Agencja reklamowa Hand Made wygrała przetarg na koncept kreatywny i strategię komunikacji dla dwóch nowych wkładów filtrujących marki BRITA.
Hand Made stworzyła graficzny motyw przewodni dla produktów MAXTRA+ Pure Performance oraz MAXTRA+ Hard Water Expert.
- W projektach graficznych wykorzystaliśmy motyw kropli wody. Nowe wkłady filtrujące ułożyliśmy na kręgach, które powstają po rozprysku spadającej kropli. Chcieliśmy tym samym wskazać na przeznaczenie produktów, które oczyszczają i zmiękczają wodę. Kręgi robią się coraz jaśniejsze, a ich kolorystyka nawiązuje do kolorów filtrów - pomarańczowy dla MAXTRA+ Hard Water i turkus dla MAXTRA+ Pure Performance - mówi Dominik Krupczak, Art Director w Hand Made.
Wkład MAXTRA+ Pure Performance polecany jest osobom, którym zależy na prawidłowym nawodnieniu organizmu, jednocześnie szukającym alternatywnych, do wody butelkowanej, sposobów na pozyskanie czystej i smacznej wody. Claim: „Znamy metodę... na czystszą wodę!” podkreśla skuteczność filtra w zapewnieniu czystej i smacznej wody. Drugi wkład, który wchodzi równolegle na rynek, to MAXTRA+ Hard Water Expert. Przy użyciu hasła „Twarde dowody... na miękkość wody!” położony został nacisk na jego największą zaletę, czyli doskonałą redukcję twardości wody - aż o 50% w porównaniu do MAXTRA+ Pure Performance.
W ramach współpracy Hand Made odpowiada za key visuale produktów oraz materiały promocyjne, w tym animacje, landing page w dwóch wariantach oraz POS’y.
Źródło: Hand Made