logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Hand Made obsługuje Pilsnera Urquella w social mediach

  PR 08.03.2019, przeczytano 417 razy

Agencja reklamowa Hand Made zajmie się kompleksową obsługą mediów społecznościowych i działaniami promocyjnymi w tych kanałach dla kolejnej marki piwnej z portfolio Kompanii Piwowarskiej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/hand-made-obsluguje-pilsnera-urquella-w-social-mediach,381567,artykul.html

Działania na Facebooku i Instagramie marki stanowią adaptację globalnej komunikacji na naszym rynku. Hand Made odpowiadać będzie również za dodatkowe działania promocyjne w digitalu.

Pilsner Urquell (Kompania Piwowarska) to ikona czeskiego piwa, pierwszy złocisty pilzner na świecie. Po raz pierwszy uwarzony został w 1842 roku w nowo wybudowanym browarze w czeskim Pilznie przez mistrza piwowarskiego i wizjonera Josefa Grolla. Od tego czasu nieprzerwanie cieszy się uznaniem piwoszy na całym świecie. Do dziś warzony jest wyłącznie z trzech składników pochodzących od lat z tych samych czeskich regionów: miękkiej pilzneńskiej wody, jasnego słodu jęczmiennego i chmielu Saaz.

Źródło: Hand Made

www.hand-made.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764