logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Hand Made odświeża wizerunek marki Sidolux

  PR 04.10.2006, przeczytano 1037 razy

Rozpoczyna się telewizyjna kampania reklamowa marki Sidolux. Nowe spoty odświeżające wizerunek marki przygotowała agencja Hand Made, która budżet strategiczny i kreatywny Sidoluxu zdobyła w wyniku przetargu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/hand-made-odswieza-wizerunek-marki-sidolux,4544,artykul.html

Trzy nowe 15-sekundowe spoty powstały na bazie materiałów z ubiegłorocznego filmu reklamowego Sidolux. Jednak ubiegłoroczna formuła ‘wiadomości’ przybrała zupełnie nowy charakter. W miejsce prezentera wiadomości pojawiły się nowe animacje 3D a całość zamknięta jest w konwencji retorycznych pytań do odbiorców. Wszystkie spoty wzmocnione zostały nową muzyką i ocieplone łagodną kolorystyką. „Nasze spoty komunikują nowy, przyjazny i nowoczesny wizerunek marki. Dzisiaj Sidolux to nie tylko sprawdzone i doceniane płyny do nabłyszczania ale nowatorskie, zaawansowane technologicznie produkty tworzone z myślą o tym, by maksymalnie ułatwiać życie naszym konsumentkom” – mówi Marcin Hulboj, dyrektor marketingu Lakma Strefa – producenta marki Sidolux.

Każdy z trzech nowych spotów reklamowych poświęcony jest odpowiednim atrybutom produktów Siodlux: nabłyszczaniu (płyny do nabłyszczania Sidolux), skuteczności mycia (płyny do mycia Sidolux z systemem Soda Power) oraz zapachowi (Mydło Marsylskie). „Precyzyjna komunikacja różnych atrybutów w trzech filmach reklamowych zdecydowanie ułatwi ich odbiór i wpłynie na skuteczniejsze dotarcie do naszej grupy docelowej” – mówi Tomasz Stasiła, brand manager marki Sidolux.

Produkcję spotów przeprowadził Garaż. Nowe elementy i animację 3D przygotował Platige Image. Media zakupił U2 Media. Kampania prowadzona będzie we wszystkich wiodących stacjach telewizyjnych do końca bieżącego roku.

Współpraca agencji Hand Made z Lakmą trwa od 2005 roku. Agencja przygotowała również ubiegłoroczny spot reklamowy dla marki Sidolux.

Źródło: Hand Made

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Eti wita jesień intensywnymi działaniami promocyjnymi
19 sierpnia wystartowały dwie kampanie ETi wspierające flagowe produkty marki – intensywnie czekoladowe wafle Dare oraz batony Wanted. Działania obejmują telewizję, internet, media, punkty sprzedaży oraz aktywacje dla konsumentów.
PLNY LALA, jedna z najpopularniejszych marek streetwearowych w Polsce, dołączyła do grona klientów SalesTube, agencji one stop shop for e-commerce należącej do Group One. SalesTube będzie odpowiadał za e-commerce marki na lokalnym rynku.
Zwrot w stronę natury: 16. edycja OKK! design już wkrótce
Kolejne – 16. spotkanie z wzornictwem i architekturą, OKK! design, zbliża się wielkimi krokami. Już 9 września zobaczymy się ponownie. Tematem przewodnim nadchodzącej edycji będzie Biophilic design - czyli to w jaki sposób natura może przenikać się z architekturą, jaką rolę w naszych wnętrzach odgrywają rośliny i dlaczego warto otaczać się zielenią, nie tylko w domu, ale...
Communication Unlimited: Nowa strategia pozycjonowania marki Profi
Nowa strategia pozycjonowania marki wprowadza nową jakość do kategorii produktów gotowych do użycia.
Nowa aranżacja przestrzeni galerii Poznań Plaza
Wnętrza centrum handlowego Poznań Plaza, należącego do grupy Klépierre, zostały udostępnione klientom w zupełnie nowej odsłonie. W efekcie inwestycji, galeria odświeżyła swoje wnętrza, a także umocniła pozycję jako modne miejsce spotkań, pracy, odpoczynku, rozrywki i centrum dogodnych zakupów. Zmiany zaplanowano z myślą o komforcie najemców i gości przy jednoczesnym...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764