Krakowska agencja reklamowa od połowy czerwca odpowiada za komunikację marki Pizza Hut w mediach społecznościowych. Marka na swoich profilach prezentuje się w nowej, odświeżonej odsłonie. Hand Made, oprócz prowadzenia komunikacji marki w mediach społecznościowych, zajmuje się również obsługą Klientów na fanpage’u.
Dzięki nowej linii kreatywnej Facebook i Instagram Pizzy Hut nabrały lekkości i wyrazistości, jak ciasto na pizzę, które zawsze robione jest z najwyższej jakości składników.
- Postawiliśmy na piękne zdjęcia produktowe osadzone w prostej i czytelnej grafice przekazując przy tym w lekkiej i zabawnej formie istotę oferty.- Zofia Tarnawczyk Creative Hand Made.
Agencja działania w mediach społecznościowych wspiera kampaniami reklamowymi, wizerunkowymi i prosprzedażowymi. Warto zaznaczyć, że działania te prowadzone są bardzo intensywnie. Wśród efektów prowadzonych działań jest m.in. zdecydowany wzrost zaangażowania użytkowników, co widoczne jest w znaczącym wzroście interakcji.
- Zdecydowaliśmy się na współpracę z agencją Hand Made ze względu na profesjonalizm i bardzo dobrą współpracę. Zaproponowana komunikacja okazała się bardzo trafna, zyskując pozytywny odbiór wśród naszych fanów - mówi Małgorzata Bukowska, Digital Communication Manager, Pizza Hut.
Źródło: Hand Made