logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Hand Made realizuje loterię dla marki Lisner

  PR 08.02.2024, przeczytano 356 razy
ilustracjastrzałka

Rozpoczęła się najnowsza aktywacja marki Lisner, za której przygotowanie i komunikację odpowiada Hand Made. Loteria potrwa do 31 marca.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/hand-made-realizuje-loterie-dla-marki-lisner,403040,artykul.html

Północ to kraina surowej, czystej natury… i właśnie stamtąd pochodzą śledzie Lisnera. Przypomina o tym najnowsza aktywacja marki, która zaprasza do doświadczenia dzikości i piękna północy - zaczynając od produktów marki Lisner, a kończąc na spacerze dzikim brzegiem północnego morza. Do tej niezwykłej podróży zaprasza ambasador marki Michel Moran.

Agencja odpowiada za przygotowanie i pełną obsługę loterii. Zakres współpracy objął także stworzenie idei kreatywnej kampanii, pełnej identyfikacji wizualnej oraz projekt dedykowanej strony internetowej lisnerloteria.pl. Kampanię promuje spot, za którego produkcję i postprodukcję także odpowiada Hand Made.

Wspólnie z klientem wypracowaliśmy koncepcję loterii, która nie tylko spełnia zadania sprzedażowe, ale przede wszystkim opowiada o marce i produktach Lisner. Zaprojektowaliśmy również dodatkowe aktywacje, na przykład przy rejestracji paragonu na stronie zachęcamy do wzięcia udziału w grze. Cel? Jeszcze głębsze zanurzenie w świat marki.

Łukasz Tkacz, Dyrektor Kreatywny w Hand Made

Loteria konsumencka jest narzędziem, które skutecznie angażuje odbiorców. To rozwiązanie, po które sięga coraz więcej marek. Hand Made świadczy usługi z zakresu full service, a organizacja loterii jest jedną z kluczowych kompetencji agencji. Od idei kreatywnej, przez identyfikację wizualną, a także promocję akcji. Wśród najważniejszych loterii przygotowanych przez zespół Hand Made można wskazać cykliczne kampanie dla marek Tic Tac czy Nutella.

Źródło: Hand Made

Dodatkowe informacje:

Hand Made od 18 lat projektuje mądre rozwiązania marketingowe we wszystkich kluczowych kanałach. Agencja zapewnia wsparcie strategiczne, kreatywne i produkcyjne w zakresie obsługi full service. Efektywność Hand Made potwierdzają nagrody, raporty branżowe i oceny klientów - w tym czterokrotne wyróżnienie spośród najlepszych polskich agencji reklamowych w raporcie Media & Marketing Polska.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sylwia Kobus wzmacnia zespół Altavia Kamikaze + K2
Do agencji Altavia Kamikaze + K2 dołączyła Sylwia Kobus, obejmując stanowisko Account Director. Ma prawie 20 lat doświadczenia w branży agencyjnej, ostatnio pracowała w agencji Bluecloud Interactive, także jako Account Director.
Podsumowanie Promo Show 2024: Relacje budują biznes
Ponad 270 wystawców, 600 brandów i blisko 9000 zwiedzających oraz niemal 1900 reprezentantów z ponad 30 krajów. 3 hale, setki artykułów promocyjnych, nowości, warsztaty, pokazy mediów oraz maszyn, premiery produktów oraz urządzeń. Tak w dwóch zdaniach można podsumować Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku PROMO SHOW.
Agencja Luckyyou rozbudowuje Business Development
Agencja LUCKYYOU rozbudowuje dział Business Development: do zespołu dołącza Łukasz Kuchna, dotąd Growth Lead w Automation House, Tomasz Dolczewski awansuje na stanowisko Business Development Managera.
24/7Communication, jedna z największych agencji komunikacji strategicznej w Polsce, dołączyła do Crisis Communications Network Europe (CCNE). Jest to sieć niezależnych, europejskich agencji komunikacyjnych i consultingowych, świadczących najwyższej jakości usługi i doradztwo w zakresie komunikacji kryzysowej.
Maybelline New York w kampanii od MullenLowe Warsaw
„Kliknij po efekt rozświetlenia” pod takim hasłem prowadzona jest kampania launchująca nową bazę rozświetlającą 4w1 Instant Perfector Glow marki Maybelline New York (L’Oréal Polska). Za warstwę kreatywną odpowiada agencja MullenLowe Warsaw.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764