2 czerwca swoją premierę ma wyjątkowy blog NESCAFÉ Dolce Gusto www.latteczyespresso.gazeta.pl przygotowany przez agencję Hand Made, w którym czytelnicy znajdą moc inspiracji i ciekawostek.
Kawa to wyjątkowy napój, który skrywa wiele tajemnic. Na blogu latteczyespresso.gazeta.pl czytelnicy znajdą moc inspiracji i ciekawostek. Przedstawiamy fakty, obalamy mity, opowiadamy o najciekawszych kawowych miejscach, podpowiadamy gdzie pojechać aby napić się kawy… z masłem i solą.
- Zaczęliśmy naszą współpracę z Hand Made bardzo intenstywnie. Projekt latteczyespresso jest bardzo perspektywiczny. Unikalny content, przygotowany przez agencję z jednej strony zapewnia naszym konsumentom rozrywkę i odprężenie przy kawie, z drugiej zaś edukuje o świecie kawy. Na naszym blogu interesujące treści znajdą zarówno miłośnicy klasycznego espresso jak i fani kawowych eksperymentów. - mówi Bartosz Orszulak, Group Product Manager w Nestlé Polska.
Część Latte jest delikatna i kusząca chwilami pełnymi przyjemności. Jest niczym leniwe popołudnie wypełnione czytaniem ulubionych książek. Tutaj czytelnicy odkryją przepisy na ciasta, psychozabawy, recenzje filmów, wszystko to, co przeniesie ich w świat relaksu, tak jak aksamitny smak kawy latte.
Ambasadorką części Latte jest Joanna Mentel, która zna przyjemne strony kawy jak nikt inny i z chętnie się z nimi dzieli. Dziennikarka, psycholog, blogerka, cukierniczka. Człowiek - przygoda w spódnicy. Prowadzi "Book me a cookie", które z bloga przeistoczyło się w markę: cukierniczą, literacką, eventową i warsztatową. Wydała książkę. Przejechała pół Europy i w planach ma co najmniej pół świata. Przeczytała wagon literatury. Niesamowicie radosna i energetyczna osoba.
Ambasadorem części Espresso jest Karol Wójcicki, nasz człowiek od prawd i mitów na temat kawy. W końcu, mimo głowy w gwiazdach, ponad wszystko ceni twarde dowody.
Pasjonat nocnego nieba, popularyzator astronomii, dziennikarz naukowy, prezenter telewizyjny. Twórca największego w Polsce astronomicznego fanpage'a na Facebooku - "Z głową w gwiazdach".Z zarażania swoją astronomiczną pasją innych uczynił sposób na życie. Zorganizował jedne z największych na świecie wspólnych obserwacji nocnego nieba (na 12 tys. osób) oraz wiele innych imprez popularnonaukowych. Laureat nagrody Popularyzator Nauki 2015 przyznawanej przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego oraz Polską Agencję Prasową.
Co wyniknie ze zderzenia tych dwóch światów?Zapraszamy do zaparzenia filiżanki aromatycznej kawy NESCAFÉ Dolce Gusto i odwiedzenia bloga.
Za projekt strony oraz opracowanie treści odpowiada agencja Hand Made. Serwis został przygotowany przez Agorę, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.
Właścicielem marki NESCAFÉ Dolce Gusto jest Nestlé wiodąca firma w obszarze żywienia, zdrowia i dobrego samopoczucia z portfolio ponad 1500 produktów. Nestlé działa na polskim rynku od ponad 20 lat.
Hand Made to agencja reklamowa full service. Realizuje kampanie we wszystkich mediach - od telewizji, przez internet, w tym social media, po eventy, PR czy niestandardowe działania komunikacyjne. Hand Made została wyróżniona tytułem “Agencja Reklamowa 2017: krakowska siła” w raporcie Agencje Reklamowe i Domy Mediowe 2017 przygotowanym przez Media Marketing Polska oraz Kantar Millward Brown.
Źródło: Hand Made