logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Hand Made wspiera Dax Cosmetics w premierze kosmetyków Perfecta

  PR 09.12.2024, przeczytano 307 razy
ilustracja

Agencja reklamowa Hand Made zrealizowała kampanię i wyprodukowała spot dla launchu produktów linii marki Perfecta, której ambasadorką jest Małgorzata Kożuchowska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-hand-made-wspiera-dax-cosmetics-w-premierze-kosmetykow-perfecta,406788,artykul.html

Hand Made odpowiada za rozwinięcie koncepcji kampanii telewizyjnej, w tym nadzór kreatywny, produkcję i postprodukcję spotu oraz billboardów sponsorskich promujących linię kosmetyków Perfecta Skin, którą współtworzyła Małgorzata Kożuchowska. Reklama łączy w sobie elementy beauty i fashion. Agencja przygotowała również koncepcję sesji zdjęciowej, którą zrealizował fotograf Marcin Tyszka. 

Nowa linia produktów Dax Cosmetics dba o skórę, a tym samym pewność siebie kobiety - i to wielowymiarowo. Stąd wykorzystanie lustrzanej, multiwymiarowej scenografii oraz wizerunku bohaterki w różnych odsłonach - zawsze równie pięknej i inspirującej.

Zofia Tarnawczyk, Senior Copywriter w Hand Made

ilustracjastrzałka

Biorąc pod uwagę, że ambasadorką marki Pefecta jest obecnie Małgorzata Kożuchowska, jedna z polskich ikon stylu, chciałam aby nasz spot nie był kolejną reklamą kosmetyków, lecz by wyróżniał się niebanalnym podejściem wizualnym.Sama współpraca z agencją i produkcją - ich precyzyjne podejście i zaangażowanie - znacząco wpłynęły na cały proces i ułatwiły osiągnięcie tego rezultatu.

Tala Dołgowska, reżyserka

Hand Made posiada wewnętrzne studio, które umożliwia nadzór nad produkcją, budżetem reklamowym, jak również postprodukcję materiałów. Studio tworzy materiały 2D i 3D, wizualizacje, animacje, wideo, a także kompleksowe spoty reklamowe. 

Produkując spot reklamowy zrezygnowaliśmy z czystych białych teł na rzecz miękkiego światła, barw wyciągniętych z opakowań oraz odbić lustrzanych. Takie tła dały wiele możliwości wizualnych, co jest widoczne w materiale, ale stanowiły duże wyzwanie realizacyjne i postprodukcyjne. Niemniej, sprostaliśmy temu, a spot, który powstał, jest zdecydowanie jednym z najbardziej wyróżniających w branży kosmetycznej!

Magda Ludwig, Agency Producer w Hand Made

 Reżyserką spotu jest Tala Dołgowska, a operatorem Miłosz Kasiura. Muzyka została skomponowana przez Marka Domańskiego (Beatshop).

Źródło: Hand Made

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

ISE 2025: ePaper dla DOOH od Sharp/NEC
Sharp NEC Display Solutions Europe rozszerza portfolio swojej energooszczędnej technologii ePaper, oferując większe rozmiary i rozwiązania do zastosowań typu outdoor. Na targach Integrated Systems Europe (ISE) 2025 w Barcelonie, odwiedzający stoisko E500 w hali 3 mogą zobaczyć i porównać szeroką gamę produktów ePaper z powierzchnią przypominającą...
Grono firm zrzeszonych w Stowarzyszeniu Agencji Public Relations stale się powiększa. Do SAPR dołącza WeCom PR – agencja specjalizująca się w komunikacji korporacyjnej i public affairs najbardziej wymagających branż. Tym samym SAPR konsekwentnie rozwija platformę zrzeszającą ekspertów PR w Polsce.
Gaming Zones: MediaMarkt i Garden of Words podsumowują akcję
22 miasta, 37 stref gamingowych w sklepach MediaMarkt i 35 tys. zaangażowanych graczy. Od września do grudnia ubiegłego roku Polska stała się areną wyjątkowego wydarzenia dla miłośników gier i nowych technologii.
Insignia kolejny rok z Südzucker
Insignia przedłuża na kolejny rok współpracę z Südzucker Polska SA w obszarze działań komunikacyjnych dla marki Cukier Królewski. Jednocześnie zwiększa się również zakres obsługi. Agencja współpracuje z tym klientem już 5 lat, od początku 2020 r., po wygraniu przetargu.
(P)okaż serce: 3. edycja kampanii na rzecz nowotworów dziecięcych
Klinika Onkologii i Chirurgii Onkologicznej Dzieci i Młodzieży Instytutu Matki i Dziecka w Warszawie ruszyła z trzecią edycją kampanii (P)okaż serce. Jej celem jest zwiększenie świadomości społecznej dot. nowotworów dziecięcych, a w szczególności zwrócenie uwagi na ich niejednoznaczne objawy. W badaniu społecznym przeprowadzonym w ramach kampanii, aż 66%...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764