logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Hand Made w gronie czterech najlepszych agencji reklamowych w Polsce

  PR 30.05.2019, przeczytano 1795 razy
ilustracjastrzałka

23 maja, podczas uroczystej Gali Agencja, Dom Mediowy, Marketer Roku, poznaliśmy najlepszych z najlepszych w branży reklamowej. Już po raz 18. redakcja miesięcznika „Media & Marketing Polska” wraz z pracownią badawczą Kantar Millward Brown przeprowadziła badanie satysfakcji klientów z usług świadczonych przez agencje.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/hand-made-w-gronie-czterech-najlepszych-agencji-reklamowych-w-polsce,382675,artykul.html

Kolejny raz Hand Made znalazła się w gronie najlepszych agencji reklamowych w Polsce, zdobywając wyróżnienie Agencja Roku 2019: nieustępliwi do końca przyznane przez magazyn „Media & Marketing Polska”.

Badanie „Agencje Reklamowe i Domy Mediowe 2019” przeprowadził niezależny instytut Kantar Millward Brown na próbie ponad 1,2 tys. marketerów. Jest to największy tego typu projekt reklamowy w Polsce. Hand Made znalazła się w gronie czterech najlepszych agencji w Polsce wśród przeszło 100 biorących udział w badaniu agencji reklamowych, domów mediowych i agencji eventowych.

- Za Hand Made udany i aktywny rok - czytamy w raporcie. - Agencja zadbała o zróżnicowanie i powiększenie portfolio oraz poszerzyła zakres prac dla swoich największych klientów (…). Wzmocniła trzy zespoły: obsługi klienta, PR i współpracy z influencerami, a także social media (…). Niezmiennie zapewnia pełną obsługę reklamową - od strategii, telewizji, digitalu po druk.

Z raportu wynika, że klienci Hand Made są szczególnie zadowoleni z produkcji, strategii i podejście analitycznego.

Na pytanie jakie to uczucie dowiedzieć się o kolejnym wyróżnieniu dla agencji, prezes Hand Made Artur Lalewicz odpowiada: - Bezcenne!  Dziękujemy naszym klientom i redakcji „Media & Marketingu Polska” za to, że po raz kolejny doceniliście naszą pracę.

- Jesteśmy dumni z całego naszego zespołu. Hand Made to ponad 50 niezwykłych, utalentowanych osób, które nie tylko realizują nietuzinkowe projekty z różnych gatunków komunikacji, ale przede wszystkim tworzą wyjątkową atmosferę i miejsce, które stało się jednym z ważniejszych na mapie agencji reklamowych w Polsce - dodaje Marcin Palarczyk, wiceprezes.

Szczegółowe wyniki badania można znaleźć w raporcie „Agencje Reklamowe i Domy Mediowe 2019” opublikowanym w najnowszym numerze miesięcznika „Media & Marketing Polska”.

Źródło: Hand Made

www.hand-made.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Premiera Casebooka MIXX Awards 2023
Casebook MIXX Awards 2023 prezentujący najlepsze kampanie ubiegłorocznego konkursu właśnie ujrzał światło dzienne.
Dawid Szczepaniak w jury konkursu Golden Drum
Dawid Szczepaniak, Chief Creative Officer w VML Poland, znalazł się w składzie jury festiwalu Golden Drum 2024. 
Endorfina Events otwiera drzwi: konkurs Storymakers
Konkurs otwiera drzwi do pracy w agencji eventowej, tworząc nowy format dla kreatywnych głów. Jest o co powalczyć: 15 tysięcy złotych, 3-miesięczny staż w endorfina events oraz możliwość zrealizowania własnego projektu biletowanego.
McCann dla Mastercard z trzecią najczęściej nagradzaną kampanią kreatywną
Ranking WARC Creative 100 docenił kampanię "Gdzie Zamieszkać/Where to Settle" realizowaną przez McCANN Poland dla Mastercard, ogłaszając ją trzecią najczęściej nagradzaną w 2023 roku kampanią kreatywną na świecie.
Zabytki na ulice! Konkurs na plakat
Narodowy Instytut Konserwacji Zabytków ogłasza konkurs na plakat! Okazją jest Międzynarodowy Dzień Ochrony Zabytków, a inicjatywę kierujemy do wszystkich pełnoletnich osób – zarówno profesjonalnych grafików, jak i amatorów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764