Krakowska agencja Hand Made przygotowała najnowszą kampanię telewizyjną marki Mlekołaki od Lubelli, której celem jest wprowadzenie nowej, limitowanej wersji Mlekołaków (Mlekołaki Figuraki) oraz zakomunikowanie promocji konsumenckiej „Odjazdowe Mlekołaki”.
Koncepcja, przygotowana przez Hand Made, została oparta o nietypowy kształt Figuraków. W spocie, który łączy ujęcia fabularne i animację 2D + 3D, dzieci dzięki układaniu Figuraków zmieniają się w następujące postaci: Samurajo, ZombieKombi i Kleopati. Wspomniane układanie Figuraków to również motyw, który informuje o promocji konsumenckiej, w której można wygrać 3333 nagrody, w tym nagrody główne - rowery.
Kampania emitowana będzie w TVP, Polsacie i kanałach dziecięcych (Disney, Zigzap) oraz w wybranych kinach. Media na potrzeby kampanii zakupił Zenith Optimedia.
Kampania promocyjna Mlekołaków przygotowana została przez agencję w wyniku wygranego przetargu. Z ramienia Hand Made projekt tworzył i nadzorował zespół w składzie: Katarzyna Mietniowska (obsługa klienta), Mariusz Lipiński (strategia) oraz Dominik Koza i Dorota Siwek (team kreatywny). Spot wyreżyserował Mikołaj Łebkowski, a za produkcję odpowiadał dom produkcyjny Papaya Films.
Hand Made to krakowska agencja reklamowa full service. Pracuje dla takich marek jak piwo Strong, jogurty Bakoma, woda Arctic, soki Jupi, napój Hoop Cola, bank Nordea i farby Dulux.
Źródło: Hand Made