W lutym ruszyła kampania reklamowa marki D-Vitum (Oleofarm), której ambasadorką została Magdalena Różczka — znana aktorka, od lat wspierająca działania na rzecz Interwencyjnych Ośrodków Preadopcyjnych. Hand Made odpowiada za koncept kreatywny i realizację spotu reklamowego.
Głównym celem kampanii jest zwiększenie świadomości marki D-Vitum, wspierającej prawidłowy rozwój dzieci od pierwszych dni życia. D-Vitum posiada szeroką gamę produktów z witaminą D, które idealnie dopasowane są do ich rosnących potrzeb, jak również rozwiązania skierowane stricte do dorosłych.
- D-Vitum to niekwestionowany lider na rynku suplementów bogatych w witaminę D. W naszej kreacji chcieliśmy nie tylko pokazać jego ekspercki wizerunek, ale przede wszystkim podkreślić fakt, że marka dzieli się tym, co dobre – w dosłownym i bardziej metaforycznym znaczeniu. Mówimy tu zarówno o bogatym wachlarzu dobroczynnych produktów, jak i charytatywnych działaniach na rzecz Fundacji Rodzin Adopcyjnych – mówi Katarzyna Brych, Creative Group Head w Hand Made.
Istotnym elementem kampanii jest zwrócenie uwagi na misję społeczną firmy Oleofarm, która to część zysków ze sprzedaży produktów D-Vitum, przeznacza na wsparcie Fundacji Rodzin Adopcyjnych.
Kampania przygotowana przez Hand Made prowadzona jest w wiodących stacjach telewizyjnych i radiowych. Produkcję telewizyjną zrealizował Feelmovie. To kolejny efekt owocnej współpracy Hand Made i firmy Oleofarm. Agencja jest autorem kampanii telewizyjnych dla Collaflexu i D-Vitum Forte K2.
D-Vitum (Oleofarm) to marka, która od wielu lat dostarcza ludziom witaminę D w wielu postaciach, by dzieci mogły zdrowo rosnąć, a dorośli – pozostać w dobrym zdrowiu.
Źródło: Hand Made