logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Hand Made z launchową odsłoną produktów Amway

  PR 24.04.2019, przeczytano 519 razy

Agencja reklamowa Hand Made wygrała przetarg na launch nowych produktów marki Amway.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/hand-made-z-launchowa-odslona-produktow-amway,382211,artykul.html

W ramach współpracy agencja odpowiada za koncept kreatywny wprowadzenia na rynek nowych produktów ARTISTRY oraz NUTRILITE, a także kampanię promocyjną w social mediach marki Amway. Działania promocyjne obejmować będą między innymi product story, koncept i realizację spotu reklamowego na kilka krajów europejskich z dedykowanymi wersjami językowymi oraz działania contentowe do digitalu.

Umowa dotycząca współpracy pomiędzy firmami obejmuje czas trwania kampanii launchowej.

Źródło: Hand Made

www.hand-made.pl

Dodatkowe informacje:

Amway to jedna z największych na świecie firm sektora sprzedaży bezpośredniej. Amway został założony w 1959 roku przez długoletnich przyjaciół i partnerów biznesowych Richa DeVosa i Jaya Van Andela.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764