logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Hand Made wspiera wprowadzenie nowych produktów marki Brita

  PR 28.02.2020, przeczytano 432 razy

Agencja reklamowa Hand Made wygrała przetarg na koncept kreatywny i strategię komunikacji dla dwóch nowych wkładów filtrujących marki BRITA.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/hand-made-wspiera-wprowadzenie-nowych-produktow-marki-brita,385864,artykul.html

Hand Made stworzyła graficzny motyw przewodni dla produktów MAXTRA+ Pure Performance oraz MAXTRA+ Hard Water Expert.

- W projektach graficznych wykorzystaliśmy motyw kropli wody. Nowe wkłady filtrujące ułożyliśmy na kręgach, które powstają po rozprysku spadającej kropli. Chcieliśmy tym samym wskazać na przeznaczenie produktów, które oczyszczają i zmiękczają wodę. Kręgi robią się coraz jaśniejsze, a ich kolorystyka nawiązuje do kolorów filtrów - pomarańczowy dla MAXTRA+ Hard Water i turkus dla MAXTRA+ Pure Performance - mówi Dominik Krupczak, Art Director w Hand Made.

Wkład MAXTRA+ Pure Performance polecany jest osobom, którym zależy na prawidłowym nawodnieniu organizmu, jednocześnie szukającym alternatywnych, do wody butelkowanej, sposobów na pozyskanie czystej i smacznej wody. Claim: „Znamy metodę... na czystszą wodę!” podkreśla skuteczność filtra w zapewnieniu czystej i smacznej wody. Drugi wkład, który wchodzi równolegle na rynek, to MAXTRA+ Hard Water Expert. Przy użyciu hasła „Twarde dowody... na miękkość wody!” położony został nacisk na jego największą zaletę, czyli doskonałą redukcję twardości wody - aż o 50%  w porównaniu do MAXTRA+ Pure Performance.

W ramach współpracy Hand Made odpowiada za key visuale produktów oraz materiały promocyjne, w tym animacje, landing page w dwóch wariantach oraz POS’y.

Źródło: Hand Made

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764