Marka Polocard wystartowała ze zintegrowaną kampanią „Słuchaj głosu serca”, za kreację której odpowiada agencja reklamowa Hand Made.
Spot telewizyjny opowiada historię wspólnej wycieczki w góry ojca i syna.
- Naszym zadaniem było zachęcenie mężczyzn w średnim wieku do dbania o siebie. Bohater spotu, kiedy dostrzega sygnały płynące ze swojego ciała rozumie, że jeśli nadal chce być wzorem dla syna, musi słuchać głosu serca, które w tym wieku staje się głosem rozsądku i podpowiada: „Zadbaj o mnie” - mówi Tomasz Pizło, Senior Copywriter w agencji Hand Made kierujący zespołem kreatywnym.
Spot telewizyjny w wersjach 30- i 15-sekundowych można już zobaczyć w najważniejszych stacjach telewizyjnych. Kampania obejmuje również działania digital, reklamy prasowe oraz materiały POS. Agencja Hand Made odpowiadała za kreację oraz produkcję spotu telewizyjnego przy wsparciu domu produkcyjnego ISTV.
Źródło: Hand Made