logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Hand Made reklamuje nowe Mlekołaki

   21.04.2010, przeczytano 1958 razy

Krakowska agencja Hand Made przygotowała najnowszą kampanię telewizyjną marki Mlekołaki od Lubelli, której celem jest wprowadzenie nowej, limitowanej wersji Mlekołaków (Mlekołaki Figuraki) oraz zakomunikowanie promocji konsumenckiej „Odjazdowe Mlekołaki”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/hand-made-reklamuje-nowe-mlekolaki-,10558,artykul.html

Koncepcja, przygotowana przez Hand Made, została oparta o nietypowy kształt Figuraków. W spocie, który łączy ujęcia fabularne i animację 2D + 3D, dzieci dzięki układaniu Figuraków zmieniają się w następujące postaci: Samurajo, ZombieKombi i Kleopati. Wspomniane układanie Figuraków to również motyw, który informuje o promocji konsumenckiej, w której można wygrać 3333 nagrody, w tym nagrody główne - rowery.

Kampania emitowana będzie w TVP, Polsacie i kanałach dziecięcych (Disney, Zigzap) oraz w wybranych kinach. Media na potrzeby kampanii zakupił Zenith Optimedia.

Kampania promocyjna Mlekołaków przygotowana została przez agencję w wyniku wygranego przetargu. Z ramienia Hand Made projekt tworzył i nadzorował zespół w składzie: Katarzyna Mietniowska (obsługa klienta), Mariusz Lipiński (strategia) oraz Dominik Koza i Dorota Siwek (team kreatywny). Spot wyreżyserował Mikołaj Łebkowski, a za produkcję odpowiadał dom produkcyjny Papaya Films.

Hand Made to krakowska agencja reklamowa full service. Pracuje dla takich marek jak piwo Strong, jogurty Bakoma, woda Arctic, soki Jupi, napój Hoop Cola, bank Nordea i farby Dulux.

Źródło: Hand Made

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764