logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Hand Made dla programu partnerskiego Maspex

  PR 24.09.2012, przeczytano 8935 razy
ilustracjastrzałka
Logo zaprojektowane w ramach realizowanego zlecenia

Agencja reklamowa Hand Made wygrała przetarg na opracowanie idei kreatywnej oraz stworzenie katalogu i interaktywnej platformy dla Programu Partnerskiego firmy Maspex.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/hand-made-dla-programu-partnerskiego-maspex,16720,artykul.html

Nazwa Programu Partnerskiego „Sprzedajemy Razem” jest jednocześnie jego kwintesencją. Program skierowany jest do właścicieli i pracowników sklepów, i ma za zadanie podkreślić współuczestnictwo w procesie sprzedaży.

Zadaniem agencji było przygotowanie części strategicznej, dopasowanej do charakteru wszystkich ogniw biorących udział w procesie sprzedaży, rozwoju sklepów i pracujących w nich ludzi, a także przełożenie idei kreatywnej na wszystkie kreacje graficzne – w tym stronę www i materiały BTL.

Więcej na stronie: www.sprzedajemyrazem.pl

Projekt ze strony agencji koordynują Dorota Sokół i Karolina Zaremba. Po stronie Klienta za projekt odpowiada Borys Skoracki.

Źródło: Hand Made

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dalszy rozwój zespołu PA w SEC Newgate CEE
Nowym Senior Advisorem SEC Newgate CEE został Krzysztof Kępa, ekspert rynku elektro-energetycznego oraz sektora oil&gas. Dwóch kolejnych konsultantów to Piotr Górski, dotychczasowy analityk i redaktor prowadzący Res Publica Nova oraz Szymon Dziewięcki, tegoroczny zwycięzca Young Creative Cannes Lions.
Os3 odpalają Mistrzostwa Polski w Grillowaniu dla marki Duda Nasze Polski
Grillowanie to narodowy sport Polaków. W tej dziedzinie realizują się wszyscy, jak Polska długa i szeroka. Już niedługo dowiemy się kto zostanie Mistrzem Polski w Grillowaniu. Rusza najgorętsze wydarzenie sezonu grillowego w naszym kraju. Fani rywalizacji i niepowtarzalnych smaków już czują w powietrzu aromat, którego nie da się pomylić z niczym innym.
Agencja Webtalk wzmacnia Dział Mediów – do zespołu dołącza Wojciech Dworzyński
WebTalk, agencja oferująca rozwiązania full service digital, zatrudniła kolejnego specjalistę z wieloletnim doświadczeniem. Wojciech Dworzyński, który dołączył do zespołu na stanowisku Digital Media & Performance Director, odpowiada za dalszy rozwój działu mediów i jego kompetencji.
Sinajet 1007MT w drukarni Fastgraw
Firma Grafmasz zainstalowała kolejny ploter tnąco-bigujący 1007 MT. W pierwszym kwartale 2022 roku wdrożenie nastąpiło w drukarni FastGRAW w Zamościu, z którą Grafmasz współpracuje od wielu lat. Firma użytkowała dotychczas między innymi, krajarkę Grafmasz i inne urządzenia introligatorskie. FastGRAW oferuje druk cyfrowy, offsetowy, sublimację oraz wiele innych...
Kia promuje elektrycznego crossovera EV6
W związku ze zdobyciem przez model Kia EV6 tytułu Samochodu Roku 2022 w prestiżowym konkursie Car of The Year 2022 Kia Polska rozpoczęła szeroko zasięgową kampanię mediową budującą świadomość tego wydarzenia. Media zaplanowała i zakupiła agencja Havas Media.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764