21 maja wystartowała kampania nowych linii produktów Arctic+.
Zaskakujące, odświeżające smaki oraz bogactwo witamin i minerałów - oto co znajdziemy w nowej, stylowej i funkcjonalnej, butelce wody Arctic+. Arctic+ Fizzy to wyłącznie naturalne składniki i zero cukru, a do tego delikatne bąbelki i cztery warianty smakowe.
Wody z gamy Arctic+ Elements to coś więcej niż orzeźwienie. Dzięki zbilansowanemu połączeniu witamin, minerałów oraz innych cennych składników dodają energii oraz pomagają zachować zdrowie, urodę, koncentrację i dobre samopoczucie.
10-sekundowe spoty reklamowe Arctic+ Elements Energy, Arctic+ Elements Relax oraz Arctic+ Fizzy emitowane są w stacjach telewizyjnych od 21 maja. Kampania wsparta jest działaniami online z wykorzystaniem kreacji banerowych oraz digital video.
Za kreację oraz działania w mediach społecznościowych odpowiada agencja Hand Made, która stworzyła także stronę arctic.pl. Zakupem mediów ATL zajął się dom mediowy Havas Media, digital - Kooki.to, a postprodukcją spotów - Eternal Monkeys.
HOOP Polska, producent wody Arctic+, jest jednym z największych producentów napojów bezalkoholowych w Europie Środkowej. W portfolio produktów można znaleźć: napoje gazowane pod marką Hoop Cola, syropy Paola, wodę Arctic+, napoje Jupik oraz Nestea.
Źródło: Hand Made