logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Hand Made twórcą Vrzepek dla Zozoli

  PR 28.05.2007, przeczytano 4834 razy
ilustracjastrzałka

Ruszyła Akcja Vrzepka! - ogólnopolska promocja konsumencka marki Zozole (Mieszko S.A.). Pomysłodawcą i realizatorem akcji jest agencja Hand Made. Działania promocyjne obejmą telewizję, radio, prasę, Internet i punkty sprzedaży.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/hand-made-tworca-vrzepek-dla-zozoli,5627,artykul.html

Głównym celem promocji jest z jednej strony wzrost sprzedaży, z drugiej – komunikacja nowych cech emocjonalnych związanych z wizerunkiem marki Zozole (nowe, odświeżone postacie Zozoli, nowe opakowania).

Promocja ma charakter instant win, a jej wiodącym elementem są Vrzepki – oryginalne kartoniki umieszczone w opakowaniach Zozoli. Front Vrzepki to śmieszne hasła, na odwrocie znajduje się rzep, który umożliwia przytwierdzenie Vrzepki do ubrania. „Idea Vrzepek nawiązuje do nieśmiertelnej szkolnej zabaw z przyklejaniem kolegom i koleżankom kartek ubarwionych śmiesznymi hasłami. Różnorodność i ilość Vrzepek to impuls do świetnej zabawy” – mówi Bartosz Niewiadomski, dyrektor marketingu Mieszko.

W promocji bierze udział aż 130 różnych Vrzepek, z hasłami wymyślonymi przez dzieci. Vrzepkowe hasła to efekt konkursu internetowego zorganizowanego na początku roku na stronie www.zozole.pl „Inwencja uczestników konkursu przeszła nasze najśmielsze oczekiwania. Jest tam wszystko: od dowcipu, rebusu po rymy i pastisze - mocno osadzone w świecie dzieci ” – mówi Krystian Kowalczyk, brand manager marki Zozole. „Noszę stringi”, „Puściłem bąka”, „Defekt mózgu”, ”Szkoła Óczy” - to tylko próbka pomysłowości dzieci uwieczniona na Vrzepkach.

Akcja Vrzepka! będzie komunikowana w telewizji, radio, Internecie oraz na materiałach POS w punktach sprzedaży. Na potrzeby akcji przygotowany został nowatorski spot TV, który po raz pierwszy w historii marki przenosi postacie Zozoli do świata realnego. Nowa scenografia, stylistyka i aranżacja piosenki to elementy, które dopasowane zostały do odświeżonego wizerunku postaci Zozoli.

Spot telewizyjny wyreżyserowany został przez Grzegorza Kuczeriszkę, animacje 3D przygotował Lightcraft, a całość wyprodukował Garaż. Kampania telewizyjna prowadzona będzie w TVP1, TVP2, Polsacie, MTV, VIVA oraz stacjach dziecięcych: Cartoon Network, Jetix, ZigZap. Zakończenie kampanii planowane jest na koniec czerwca. Wsparciem dla telewizji będzie kampania radiowa w Radio Kolor oraz kampania prasowa prowadzona w prasie dziecięcej („Kaczor Donald”) i prasie handlowej („Detal dziś”, „Magazyn handlowy”, „Poradnik handlowca”, „Życie handlowe”). Media na potrzeby kampanii zakupił Guide Line (Mediacom).

Za projekt ze strony Mieszko S.A. odpowiadają: Bartosz Niewiadomski, dyrektor marketingu Mieszko S.A. oraz Krystian Kowalczyk, brand manager marki Zozole. Twórcami Vrzepek w Hand Made jest zespół kreatywny: Marta Staszak, Agnieszka Trzeciak, Miłosz Sroka, Grzegorz Karwala; projekt koordynuje Karolina Reimus, account manager.

Zozole to marka wprowadzona na rynek w 1999 roku, jest liderem wśród karmelków musujących – ich udział w rynku stanowi 78% (wg AC Nielsen MAT JJ 2006). To również najbardziej rozpoznawana marka dziecięca ze świadomością marki na poziomie 65% oraz znajomością spontaniczną na poziomie 93% (badania IQS&Quant czerwiec 2006).

Akcja Vprzepka to już dziewiąta kampania telewizyjna zrealizowana w tym roku przez agencję Hand Made. Wśród wcześniejszych realizacji telewizyjnych agencji znalazły się między innymi spoty dla Bakomy (Premium, Satino), Kucharka (Kucharek Uniwersalny, Zupy Kucharek), Woseby i Ozone Laboratories Polska.

Źródło: Hand Made

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Tchibo Exclusive odświeża design opakowań
Tchibo Exclusive – kultowa marka obecna w Polsce od ponad 30 lat, odświeża swoją szatę graficzną. Od stycznia na półkach sklepowych zaczęły pojawiać się nowe opakowania wszystkich wariantów tej kawy. Nowy design nie oznacza jednak modyfikacji receptury, dopełnia on jej wyjątkowy charakter.
Panasonic PressIT WPS2 - bezprzewodowy system prezentacji
Panasonic Connect Europe zaprezentował najnowszą wersję bezprzewodowego systemu prezentacji PressIT — serię WPS2. Nowa technologia jest dostępna od ręki i została zaprojektowana tak, aby zapewnić bezproblemową, bezstresową i wysoce efektywną współpracę i komunikację w środowiskach zawodowych i edukacyjnych.
Hand Made odświeża wizerunek LabHome
Agencja reklamowa Hand Made odpowiada za nową odsłonę logo oraz redesign strony internetowej marki LabHome.
Madogz z kampanią Canephron opartą na modular video
Canephron to roślinny lek bez recepty stosowany w leczeniu dolegliwości układu moczowego. W najnowszej kampanii opartej na autorskim formacie modular video, lek wspomaga strażaczki w gaszeniu ich osobistych pożarów. Za ideę kreatywną i produkcję kampanii odpowiada agencja MADOGZ.
Personalizacja SALESmanago wspiera e-commerce
SALESmanago – platforma zarządzania zaangażowaniem klientów obsługująca ponad 3 tys. klientów – wprowadza na rynek skuteczne narzędzie marketingowe Recommendation Architect. Nowe rozwiązanie umożliwia tworzenie spersonalizowanych rekomendacji opartych na interakcjach i preferencjach klientów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764