logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Hand Made dla Nutrimed z branżowym eventem

  PR 06.12.2018, przeczytano 475 razy
strzałkistrzałka
Hand Made dla Nutrimed z branżowym eventem ZOBACZ ILUSTRACJE

Nutrimed, będący częścią Nutricii Medycznej, powierzył agencji reklamowej Hand Made organizację konferencji naukowo-szkoleniowej. Wydarzenie odbyło się w dniach 16-17 listopada w Warszawie w hotelu Warsaw Plaza.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-hand-made-dla-nutrimed-z-branzowym-eventem,380439,artykul.html

W konferencji naukowej udział wzięło ponad 260 lekarzy i pielęgniarek z całej Polski. Była to już IV edycja wydarzenia na temat specjalistycznego żywienia dojelitowego w warunkach domowych. Po wykładach, szkoleniach i warsztatach merytorycznych, wieczorne spotkanie uprzyjemniła swoim koncertem Natasza Urbańska. W tym roku agencja Hand Made po raz pierwszy zajęła się kompleksową obsługą całego eventu.

- Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z Hand Made. Wszystko było dopięte na przysłowiowy ostatni guzik. Agencja w pełni wywiązała się z organizacji wydarzenia oraz koncertu gwiazdy wieczoru. Mogliśmy liczyć na wsparcie na każdym etapie działań - Magdalena Kulczycka Koordynator Dział Handlowy Nutricia Polska

Źródło: Hand Made

www.hand-made.pl

Galeria: Hand Made dla Nutrimed z branżowym eventem

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Walk PR rozpoczął współpracę z Grupą Nosalowy. Do zadań agencji należeć będzie kompleksowa obsługa PR nowego hotelu Grupy – Nosalowy Park Hotel & SPA.
Shoper z nową identyfikacją wizualną
Shoper zaprezentował zupełnie nową identyfikację wizualną. Jej esencją jest odświeżone logo marki. Nawiązuje ono do najważniejszego gwiazdozbioru na niebie i pokazuje, że firma nie jest już tylko platformą e-commerce. Dziś Shoper dostarcza pełen pakiet usług wspierających sprzedaż w internecie i stanowi dla innych biznesów drogowskaz na drodze do sukcesu.
Rusza kampania jogurtów Skyr od OSM Piątnica
OSM Piątnica rusza z nową kampanią jogurtów Skyr typu islandzkiego. Działania prowadzone są pod hasłem „Skyrunek Islandia” i obejmują m.in. kampanię reklamową w telewizji i Internecie oraz loterię konsumencką z nagrodami. Celem działań jest wsparcie kategorii jogurtów Skyr oraz najnowszego produktu w ofercie marki – Skyr w wersji pitnej.
Grzegorz „Moment” Płaczek, niezwykle ceniony i nagradzany w międzynarodowych konkursach autor sesji i reportaży ślubnych, został kolejnym ambasadorem marki Nikon w Polsce. Grzegorz to doświadczony artysta, szkoleniowiec i autor książek o sztuce fotografii ślubnej. Jest laureatem wielu prestiżowych nagród, przyznawanych przez organizacje takie jak MPA czy WPPI.
HP przedstawia nową ofertę rozwiązań dla druku 3D
Firma HP prezentuje nowości w ofercie rozwiązań dla druku 3D i rozszerza współpracę z Partnerami. To kolejny krok amerykańskiego producenta w kierunku tworzenia kompleksowych narzędzi i usług wspierających rozwój przedsiębiorstw w kierunku produkcji cyfrowej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764