logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Hand Made wprowadza Superbakusie

  PR 20.02.2014, przeczytano 1644 razy

Ruszyła kampania telewizyjna wprowadzająca nową platformę komunikacji marki Bakuś (Bakoma). Działania komunikacyjne, które poza telewizją obejmują również kampanię kinową i grę mobilną, przygotowała agencja reklamowa Hand Made.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/hand-made-wprowadza-superbakusie,20942,artykul.html

Nowa platforma marki bazuje na znanych od lat brand heroes Bakusia: hipciu, żabie, misiu, psie, tygrysie. Całkowicie uległ zmianie ich świat, wygląd oraz cechy. Nowy bakusiowy świat to świat supermocy. Zdefiniowane i przeprojektowane postacie posiadają unikalne, ponadnaturalne moce i dzięki nim robią to, co superbohaterowie potrafią robić najlepiej - ratują… śniadanie. Koncepcja nowego świata Bakusi oraz ich supermocy to efekt wspólnej pracy działu marketingu Bakomy i agencji reklamowej Hand Made.

Nowe postacie Bakusia wprowadzone zostaną na wszystkie opakowania marki Bakuś. Redesign opakowań wiąże się z nową szatą graficzną oraz odświeżonym logo Bakuś. Launch nowych opakowań Bakuś Puszysty rusza wraz z komunikacją telewizyjną marki, w której zaprezentowana została platforma bakusiowych supermocy. Spoty telewizyjne (30 sek. i 15 sek.) to połączenie świata realnego i animacji 3D. Produkcję przygotowało studio Lemon Films. Postprodukcję i animację studio Orka. Spot wyreżyserował Damian Pietrasik.

Superbohaterowie to trend, który jest zawsze aktualny i budzi duże zainteresowanie i sympatię dzieci. Nowy świat Bakusia to zupełnie nowa formuła - odświeżone opakowania, ciekawy spot, gra, konkursy - przygotowaliśmy wiele angażujących propozycji i liczymy na to, że dzieci odnajdą w Bakusiu coś ciekawego dla siebie” - mówi Marek Woś, brand manager marki Bakuś.

Kampania telewizyjna prowadzona jest w kanałach dziecięcych At Media (m.in w kanałach TVP1, Polsat, TV4, TVN Mix Kids, At Media Kids). Na początku marca spot będzie emitowany również w kinach Cinema City w całej Polsce.

Wsparciem komunikacji jest przygotowana również przez Hand Made gra Superbakusie - zaprojektowana na przeglądarkę oraz urządzenia mobilne.

Źródło: Hand Made

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

IV Konferencja Olimp Marketplace: sekrety skutecznej sprzedaży online
Już 27 września w warszawskim Multikinie Złote Tarasy odbędzie się IV edycja Konferencji Olimp Marketplace. To wydarzenie jest przeznaczone dla wszystkich, którzy chcą zwiększyć swoje wyniki sprzedażowe na Allegro, Amazon, eMAG, Kaufland, Pigu, Empik i 17 innych platformach.
DIMAQ Day wkrótce w trzech polskich miastach
Na ewolucję współczesnego digital marketingu wpływa wiele czynników, a do najważniejszych należy zaliczyć rozwój sztucznej inteligencji, zmieniające się potrzeby odbiorców, coraz większe znaczenie cyberbezpieczeństwa oraz kształtowanie się nowych grup konsumentów. To właśnie między innymi te kwestie zostaną poruszone podczas tegorocznej konferencji DIMAQ Day, którą...
Dolina Dobra rusza z kampanią „ŚniadaTAK”
BudzeNIE, ubieraNIE, śniadaNIE, czekaNIE na autobus – czy każdy poranek musimy zaczynać na „NIE”? Dolina Dobra ruszyła z kampanią „ŚniadaTAK”, w której pokazuje, że jeśli zaczniesz dzień pozytywnie to wszystko inne też jest na „TAK”. Kampania koncentruje się na sposobach na szybkie, pożywne i lekkie śniadania.
Saint-Gobain, lider w dziedzinie lekkiego i zrównoważonego budownictwa, wybrał Havas PR Warsaw do współpracy związanej z działaniami komunikacyjnymi na rynku w Ukrainie. Agencja jest odpowiedzialna za doradztwo strategiczne, a także działania obszaru hub management i poprowadzi projekt we współpracy z Havas PR Kyiv. 
PR Calling z obsługą funduszu YouNick Mint
Do grona stałych klientów PR Calling dołączył YouNick Mint – fundusz VC od 12 lat inwestujący w projekty deep tech w sektorach Healthcare i Industry 4.0. W ramach współpracy agencja wesprze YouNick Mint w zwiększeniu widoczności na rynku inwestycji venture capital poprzez budowanie relacji z mediami i kluczowymi interesariuszami.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764