logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Hand Made: spot dla D-Vitum z Magdaleną Różczką

  PR 20.02.2020, przeczytano 2058 razy
ilustracja

W lutym ruszyła kampania reklamowa marki D-Vitum (Oleofarm), której  ambasadorką została Magdalena Różczka — znana aktorka, od lat wspierająca działania na rzecz Interwencyjnych Ośrodków Preadopcyjnych. Hand Made odpowiada za koncept kreatywny i realizację spotu reklamowego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-hand-made%3A-spot-dla-d-vitum-z-magdalena-rozczka,385774,artykul.html

Głównym celem kampanii jest zwiększenie świadomości marki D-Vitum, wspierającej prawidłowy rozwój dzieci od pierwszych dni życia. D-Vitum posiada szeroką gamę produktów z witaminą D, które idealnie dopasowane są do ich rosnących potrzeb, jak również rozwiązania skierowane stricte do dorosłych.

- D-Vitum to niekwestionowany lider na rynku suplementów bogatych w witaminę D. W naszej kreacji chcieliśmy nie tylko pokazać jego ekspercki wizerunek, ale przede wszystkim podkreślić fakt, że marka dzieli się tym, co dobre – w dosłownym i bardziej metaforycznym znaczeniu. Mówimy tu zarówno o bogatym wachlarzu dobroczynnych produktów, jak i charytatywnych działaniach na rzecz Fundacji Rodzin Adopcyjnych – mówi Katarzyna Brych, Creative Group Head w Hand Made.

Istotnym elementem kampanii jest zwrócenie uwagi na misję społeczną firmy Oleofarm, która to część zysków ze sprzedaży produktów D-Vitum, przeznacza na wsparcie Fundacji Rodzin Adopcyjnych.

Kampania przygotowana przez Hand Made prowadzona jest w wiodących stacjach telewizyjnych i radiowych. Produkcję telewizyjną zrealizował Feelmovie. To kolejny efekt owocnej współpracy Hand Made i firmy Oleofarm. Agencja jest autorem kampanii telewizyjnych dla Collaflexu i D-Vitum Forte K2.

D-Vitum (Oleofarm) to marka, która od wielu lat dostarcza ludziom witaminę D w wielu postaciach, by dzieci mogły zdrowo rosnąć, a dorośli – pozostać w dobrym zdrowiu.

Źródło: Hand Made

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764