Agencja Hand Made odświeżyła strategię komunikacji marki Bakuś (Bakoma). Jej efektem jest nowa kampania telewizyjna, rozpoczęta 11 października.
Hand Made przy współpracy z działem marketingu Bakoma przygotowałaodświeżoną strategię komunikacji serków Bakuś. Założenia nowejkomunikacji to przede wszystkim przesunięcie wieku grupy docelowej,uatrakcyjnienie bakusiowych postaci oraz kontynuacja idei ''serekprzyszłych mistrzów'', znanej z poprzedniej kampanii.
Na potrzeby nowej strategii komunikacji agencja Hand Made przygotowałaspot telewizyjny oraz założenia do nowego serwisu internetowego marki.Nowy spot Bakusia to połączenie filmu fabularnego z animacją 3D.Animowane postacie Bakusiów występują w pełnej interakcji zwystępującymi w filmie dziećmi. Główna idea spotu to opowieść oróżnorodnych marzeniach dziecięcych. Bakusie, występujące w rolireporterów, opowiadają historię trojga dzieci, które planują swojąprzyszłość. Spot pointuje pytanie ''Kim Ty chcesz być jak dorośniesz?''oraz odniesienie do nowej strony www.bakusie.pl.
Spot wyprodukowany został w studiu Orka, odpowiedzialnym również zaanimację 3D. Reżyserem jest Michał Gazda. Emisja spotu prowadzonabędzie do końca października w kanałach dziecięcych i tematycznych(Cartoon Network, Boomerang, stacje tematyczne At media). Media napotrzeby kampanii zakupił Macrospoce OMD.
Ze strony Bakomy za realizację kampanii odpowiada Stephan Kaczmarek(brand manager), Sebastian Witkowski (marketing manager) i AndrzejZalewski (dyrektor marketingu). W Hand Made projekt przygotowany zostałprzez zespół: Agata Frankiewicz (koordynacja projektu), MarcinPalarczyk, Miłosz Sroka, Agnieszka Trzeciak (kreacja).
Źródło: Hand Made