logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Hand Made odświeża wizerunek serków Bakuś

   19.10.2010, przeczytano 2896 razy

Agencja Hand Made odświeżyła strategię komunikacji marki Bakuś (Bakoma). Jej efektem jest nowa kampania telewizyjna, rozpoczęta 11 października.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/hand-made-odswieza-wizerunek-serkow-bakus,11465,artykul.html

Hand Made przy współpracy z działem marketingu Bakoma przygotowałaodświeżoną strategię komunikacji serków Bakuś. Założenia nowejkomunikacji to przede wszystkim przesunięcie wieku grupy docelowej,uatrakcyjnienie bakusiowych postaci oraz kontynuacja idei ''serekprzyszłych mistrzów'', znanej z poprzedniej kampanii.

Na potrzeby nowej strategii komunikacji agencja Hand Made przygotowałaspot telewizyjny oraz założenia do nowego serwisu internetowego marki.Nowy spot Bakusia to połączenie filmu fabularnego z animacją 3D.Animowane postacie Bakusiów występują w pełnej interakcji zwystępującymi w filmie dziećmi. Główna idea spotu to opowieść oróżnorodnych marzeniach dziecięcych. Bakusie, występujące w rolireporterów, opowiadają historię trojga dzieci, które planują swojąprzyszłość. Spot pointuje pytanie ''Kim Ty chcesz być jak dorośniesz?''oraz odniesienie do nowej strony www.bakusie.pl.

Spot wyprodukowany został w studiu Orka, odpowiedzialnym również zaanimację 3D. Reżyserem jest Michał Gazda. Emisja spotu prowadzonabędzie do końca października w kanałach dziecięcych i tematycznych(Cartoon Network, Boomerang, stacje tematyczne At media). Media napotrzeby kampanii zakupił Macrospoce OMD.

Ze strony Bakomy za realizację kampanii odpowiada Stephan Kaczmarek(brand manager), Sebastian Witkowski (marketing manager) i AndrzejZalewski (dyrektor marketingu). W Hand Made projekt przygotowany zostałprzez zespół: Agata Frankiewicz (koordynacja projektu), MarcinPalarczyk, Miłosz Sroka, Agnieszka Trzeciak (kreacja).

Źródło: Hand Made


REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Tchibo Exclusive odświeża design opakowań
Tchibo Exclusive – kultowa marka obecna w Polsce od ponad 30 lat, odświeża swoją szatę graficzną. Od stycznia na półkach sklepowych zaczęły pojawiać się nowe opakowania wszystkich wariantów tej kawy. Nowy design nie oznacza jednak modyfikacji receptury, dopełnia on jej wyjątkowy charakter.
Panasonic PressIT WPS2 - bezprzewodowy system prezentacji
Panasonic Connect Europe zaprezentował najnowszą wersję bezprzewodowego systemu prezentacji PressIT — serię WPS2. Nowa technologia jest dostępna od ręki i została zaprojektowana tak, aby zapewnić bezproblemową, bezstresową i wysoce efektywną współpracę i komunikację w środowiskach zawodowych i edukacyjnych.
Hand Made odświeża wizerunek LabHome
Agencja reklamowa Hand Made odpowiada za nową odsłonę logo oraz redesign strony internetowej marki LabHome.
Madogz z kampanią Canephron opartą na modular video
Canephron to roślinny lek bez recepty stosowany w leczeniu dolegliwości układu moczowego. W najnowszej kampanii opartej na autorskim formacie modular video, lek wspomaga strażaczki w gaszeniu ich osobistych pożarów. Za ideę kreatywną i produkcję kampanii odpowiada agencja MADOGZ.
Personalizacja SALESmanago wspiera e-commerce
SALESmanago – platforma zarządzania zaangażowaniem klientów obsługująca ponad 3 tys. klientów – wprowadza na rynek skuteczne narzędzie marketingowe Recommendation Architect. Nowe rozwiązanie umożliwia tworzenie spersonalizowanych rekomendacji opartych na interakcjach i preferencjach klientów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764