow - Wrappingowa dawka emocji!” - edycja IV
Integart wraz z Rafałem Żmudą oraz marką 3M zaprasza do wzięcia udziału w IV edycji RoadShow – Wrappingowa dawka emocji. W dniach 10-13 czerwca br. wiedza, doświadczenie i zamiłowanie do car wrappingu dotrze do Poznania, Wrocławia i Katowic.
Odkryj kuchnię na nowo – kampania marki Amica
Nowoczesne sprzęty AGD pełne są programów i gadżeciarskich rozwiązań, które nie zawsze ułatwiają życie. Marka Amica wdraża więc linię sprzętów kuchennych do zabudowy, która odpowiada na rzeczywiste potrzeby i  jest zaprojektowana w oparciu o obserwacje, badania i testy sprzętu w domach użytkowników. O odkrywaniu kuchni na nowo i czerpaniu z niej tego, co najlepsze,...
Rusza kampania „Porozmawiajmy Mamo”
Celem projektu „Porozmawiajmy Mamo” jest przekazanie mamom pomocnych narzędzi do rozmowy z córką, nie tylko w kontekście nadchodzących zmian fizjologicznych, ale co ważniejsze - zmian związanych z psychiką i emocjami młodej, dojrzewającej kobiety.
Dwie Godziny dla Rodziny” w kampanii Immergas
Immergas bierze udział w akcji „Dwie Godziny dla Rodziny”. Jest to, związana z Międzynarodowym Dniem Rodziny, kampania społeczna na rzecz budowania dobrych relacji rodzinnych. Dzięki udziałowi w wydarzeniu, pracownicy firmy skończą pracę dwie godziny wcześniej, po to by poświęcić ten czas swoim bliskim. Firma pokazuje w ten sposób, że work-life balance to nie tylko hasło...
Pierwsza kurtyna ledowa w Polsce działa już w Placu Unii
Pierwsza w Polce, spektakularna kurtyna ledowa Super Screen została uruchomiona w Placu Unii. To najnowsza generacja nośnika reklamowego, która zmieniła szklaną elewację Placu Unii w interaktywny ekran. Monitor ma 165 m2 powierzchni i rozdzielczość aż 10 pixeli.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764