logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Hand Made wspiera debiut sosu Maggi

  PR 13.02.2019, przeczytano 716 razy
ilustracjastrzałka

Agencja reklamowa Hand Made odpowiada za launch nowego produktu - sosu sojowego MAGGI.  Kampania rusza w połowie lutego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/hand-made-wspiera-debiut-sosu-maggi,381226,artykul.html

Nowy Sos sojowy MAGGI  pozwala poczuć w tradycyjnych potrawach pełnię smaku umami. Inspirowany tradycyjnym, ręcznie malowanym chińskim smokiem, sos  MAGGI, doskonale sprawdzi się w codziennej kuchni Polaków, ponieważ jego receptura powstała właśnie w zgodzie z polskimi smakami.

Agencja Hand Made zajęła się kompleksową obsługą kampanii od idei, przez sesję zdjęciową tradycyjnych polskich dań, wzbogaconych o nutę orientu, aż po kreację filmów promocyjnych, stronę www, formaty reklamowe oraz całą komunikację w mediach społecznościowych. Nowy sos sojowy MAGGI dostępny jest już w sklepach stacjonarnych i internetowych.

Źródło: Hand Made

hand-made.pl

Dodatkowe informacje:

Maggi (marka należąca do portfolio Nestlé), to międzynarodowa marka przypraw, zup, sosów, makaronów oraz innych dodatków spożywczych. W Polsce znana głównie z przyprawy w płynie, która dodaje specjalnego smaku potrawom.

Hand Made to agencja reklamowa full service. Realizuje kampanie we wszystkich mediach - od telewizji, przez internet, w tym social media, po eventy, PR czy niestandardowe działania komunikacyjne. Agencja i prowadzone przez nią w 2018 r. działania zostały wysoko ocenione przez Wydawnictwo Press (5/5!), a tym samym Hand Made znajduje się w ścisłej czołówce agencji reklamowych w Polsce. W ubiegłym roku agencja została wyróżniona tytułem “Agencja Reklamowa 2017: krakowska siła” w raporcie Agencje Reklamowe i Domy Mediowe 2017 przygotowanym przez Media Marketing Polska oraz Kantar Millward Brown.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764