logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Hand Made laureatem konkursu Dobroczyńca Roku 2024

  PR 12.06.2024, przeczytano 262 razy
ilustracja

Agencja Hand Made została wyróżniona w kategorii “Pomoc społeczna i charytatywna” w 27. edycji konkursu za działania prowadzone dla Szlachetnej Paczki i Akademii Przyszłości. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/hand-made-laureatem-konkursu-dobroczynca-roku-2024,404596,artykul.html

Konkurs o tytuł "Dobroczyńcy Roku" powstał w okresie początkowych przemian demokratycznych, aby promować prospołeczne działania firm. To największy i najdłużej działający tego typu konkurs w Polsce. Nagradzane firmy charakteryzują się wszechstronnym zaangażowaniem w projekty społeczne, wychodzącym poza wsparcie finansowe.

Nasze doświadczenie z prowadzenia ogólnopolskich kampanii dla marek komercyjnych i mądre pomaganie, które jest mottem Stowarzyszenia Wiosna, w tym Szlachetnej Paczki, dają zaskakujące i szczerze wzruszające wyniki. Mam nadzieję, że nagroda dobroczyńcy roku dla agencji reklamowej pokaże jakie znaczenie ma praca kreatywna w zmienianiu świata na dobre. Szczególnie, że praca dla organizacji pozarządowych daje tak dużo satysfakcji, że pojawia się pytanie: kto właściwie pomaga komu?

Dominik Koza, Business Development Director w Hand Made

Agencja Hand Made została zgłoszona przez Stowarzyszenie WIOSNA (realizujące między innymi Szlachetną Paczkę i Akademię Przyszłości) w kategorii “Pomoc społeczna i charytatywna”. Nominowane projekty obejmują działania na rzecz wsparcia osób najuboższych, chorych i pokrzywdzonych oraz osób z niepełnosprawnościami. Mogą mieć również na celu zaspokojenie niezbędnych potrzeb i umożliwienie tym osobom życia w godnych warunkach.

Dobrze zaprojektowana komunikacja działań charytatywnych pozwala na zwiększanie świadomości problemów społecznych, większą efektywność działań, a co za tym idzie większe zaangażowanie ze strony darczyńców czy wolontariuszy. Od czterech lat w tym obszarze możemy liczyć na specjalistów z agencji Hand Made. Tylko w ubiegłym roku współtworzyliśmy razem sześć kampanii społecznych, które przełożyły się na konkretną pomoc dla tysięcy potrzebujących. Cieszymy się, że ta praca została dostrzeżona przez kapitułę konkursu Dobroczyńca Roku. Komunikacja jest przecież potężnym narzędziem, które może wywierać realne, znaczące zmiany w świecie.

Katarzyna Kowalska, Managerka ds. Komunikacji Strategicznej w Stowarzyszeniu WIOSNA

Stowarzyszenie Wiosna pozwala pomagać efektywnie i na dużą skalę, przy niedużym nakładzie środków poszczególnych osób wspierających. Tylko w ubiegłym roku, w ramach corocznej akcji Szlachetnej Paczki wsparcie otrzymało ponad 17 tysięcy rodzin, a łączna wartość pomocy wyniosła niemal 74 miliony złotych.

Hand Made pracuje ze Stowarzyszeniem Wiosna na zasadach pro publico bono, wspierając instytucję strategicznie i kreatywnie od 4 lat. Działania te są rokrocznie nominowane do nagrody konkursu Effie Awards.

Źródło: Hand Made

hand-made.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

IV Konferencja Olimp Marketplace: sekrety skutecznej sprzedaży online
Już 27 września w warszawskim Multikinie Złote Tarasy odbędzie się IV edycja Konferencji Olimp Marketplace. To wydarzenie jest przeznaczone dla wszystkich, którzy chcą zwiększyć swoje wyniki sprzedażowe na Allegro, Amazon, eMAG, Kaufland, Pigu, Empik i 17 innych platformach.
DIMAQ Day wkrótce w trzech polskich miastach
Na ewolucję współczesnego digital marketingu wpływa wiele czynników, a do najważniejszych należy zaliczyć rozwój sztucznej inteligencji, zmieniające się potrzeby odbiorców, coraz większe znaczenie cyberbezpieczeństwa oraz kształtowanie się nowych grup konsumentów. To właśnie między innymi te kwestie zostaną poruszone podczas tegorocznej konferencji DIMAQ Day, którą...
Dolina Dobra rusza z kampanią „ŚniadaTAK”
BudzeNIE, ubieraNIE, śniadaNIE, czekaNIE na autobus – czy każdy poranek musimy zaczynać na „NIE”? Dolina Dobra ruszyła z kampanią „ŚniadaTAK”, w której pokazuje, że jeśli zaczniesz dzień pozytywnie to wszystko inne też jest na „TAK”. Kampania koncentruje się na sposobach na szybkie, pożywne i lekkie śniadania.
Saint-Gobain, lider w dziedzinie lekkiego i zrównoważonego budownictwa, wybrał Havas PR Warsaw do współpracy związanej z działaniami komunikacyjnymi na rynku w Ukrainie. Agencja jest odpowiedzialna za doradztwo strategiczne, a także działania obszaru hub management i poprowadzi projekt we współpracy z Havas PR Kyiv. 
PR Calling z obsługą funduszu YouNick Mint
Do grona stałych klientów PR Calling dołączył YouNick Mint – fundusz VC od 12 lat inwestujący w projekty deep tech w sektorach Healthcare i Industry 4.0. W ramach współpracy agencja wesprze YouNick Mint w zwiększeniu widoczności na rynku inwestycji venture capital poprzez budowanie relacji z mediami i kluczowymi interesariuszami.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764