logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

H&M wspiera Kampanię Wylecz raka piersi HER2+

  PR 02.10.2023, przeczytano 265 razy
ilustracjastrzałka

Wystartowała akcja zwiększająca świadomość profilaktyki raka piersi „Przymierz się do samobadania”. To efekt współpracy organizatorów1 Kampanii Wylecz raka piersi HER2+ z siecią sklepów H&M. Działania skierowane są do kobiet w każdym wieku i mają na celu zachęcenie ich do comiesięcznego wykonywania samobadania piersi oraz regularnych badań przesiewowych – USG i mammografii.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/handm-wspiera-kampanie-wylecz-raka-piersi-her2%2B,401561,artykul.html

Akcja „Przymierz się do samobadania” rozpoczęła się 2 października 2023 roku i potrwa do końca miesiąca. To ważna społecznie inicjatywa, która wpisuje się w ideę Różowego Października – Światowego Miesiąca Świadomości Raka Piersi. Organizatorzy zwracają uwagę na ważną rolę samobadania w profilaktyce choroby nowotworowej piersi i dostarczają materiałów edukacyjnych na temat jego prawidłowego przeprowadzenia.

– Bardzo cieszymy się, że nasze działania edukacyjne w zakresie profilaktyki raka piersi są ważne dla dużych przedsiębiorstw. Współpraca ze znaną marką, taką jak H&M to szansa na dotarcie do większej liczby kobiet i zwiększenie efektywności naszego przekazu. Naklejki znajdujące się w przymierzalniach sklepów H&M będą przez cały październik przypominać, że samobadanie jest łatwe i nie pochłania wiele czasu. Chcemy, by kobiety były tego świadome i chętniej się badały – mówi Joanna Rokoszewska-Łojko, dyrektor zarządzająca i członek zarządu fundacji Rak’n’Roll.

W ramach kampanii w przymierzalniach damskich i dziecięcych sklepów H&M w całej Polsce pojawiły się naklejki z kodem QR, który po zeskanowaniu prowadzi do instrukcji samobadania krok po kroku. Materiały zostały przygotowane w formie opisowej oraz video. Na stronie Kampanii Wylecz raka piersi HER2+ dostępne są wszelkie niezbędne informacje dotyczące nie tylko samobadania, ale także badań przesiewowych – USG i mammografii. Kto i kiedy powinien skorzystać z profilaktycznych badań, a także, jak przeprowadzić samobadanie można się dowiedzieć odwiedzając stronę wyleczrakapiersi.pl.

– Jako marka H&M często angażujemy się w ważne społecznie tematy, dzięki temu jesteśmy jeszcze bliżej naszych klientów i klientek na całym świecie. Bardzo cieszymy się, że możemy udostępnić nasze damskie i dziecięce przymierzalnie we wszystkich sklepach stacjonarnych H&M w Polsce. Dzięki temu informacje na temat tak ważnej kampanii dotrą do wielu kobiet w różnym wieku. Dodatkowo zdecydowaliśmy się na promowanie przekazu związanego z samobadaniem piersi wśród użytkowniczek naszego programu lojalnościowego Hello H&M Member. W ten sposób możemy zwiększyć zasięg, potencjalnie docierając do milionów naszych klientek. Zgodnie z hasłem kampanii Przymierz się do samobadania, warto znaleźć czas nie tylko na wybór nowej garderoby, ale przede wszystkim na troskę o siebie – podkreśla Daria Kaczmarek z Działu Komunikacji H&M Polska.

Za kwestie merytoryczne akcji odpowiadają organizatorzy Kampanii Wylecz raka piersi HER2+ – Fundacja OnkoCafe – Razem Lepiej, Fundacja OmeaLife – Rak piersi nie ogranicza, Federacja Stowarzyszeń Amazonki, Rak’n’Roll oraz Polskie Amazonki Ruch Społeczny, a także partner merytoryczny Kampanii – Roche Polska. Marka H&M odpowiedzialna jest za udostepnienie przestrzeni w damskich i dziecięcych przymierzalniach w sklepach stacjonarnych H&M w Polsce, umieszczenie w widocznych miejscach naklejek komunikujących akcję i wsparcie komunikacji. Działania koordynuje i komunikuje agencja Good One PR.

Kampania „Wylecz raka piersi HER2+” powstała z myślą o kobietach z tym podtypem nowotworu, a jej celem jest wsparcie oraz edukacja chorych i ich bliskich. W ramach inicjatywy uruchomiono stronę wyleczrakapiersi.pl oraz fanpage na Facebooku Wylecz raka HER2+.

 

Źródło: H&M

Dodatkowe informacje:

1 Kampanię „Wylecz raka piersi HER2+” tworzy pięć ważnych organizacji pacjenckich – OnkoCafe – Razem Lepiej, Rak’n’Roll, OmeaLife – Rak piersi nie ogranicza, Federacja Stowarzyszeń Amazonki oraz Polskie Amazonki Ruch Społeczny

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zenith ponownie z Obi
Agencja mediowa Zenith, należąca do Publicis Groupe, wygrywa wieloatapowy przetarg mediowy na obsługę marki OBI w Polsce. Czas trwania umowy oraz lista podmiotów biorących udział w przetargu nie została ujawniona.
Super Prezenty i Persona Cars razem z misją u Świętego Mikołaja
8 grudnia osiem sportowych samochodów wyruszy w podróż do Laponii ze specjalną misją charytatywną polegającą na dostarczeniu listów do Świętego Mikołaja oraz przywiezieniu z powrotem prezentów dla dzieci – podopiecznych Fundacji Dziecięca Fantazja. W trakcie Gwiazdki z Fantazją – corocznego wydarzenia dla chorych i niepełnosprawnych dzieci,...
Streetcom dla nowego produktu STR8
Agencja Streetcom wygrała przetarg na launch nowego zapachu STR8 o nazwie GAME i odpowiada za prowadzenie social media oraz realizację kampanii Influencer marketingowej dla tej nowości.
Podsumowanie kampanię ostrzegającą przed oszustwami #Narekrutera
145 438 wiadomości ostrzegających przed oszustwami #NaRekrutera, 3,5 mln odsłon materiałów informacyjnych w internecie, 37 publikacji w mediach. Choć akcja informacyjno-edukacyjna „Nie daj się oszukać #NaRekrutera” zainicjowana przez Gi Group Holding oficjalnie się zakończyła, budowanie świadomości ryzyk związanych z poszukiwaniem pracy pozostanie dobrą...
Domowe historie w kampanii Electrolux
Electrolux startuje z nową kampanią „Domowe historie”. To kolejna odsłona działań marki zachęcających konsumentów do mądrego korzystania z zasobów planety i proekologicznych wyborów w życiu codziennym. Osią kampanii jest cykl 8 filmów z udziałem Olgi Kalickiej i Macieja Musiała, w której popularne serialowe małżeństwo, na przykładzie sprzętów Electrolux z linii...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764