logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

H&M i kampania Wylecz raka piersi HER2+ ponownie łączą siły

  PR 03.10.2024, przeczytano 325 razy
ilustracjastrzałka

Już po raz drugi ruszyła akcja zwiększająca świadomość profilaktyki raka piersi „Przymierz się do samobadania” wśród Polek. To kontynuacja współpracy organizatorów[1] Kampanii Wylecz raka piersi HER2+ z siecią sklepów H&M. Działania te ponownie skierowane są do kobiet w każdym wieku, zachęcając je do regularnego wykonywania samobadania piersi oraz badań przesiewowych, takich jak mammografia, w celu wczesnego wykrywania zmian. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/handm-i-kampania-wylecz-raka-piersi-her2%2B-ponownie-lacza-sily,405926,artykul.html

Akcja „Przymierz się do samobadania” potrwa przez cały październik, który jest Miesiącem Świadomości Raka Piersi. Celem inicjatywy jest przekazanie kobietom niezbędnej wiedzy oraz praktycznych wskazówek, jak wykonać badania profilaktyczne, aby potwierdzić swój dobry stan zdrowia lub, w przypadku wykrycia zmiany, mieć możliwość szybkiej reakcji. Samobadanie, w połączeniu z innymi badaniami profilaktycznymi, jak mammografia co dwa lata u kobiet w wieku 45-74, wizyty u ginekologa, podczas których lekarz wykonuje badanie palpacyjne piersi, oraz USG piersi zalecone w razie potrzeby przez lekarza, zapewniają kompleksowe podejście do profilaktyki raka piersi.

W ramach kampanii w przymierzalniach sklepów H&M zostały umieszczone naklejki kierujące do instrukcji, jak krok po kroku przeprowadzić samobadanie oraz informacji na temat badań profilaktycznych, w tym mammografii i USG. W celu zapoznania się z materiałami wystarczy zeskanować kod QR z naklejki zlokalizowanej na lustrze. Informacje te można uzyskać również odwiedzając stronę wyleczrakapiersi.pl/przymierz-sie-do-samobadania.

– Cieszymy się, że po raz drugi ruszamy z akcją edukacyjną „Przymierz się do samobadania” we współpracy z marką H&M. Dzięki poprzedniej edycji kampanii temat profilaktyki stał się bardziej obecny w świadomości społecznej, jednak wciąż mamy wiele do zrobienia. Kontynuujemy działania, by dalej edukować i motywować kobiety do dbania o swoje zdrowie. Naszym celem jest zachęcenie Polek do wykonywania samobadania piersi każdego miesiąca, zwiększenie faktycznej zgłaszalności do lekarzy i efektywności działań profilaktycznych. Nie bójcie się badań! Większość wykrytych zmian (80%) to zmiany łagodne a wcześnie wykryte — mogą być wyleczalne — przekonuje Magdalena Kardynał prezes Fundacji OmeaLife  Rak piersi nie ogranicza.

Działania w ramach kampanii są prowadzone na wielu płaszczyznach. We wszystkich sklepach stacjonarnych H&M w Polsce w przymierzalniach damskich i dziecięcych umieszczono naklejki z kodem QR. Po ich zeskanowaniu pojawia się instrukcja, jak wykonać samobadanie, zarówno w formie opisowej, jak i wideo. Również w tej edycji akcja jest promowana wśród użytkowniczek programu lojalnościowego Hello H&M Member. Aby zwiększyć świadomość Polek na temat znaczenia samobadania, organizatorzy zdecydowali się również na wyświetlanie spotu z instrukcją wykonania badania piersi w wybranych kinach studyjnych. Wielokanałowy przekaz ma na celu poinformowanie kobiet o znaczeniu samobadania, które jest prostym w wykonaniu, ale kluczowym elementem profilaktyki zdrowotnej.

– Jako marka H&M często angażujemy się w ważne społecznie tematy, dzięki temu jesteśmy jeszcze bliżej naszych klientów i klientek na całym świecie. Cieszymy się, że po raz kolejny możemy udostępnić nasze damskie i dziecięce przymierzalnie we wszystkich sklepach stacjonarnych H&M w Polsce. Dzięki temu informacje na temat tak ważnej kampanii dotrą do wielu kobiet w różnym wieku. Ponownie zdecydowaliśmy się na promowanie przekazu związanego z samobadaniem piersi wśród użytkowniczek naszego programu lojalnościowego Hello H&M Member. W ten sposób możemy zwiększyć zasięg, potencjalnie docierając do milionów naszych klientek. Zgodnie z hasłem kampanii “Przymierz się do samobadania”, warto znaleźć czas nie tylko na wybór nowej garderoby, ale przede wszystkim na troskę o siebie – podkreśla Daria Kaczmarek z Działu Komunikacji H&M Polska.

Za kwestie merytoryczne akcji odpowiadają organizatorzy Kampanii Wylecz raka piersi HER2+ – Fundacja OnkoCafe – Razem Lepiej, Fundacja OmeaLife – Rak piersi nie ogranicza, Federacja Stowarzyszeń Amazonki, Rak’n’Roll oraz Ruch Onkologiczny PARS (Polskie Amazonki Ruch Społeczny), a także partner merytoryczny Kampanii – Roche Polska. Marka H&M odpowiedzialna jest za udostępnienie przestrzeni w damskich i dziecięcych przymierzalniach w sklepach stacjonarnych H&M w Polsce, umieszczenie w widocznych miejscach naklejek komunikujących akcję i wsparcie komunikacji. Działania koordynuje i komunikuje agencja Good One PR.

Źródło: Good One PR

Dodatkowe informacje:

[1] Kampanię „Wylecz raka piersi HER2+” tworzą: Fundacja OnkoCafe – Razem Lepiej, Rak’n’Roll, OmeaLife – Rak piersi nie ogranicza, Federacja Stowarzyszeń Amazonki oraz Polskie Amazonki Ruch Społeczny.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Tchibo Exclusive odświeża design opakowań
Tchibo Exclusive – kultowa marka obecna w Polsce od ponad 30 lat, odświeża swoją szatę graficzną. Od stycznia na półkach sklepowych zaczęły pojawiać się nowe opakowania wszystkich wariantów tej kawy. Nowy design nie oznacza jednak modyfikacji receptury, dopełnia on jej wyjątkowy charakter.
Panasonic PressIT WPS2 - bezprzewodowy system prezentacji
Panasonic Connect Europe zaprezentował najnowszą wersję bezprzewodowego systemu prezentacji PressIT — serię WPS2. Nowa technologia jest dostępna od ręki i została zaprojektowana tak, aby zapewnić bezproblemową, bezstresową i wysoce efektywną współpracę i komunikację w środowiskach zawodowych i edukacyjnych.
Hand Made odświeża wizerunek LabHome
Agencja reklamowa Hand Made odpowiada za nową odsłonę logo oraz redesign strony internetowej marki LabHome.
Madogz z kampanią Canephron opartą na modular video
Canephron to roślinny lek bez recepty stosowany w leczeniu dolegliwości układu moczowego. W najnowszej kampanii opartej na autorskim formacie modular video, lek wspomaga strażaczki w gaszeniu ich osobistych pożarów. Za ideę kreatywną i produkcję kampanii odpowiada agencja MADOGZ.
Personalizacja SALESmanago wspiera e-commerce
SALESmanago – platforma zarządzania zaangażowaniem klientów obsługująca ponad 3 tys. klientów – wprowadza na rynek skuteczne narzędzie marketingowe Recommendation Architect. Nowe rozwiązanie umożliwia tworzenie spersonalizowanych rekomendacji opartych na interakcjach i preferencjach klientów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764