logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Hand Made odkrywa różne oblicza kawy z Nescafé Dolce Gusto

  PR 05.06.2017, przeczytano 711 razy
ilustracjastrzałka

2 czerwca swoją premierę ma wyjątkowy blog NESCAFÉ Dolce Gusto www.latteczyespresso.gazeta.pl przygotowany przez agencję Hand Made, w którym czytelnicy znajdą moc inspiracji i ciekawostek.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/hand-made-odkrywa-rozne-oblicza-kawy-z-nescaf%C3%A9-dolce-gusto,32721,artykul.html

Kawa to wyjątkowy napój, który skrywa wiele tajemnic. Na blogu latteczyespresso.gazeta.pl czytelnicy znajdą moc inspiracji i ciekawostek. Przedstawiamy fakty, obalamy mity, opowiadamy o najciekawszych kawowych miejscach, podpowiadamy gdzie pojechać aby napić się kawy… z masłem i solą.

- Zaczęliśmy naszą współpracę z Hand Made bardzo intenstywnie. Projekt latteczyespresso jest bardzo perspektywiczny. Unikalny content, przygotowany przez agencję z jednej strony zapewnia naszym konsumentom rozrywkę i odprężenie przy kawie, z drugiej zaś edukuje o świecie kawy. Na naszym blogu interesujące treści znajdą zarówno miłośnicy klasycznego espresso jak i fani kawowych eksperymentów. - mówi Bartosz Orszulak, Group Product Manager w Nestlé Polska.

Część Latte jest delikatna i kusząca chwilami pełnymi przyjemności. Jest niczym leniwe popołudnie wypełnione czytaniem ulubionych książek. Tutaj czytelnicy odkryją przepisy na ciasta, psychozabawy, recenzje filmów, wszystko to, co przeniesie ich w świat relaksu, tak jak aksamitny smak kawy latte.

Ambasadorką części Latte jest Joanna Mentel, która zna przyjemne strony kawy jak nikt inny i z chętnie się z nimi dzieli. Dziennikarka, psycholog, blogerka, cukierniczka. Człowiek - przygoda w spódnicy. Prowadzi "Book me a cookie", które z bloga przeistoczyło się w markę: cukierniczą, literacką, eventową i warsztatową. Wydała książkę. Przejechała pół Europy i w planach ma co najmniej pół świata. Przeczytała wagon literatury. Niesamowicie radosna i energetyczna osoba.

Ambasadorem części Espresso jest Karol Wójcicki, nasz człowiek od prawd i mitów na temat kawy. W końcu, mimo głowy w gwiazdach, ponad wszystko ceni twarde dowody.

Pasjonat nocnego nieba, popularyzator astronomii, dziennikarz naukowy, prezenter telewizyjny. Twórca największego w Polsce astronomicznego fanpage'a na Facebooku - "Z głową w gwiazdach".Z zarażania swoją astronomiczną pasją innych uczynił sposób na życie. Zorganizował jedne z największych na świecie wspólnych obserwacji nocnego nieba (na 12 tys. osób) oraz wiele innych imprez popularnonaukowych. Laureat nagrody Popularyzator Nauki 2015 przyznawanej przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego oraz Polską Agencję Prasową.

Co wyniknie ze zderzenia tych dwóch światów?Zapraszamy do zaparzenia filiżanki aromatycznej kawy NESCAFÉ Dolce Gusto i odwiedzenia bloga.

Za projekt strony oraz opracowanie treści odpowiada agencja Hand Made. Serwis został przygotowany przez Agorę, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.

Właścicielem marki NESCAFÉ Dolce Gusto jest Nestlé wiodąca firma w obszarze żywienia, zdrowia i dobrego samopoczucia z portfolio ponad 1500 produktów. Nestlé działa na polskim rynku od ponad 20 lat.

Hand Made to agencja reklamowa full service. Realizuje kampanie we wszystkich mediach - od telewizji, przez internet, w tym social media, po eventy, PR czy niestandardowe działania komunikacyjne. Hand Made została wyróżniona tytułem “Agencja Reklamowa 2017: krakowska siła” w raporcie Agencje Reklamowe i Domy Mediowe 2017 przygotowanym przez Media Marketing Polska oraz Kantar Millward Brown.

Źródło: Hand Made

www.hand-made.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764