23 maja, podczas uroczystej Gali Agencja, Dom Mediowy, Marketer Roku, poznaliśmy najlepszych z najlepszych w branży reklamowej. Już po raz 18. redakcja miesięcznika „Media & Marketing Polska” wraz z pracownią badawczą Kantar Millward Brown przeprowadziła badanie satysfakcji klientów z usług świadczonych przez agencje.
Kolejny raz Hand Made znalazła się w gronie najlepszych agencji reklamowych w Polsce, zdobywając wyróżnienie Agencja Roku 2019: nieustępliwi do końca przyznane przez magazyn „Media & Marketing Polska”.
Badanie „Agencje Reklamowe i Domy Mediowe 2019” przeprowadził niezależny instytut Kantar Millward Brown na próbie ponad 1,2 tys. marketerów. Jest to największy tego typu projekt reklamowy w Polsce. Hand Made znalazła się w gronie czterech najlepszych agencji w Polsce wśród przeszło 100 biorących udział w badaniu agencji reklamowych, domów mediowych i agencji eventowych.
- Za Hand Made udany i aktywny rok - czytamy w raporcie. - Agencja zadbała o zróżnicowanie i powiększenie portfolio oraz poszerzyła zakres prac dla swoich największych klientów (…). Wzmocniła trzy zespoły: obsługi klienta, PR i współpracy z influencerami, a także social media (…). Niezmiennie zapewnia pełną obsługę reklamową - od strategii, telewizji, digitalu po druk.
Z raportu wynika, że klienci Hand Made są szczególnie zadowoleni z produkcji, strategii i podejście analitycznego.
Na pytanie jakie to uczucie dowiedzieć się o kolejnym wyróżnieniu dla agencji, prezes Hand Made Artur Lalewicz odpowiada: - Bezcenne! Dziękujemy naszym klientom i redakcji „Media & Marketingu Polska” za to, że po raz kolejny doceniliście naszą pracę.
- Jesteśmy dumni z całego naszego zespołu. Hand Made to ponad 50 niezwykłych, utalentowanych osób, które nie tylko realizują nietuzinkowe projekty z różnych gatunków komunikacji, ale przede wszystkim tworzą wyjątkową atmosferę i miejsce, które stało się jednym z ważniejszych na mapie agencji reklamowych w Polsce - dodaje Marcin Palarczyk, wiceprezes.
Szczegółowe wyniki badania można znaleźć w raporcie „Agencje Reklamowe i Domy Mediowe 2019” opublikowanym w najnowszym numerze miesięcznika „Media & Marketing Polska”.
Źródło: Hand Made